- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta zatáčka je naprosto přehledná v obou směrech.. To, že motorkář vyjel ze zatáčky uviděl auto a nestačil zabrzdit je nesmysl. Ze směru ve kterým jel motorkář bylo vidět cca 80 metrů Místo střetu je v obci, kde je povolená "padesátka" . Na místě, kde se otáčela řidička se kromě ní otáčí denně řada lidi a nikdy se tam nikomu nic nestalí. Problém je podle mne v tom, že chlapec jel " jako prase" Před střetem měl brzdnou dráhu 15 metrů a kdyby nejel o několik desítek km víc, než je v obci povolená rycklost, nepochybně by nemusel ležet v nemocnici.
U nás se otáčejí auta na největší křižovatce ve městě. Tři pruhy, tramvaj, nic nevadí
Řidička možná nehodu "formálně" způsobila, ale na druhou stranu motorkář prokazatelně nejel tak, aby dokázal zastavit na vzdálenosti na kterou má rozhled.
Vy jezdíte tak, abyste dokázal vždy zastavit na vzdálenost, na kterou máte rozhled?
Přesně z toho mám strach a před každou zatáčkou doufám, že tam na mě něco takovýho nevybafne.
Na motorce se toho totiž bohužel v náklonu v zatáčce moc nevymyslí...když se šáhne po brzdách, tak vás to narovná a hurá do příkopu, nebo do protisměru a nějak dramaticky změnit poloměr zatáčky taky nejde:(
Hmm.. a jezdis tak, aby jsi byl schopny zastavit na vzdalenost, na kterou mas rozhled? :]
Pokud ano, tak se bat nemusis..
Hmm.. ale on tak vlastne nejezdi skoro nikdo.
Zajímalo by mě, jak někteří diskutující vědí, ve které zatačce se to stalo a jak byla či nebyla přehledná. Také jsem se ruče podíval na mapu a shledávám, že v dotyčné ulici je pravotočivých zatáček, (zejména pokud neznám směr jízdy), celá řada. A tak se pídím, odkud berete informace. Já bych je chtěl taky...
Obávám se, že nikdo. - Nikdo z nás to neviděl a na místě nebyl...
Každopádně otáčet se na silnici hned ZA zatáčkou....
Jel motocyklista přiměřenou nebo alespoň povolenou rychlostí. Včera jsem byl se psem na procházce. Šel jsem podlél silnice, kdy je povolema 40. Dle mého odhadu asi 20% auťáků jelo více, asi 20% motrkářů jelo okolo těch 40. Byly to hlaně harlejáři. Tedy poměr zajímavej
a to je nějakej novej pargraf ve smyslu: Pokud před zatáčkou jede nepřiměřenou rychlostí jiný dopravní prostředek, řidič za zatáčkou se otáčet smí?
že je řidič povinen jet takovou rychlostí aby byl schopen zastavit na vzdálenost, na kterou má rozhled?