Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Sál znovuotevřeného kina Metropol se v propagačním spotu proměnil na obývací pokoj

Olomoucké kino Metropol se po zhruba měsíčním uzavření a přebudování znovu otevřelo. Součástí první projekce byl i nový propagační spot, který se zde v sobotu natáčel, a jenž si můžete jako první prohlédnout na iDNES.cz. Jeho motivem je dle hesla "vaše domácí kino" přeměna obývacího pokoje na kinosál plný lidí v domácím oblečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

snow-flake

mainstream-ový spot artového kina

Na to, že se kino chce prezentovat jako artové, mi spot přijde dost mainstream-ový (třeba už image hlavní postavy)... ale možná to byl záměr, jak právě takového diváka přivést do pořádného kina. Snaha se cení. Jan Ambrož

0/0
12.2.2011 0:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.