Diskuze

Olomouc zřídí u nádraží odstavné kolejiště tramvají za desítky milionů

Olomoucká tramvajová síť se brzy rozroste o novou trať na sídliště Nové Sady. Radnice proto musí postavit také nové parkoviště pro tramvaje, které po ní budou jezdit. Stávající depo v centru už nestačí ani k odstavení stávajících 60 tramvají, pro novou trať přitom město hodlá koupit dalších 14 vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L/Z

12. 10. 2011 9:25
Opět jeden ze zdařilých výstupů odboru koncepce a rozvoje.

Pouhé dva roky po 9leté přestavbě přednádraží. Po přestavbě, oceněné Olomouckým krajem jako stavba roku 2010. Po přestavbě s níže uvedenými důsledky:

      http://lezatka.blog.idnes.cz/c/203317/

0 0
možnosti

kristkova

10. 10. 2011 7:56
tramvaje

Nechápu proč se musí stavět drahá tramvajová trať,kupovat drahé tramvaje s kabinama na obou stranách,když tam múžou jezdit autobusy.

0 0
možnosti

Lord Helma

10. 10. 2011 8:55
Re: tramvaje

Bo těch autobusů by muselo být trošičku víc, aby přepravily stejný objem lidí. Tramvaj vydrží v provozu 30-40 let, autobus se po 6 letech rozpadne. Tramvaj má vlastní těleso a optimalizovaný průjezd křižovatkama a je tak rychlejší. A nesmrdí. A dokresluje kolorit města.

A vůbec, proč zase ve světě tramvaje prožívají renesanci? Kvůli vaším krásným očím to asi nebude.

0 0
možnosti

jirspi

9. 10. 2011 19:05
1 metr odstavné koleje za 162 tisíce ...

... to je zase komiks (-:

0 0
možnosti

Trupman

9. 10. 2011 11:29
"Parkoviště tramvají"

omfg :-/

0 0
možnosti

Trupman

9. 10. 2011 11:31
Re:

Vidím, že autorka nezná potřebné pojmy. Napovím: tramvaje se odstavují na odstavné ploše.

0 0
možnosti