Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je kritika nové tratě oprávněná? Čtěte argumenty Olomouce i ekologů

Je kritika trasy nové olomoucké tramvajové tratě směrem na sídliště Nové Sady ze strany Hnutí Duha, které si na ni chce stěžovat u švýcarské vlády, oprávněná nebo ne? Tato otázka nyní rozděluje obyvatele Olomouce. MF DNES proto podrobně sepsala tři hlavní výtky ekologů a nechala na ně reagovat primátora.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trupman

Kde jsou ty argumenty?

Kde si mám přečíst ty argumenty? Zatím jsem tady našel jen nějaké tři body bez hlavy a paty.

0/0
10.11.2011 15:54

Vifon

Re: Kde jsou ty argumenty?

No u ekoteroristů pravdu nehledej!;-D

0/0
12.11.2011 13:10

Vifon

Kam tzv. Hnutí Duha šlápne,

Tam 10 let tráva neroste!!!Rv

+2/0
10.11.2011 15:49

Kidkid

Re: Kam tzv. Hnutí Duha šlápne,

Kdyby bylo po mém, tak všechna ta ekoteroristická hnutí zruším a jejich členy rozeženu do všech světových stran, nejlépe do Arktidy. Jednou máme ministerstvo které se stará o životní prostředí tak ať jednají odborníci a ne nějací aktivisté, kteří ekologii rozumí jako koza petrželi, do všeho rýpou a jen dělají zmatky. Nakonec se i ukazuje, že na firmách vymáhají "výpalné" za které je nebudou ekologicky obtěžovat.

Takové měl ten Musela vystřílet do jednoho. Klidně bych mu na to zaplatil náboje.

+1/0
12.11.2011 11:23

Helo

Trasa po Rooseveltově

Osobně mi přijde trasa po Rooseveltově logičtější - zastávka tam by byla smyslupná už jen proto, že je kolem dost domů (takže i cestujících). Ale zase si moc nedovedu představit, jak by se do té ulice ta trať nacpala jinak, než nadzemkou...

0/0
10.11.2011 11:35

Ragometek

Re: Trasa po Rooseveltově

Trasa po Rooseveltově je pitomost. Je to stará zástavba bytů, úzká ulice kde by tramvaj komlikovala dopravu, zhušťovala ji a navíc ten hluk. Nechápu hnutí když jim jde o zbrzdění obchvatu v místě velmi nízké bytové zástavby s přesunutím tam kde je husto... Taky to určitě nebudou zrovna čisté "DUHOVÉ" ruce. Rv

+1/0
10.11.2011 12:36

Helo

Re: Trasa po Rooseveltově

Tak hluk tam je stejně, každej den tam projedou stovky aut, včetně nákladních, autobusů a kamionů...

0/0
10.11.2011 18:33

krobotak

Re: Trasa po Rooseveltově

Ano, když projede kamion tak možná slyší okolí motor ale když projede tramvaj, tak se třepe i socha na Václaváku. Sice trasa kolem řeky není nejideálnější ale pořád lepší jak ji vést úzkou, relativně rušnou ulicí se starou zástavbou.

0/0
10.11.2011 23:25

Farmer

Re: Trasa po Rooseveltově

V případě Šantovky je mnohem jednodušší stavební řízení, protože přímo dotčeno stavbou bude jen několik málo osob (možná dokonce jenom jeden). V případě vedení dráhy existující zástavbou, by to řízení bylo podle mého nekonečné a výsledek spíš negativní.

0/0
11.11.2011 9:07

vyletnik007

Re: Trasa po Rooseveltově

Na Rooseveltově je dnes nízkopodlažní zástavba, v podstatě rodinné domy. Ty zase tak moc cestujících nevygenerují. Nová trasa bude v krátké době obestavěna novovu zástavbou s podstatně víc obyvateli.

0/0
14.11.2011 8:49

crazyrabbit

Re: Trasa po Rooseveltově

No kolem vody se moc stavět nebude;-D a do Šantovky trať zasahuje jen kousek. Když se tram. trať položí stejně jak to udělali kolem muzea a Koruny - na jakési gumové bloky - nebude tranvaj ani slyšet. Místo toho aby se plýtvalo kolejemi u vody (asi pro rybáře) můžou to protáhnout až na Jižní ul., nebo až na Povel. Jak píšou Roosveltka i Schweitzerova potom budou jednosměrky, což by naopak dopravu mohlo urychlit.

0/0
15.11.2011 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.