- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pouhé dva roky po 9leté přestavbě přednádraží. Po přestavbě, oceněné Olomouckým krajem jako stavba roku 2010. Po přestavbě s níže uvedenými důsledky:
Nechápu proč se musí stavět drahá tramvajová trať,kupovat drahé tramvaje s kabinama na obou stranách,když tam múžou jezdit autobusy.
Bo těch autobusů by muselo být trošičku víc, aby přepravily stejný objem lidí. Tramvaj vydrží v provozu 30-40 let, autobus se po 6 letech rozpadne. Tramvaj má vlastní těleso a optimalizovaný průjezd křižovatkama a je tak rychlejší. A nesmrdí. A dokresluje kolorit města.
A vůbec, proč zase ve světě tramvaje prožívají renesanci? Kvůli vaším krásným očím to asi nebude.
... to je zase komiks (-:
Vidím, že autorka nezná potřebné pojmy. Napovím: tramvaje se odstavují na odstavné ploše.