- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu nevím, spíš brečet že stavební firma si z těch 9 milionů kapsu moc nenamastí. Zaprvé informace, že k nejbližšímu přejezdu je to pár set metrů je mylná, je to maximálně 100 metrů. Zadruhé se dost uvažovalo že železniční trasa se zavře, v každém případě v současné době jezdí na ní vlaků poskrovnu. Jak píše kolega bohatě by stačil pořádný plot a bylo by. Město takhle vyhodí peníze jenom proto aby lidi měli cestu o 200 metrů kratší. Projistotu i s přejezdem pro cyklisty a slepce(cyklisti by těch 200 metrů fakt zabilo). Aspon vím koho nevolit.
Musel bych se smát, kdybych nebrečel. Okolo té trati byl kdysi dávno postaven docela obyčejný laťkový plot. Takže "chodci" prostě museli jít až na ten nebezpečný přejezd do Olomoucké. Punktum.
Jenomže lidé postupně plot rozebírali, až se na některých místech rozpadl. Pak tama začali prolézat, dnes se dá už pohodlně projít. Místo aby SŽDC (nebo který čert, oni si ty horké brambory tak rádi přehazují) plot opravila, což by mohlo i v případě stavby nového plotu z ocelového pletiva vysokého dva metry s korunou z ostnatého drátu (což je dneska holt potřeba, protože jsme svobodná zvěř) dělat pár stovek tisíc, tak se vyhodí 9 milionů a postaví nekoncepční přechod, který stejně nic nevyřeší, protože 50% lidí stejně chodí po té Olomoucké, kde se stavba závor odkládá a odkládá, asi se čeká, až tam vlak zase někoho přejede.
Kurňa, copak je tak těžké udělat pár klacků s automatickým zvedacím mechanismem? Světla už tam jsou.
Ty klacky budou stát víc než těch 9 milionů a jelikož se u místního chystá malý autobusový terminál, tato cesta povede přímo k němu.