- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
katastrofální obsluha, špatný výběr dezertů, pozdě a příliš brzo ukončení podávání snídaní...holt když si číšník nedokáže napsat na lístek 5 položek, vedle sedí jen další dva lidé a po půl hodině tři přinese jen 2 položky, tak co chceš...a ta druhá čísnice se pořád jen vykecávala a hostů si vůbec nevšímala, černovlasá čísnice ale byla v pořádku...
a průser zvanej kavárna byl na světě To je tak, když si to někdo nepromyslí a nepropočítá a otevře si kavárnu nebo restauraci, kterou chce vést "srdíčkem" nebo "aby si splnil sen" kdyby to za to stálo, tak by nezkrachoval....ale nikdy jsem tam nebyl, takže jsou to jenom moje nezávazné názory
Špatná obsluha a na Olomouc vysoké ceny. Nejhorší kombinace, kterou si majitel mohl vymyslet... Vůbec mě to nepřekvapuje, a dokonce bych si tipl, že majitel nikdy nebyl na place, protože kdyby ano, tak by si toho všiml nebo by mu to někdo řekl...
Vůbec mě to nepřekvapuje. Já jsem tam sice chodil ze začátku docela rád, výborný kafe atd. Ale až do té doby, než mě obsluhoval ten "milý" pán. Dvakrát jsem se s ním pohádal. Nepříjemnej a arogantní kretén. Jednou mi přinesl čaj s citronem a z toho udělátka na vymačkání citronu kapala nějaká černá tekutina. tak jsem mu řekl, že to má špinavý. A jeho odpověď : NO a co? Takže ať se nikdo nediví. Když se češi neumí chovat, tak nikdy vydělávat nebudou
Souhlas, titulek by měl znít "Olomoucký Národní dům je opět bez kavárny, zavřela ji mizerná obsluha". Já tam byl asi třikrát a pokaždé stála obsluha za nic a stejné ohlasy mám i od všech známých. Každý tam ze zvědavosti šel a obsluha u všech propadla, takže tam všichni postupně chodit přestali.