Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Hanušovic se sesunula skála na trať, vykolejil kvůli ní vlak

V neděli kolem páté hodiny ráno se na trati mezi Hanušovicemi a Starým Městem pod Sněžníkem sesunula na železniční trať skála a způsobila vykolejení osobního vlaku. Zřejmě díky brzké ranní hodině ve vlaku nikdo nejel a nehoda se tak obešla bez zranění. Trať je však uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

b-blue

Vlak???

ja vidim na uvodnim fotu jenom nakřivo šukafon... ;-D

0/0
29.5.2011 23:59

FrantaM

lokální tratě

Z článku: "Zřejmě díky brzké ranní hodině ve vlaku nikdo nejel a nehoda se tak obešla bez zranění."

Je dobře, že se nikomu nic nestalo, ale docela to vystihuje momentální smysl lokálních tratí - a to žádný.

Lokální tratě měly smysl naposledy před 20ti lety. Nyní, pokud je trať využívána jen minimálně, je to jen mrhání veřejných prostředků na zbytečnou službu. Byl bych pro přeměnu nevyužívaných tratí na cyklostezky, myslím že by to udělalo větší užitek :-)

0/0
29.5.2011 12:40

Leinad

Re: lokální tratě

R^ nemám z toho radost, vlaky se mi líbí, ale racionálně vzato souhlasím. Vlak patří tam, kde se obsadí (spojení velkoměst mezi sebou-dlouhé vícevozové rychlíky, případně příměsto-krátký interval párvozových souprav). Kde není velká poptávka, tam patří autobus.

0/0
29.5.2011 13:14

KarelFCB

Re: lokální tratě

to jsou nazory lidi co nevi o co se jedna a budou do toho kecat

0/0
29.5.2011 13:53

Leinad

Re: lokální tratě

Tak mi prosím vysvětli, o co se jedná.

Na zatížené trati s desítkami vlaků za den zrovna projížděl manipulační vlak a zrovna do něj se trefily padající šutry?

Nebo spíše vlakový dopravce se zajímavým "konkurzem" dostává proplacené vozokm na spojích, které si sám určí.

0/0
29.5.2011 14:49

bezdukátů

Re: lokální tratě

na vytížené trati plné pracujících lidí na Hanušovicku pád kamení v pět ráno způsobiloo KATASTROFU

0/0
29.5.2011 15:20

wrah

Re: lokální tratě

Ono je to v zásadě správné, až na maličkost. Vlak platí kraj, autobus obce. A leckterá malá obec má roční rozpočet menší, než co by platili za autobusovou dopravu. Takže si prostě nemohou dovolit, aby se koleje zrušily, protože by obec v průběhu pár let doslova vymřela.

0/0
30.5.2011 5:04

JPNB

Re: lokální tratě

Jestli to náhodou nebyl jen soupravový vlak který teprve najížděl aby odvezl frekvenci z vesnic. Navíc kolik cestujících pojede ráno v pět někam na konec světa.

0/0
29.5.2011 16:37

FrantaM

Re: lokální tratě

Dle jízdního řádu tento vlak vyjíždí z Hanušovic v 5:08, i v neděli. Zabralo mi to cca 30s :-)

0/0
29.5.2011 19:22

Buster

Re: lokální tratě

Ten spoj jezdí vždy téměř prázdný - i v pracovní dny. On se hlavně ve St.Městě ihned vrací, aby dovezl lidi na 6 do Hanušovic - v pracovní dny do práce - o víkendu pak mají připojení na další směry (šumperk-Olomouc, Jeseník).

0/0
29.5.2011 19:50

JK75

Re: lokální tratě

taky si myslím,že jsou vlaku,které hold musí přejet na míst kde naberou lidi, není možné pořád vozit plné vlaky lidí tam i zpět. I busy najíždějící ráno jezdí prázdné pro pracující /studenty aby je pak dovezla do měst za prací /školou. Ale to tu ti "odbormíci" na všechno nepochopí. I ve městě jezdí tramvaje v noci a brzo ráno prázdné nebo poloprázdné. Navíc v zimě udržovat sjízdnou silnic ... asi víme každý, obzvlášť na venkovech,kde silničáře neuvidím celý den. Takže udržet sjízdnost železnice je podle mě mnohem jednodužší, takže busy díky NE. Těm stačí trochu nafoukaného sněhu a končí u vlaku půl metru sněhu žádný problém. Bus nejede a jdi si pěšky občane :-/

0/0
29.5.2011 20:03

Mamlas007

Re: lokální tratě

Opravdu by mě zajímalo jak by tvůj příspěvek do diskuse vypadal, kdyby si v takovém městě (ano Staré Město je MĚSTO) bydlel!!

0/0
29.5.2011 21:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.