Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muž chytil v chatě zloděje, ten se ho pokusil bodnout do břicha

Pokusil se chytit zloděje, nakonec ale jen díky svému postřehu neskončil v nemocnici. Tak dopadl majitel jedné z rekreačních chat v zahrádkářské kolonii Rybníky v Přerově-Předmostí, když narazil na muže, který zde právě vykrádal sousedčinu chatu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Upload

Dle identikitu

typickej švéd. Vysokej modrookej blonďák.;-D

0/0
6.1.2012 17:33

Milicenta

..

..zřejmě se budeme muset ozbrojit všichni..to   mi připomnělo  pár let starou akci tří,  podle obrázků zřejmě příbuzných zloděje , kteří mému 84 letému tchánovi vlezli přes 2 metrová vrata a zděný plot  a   následně do domku..a když je tam naštěstí manžel vyhmátl, bránili se, že nic přece ukrást nechtějí  se jen přišli zeptat, jestli nemají nějaký šrot...

0/0
5.1.2012 7:55

rafi eitan

Dotaz

Chci se zeptat někoho, kdo tomu rozumí. Popiště mě způsob, jak získat ZP. Díky.

0/0
5.1.2012 6:42

pavel.n

Dopadlo to dobře

Kdyby se totiž nožem bránil okradený , tak by ho obžalovali z nedovoleného ozbrojování a pokusu vraždy !!

V Česku totiž není možné účinně bránit svůj majetek!!!!

+1/0
5.1.2012 5:04

radl

Schéma chování

naprosto přesně vystihlo kulturní prostředí jedince.

Prvně vyhrožuji. Nepomůže, tak chvíli hrají na city, prosí, škemrají. Nepomůže. Větší agresivita jak na počátku s přechodem ve snahu o fyzický kontakt.

Schéma se může drobně lišit, zejména v bodě č. 1, může někdy chybět a přejít rovnou k prosbám o slitování. Také záleží na počtu.

0/0
5.1.2012 2:02

Israel_IZ_Kamakawiwo_ole

Identikit zloděje

To mi stačí...

0/0
4.1.2012 20:24

saharské iglú 2

tipuji

že přesně takhle se to odehrálo v Tanvaldu , jen s tím rozdílem , že napadený byl načtěstí střelec , takže se nikomu nic nestalo.

+1/0
4.1.2012 19:21

odkud_a_kam_jdeme?

Re: tipuji

R^ skoda rany, co padne vedle ...

+1/0
4.1.2012 19:39

diskyslizky

Tak to je k smíchu.

Stařík byl nejspíš karatista nebo ovládal jiné bojové umění. Tudíž nepotřeboval (nebo si to jen myslí) pistoli. Útok vykryl - to je specifický výraz užívaný v bojových uměních. Vykrýt útok nožem umí jen málokdo bez speciálního výcviku. Takže - kdyby byl útočník bílé pleti, šlo by o pokus zabití. Jenže to vypadá na cikána. Proto jen nebezpečné vyhrožování a porušení domovní svobody.

Vzkaz pro ostatní: noste sebou na chatu pistoli. Zajištěnou. Nenataženou, nabitou ostrými a náboj v nábojové komoře. Takto k náhodnému výstřelu nemůže dojít - závěr není natažen. Ale po odjištění zbraně a silnějším stisku kohoutku se závěr natáhne a dojde k výstřelu - šetří to čas.

A další poučení - když cikán prosí o milost - lže a už vytahuje nůž. Nevěřte mu a víte co máte dělat.

+4/0
4.1.2012 18:56

LukasJ

Re: Tak to je k smíchu.

Vcelku souhlas. Jen malá připomínka. Závěr se spouští nenatáhne..... To tak maximálně kohout, pokud zbraň umí DA. U SA si člověk může mačkat co chce, dokud nenetáhne kohout (závěrem, nebo ručně) střílet to nebude.

Ano, noste. Ale taky poznejte svojí zbraň, umějte jí uvládat a buďte rozhodnuti střílet. Jak s oblibou říká kolega střelec "jinak jste mrtvý muž s pistolí u pasu"......

0/0
4.1.2012 19:08

MNPV

Re: Tak to je k smíchu.

sakra, jakej stařík,píšou padesátiletý. Pokud si troufl do násilně otevřené chaty, tak to zřejmě nebyl žádný pivní skaut, ale nabušený chlap. Asi tušil,( jestli to náhodou není blízko romské čtvrti, jak ji nedávno bourali),co ho tam čeká.

0/0
4.1.2012 19:28

Kublajchan

Re: Tak to je k smíchu.

Ve svém komentáři jste zaměnil kohout za závěr. Pokud máte normální pouzdro, kde je dostatečné krytý lučík, není třeba mít zbraň zajištěnou.

Nože nezabijí, ale ruce ano. Proto vždy musíte vidět na jeho ruce.

0/0
4.1.2012 21:17

MNPV

Nejsem nejmladší, nosím u sebe

pepřový sprej a nevím jestli nebudu muset do budoucna nosit i zbraň. Zbrojní průkaz mám. Jak budou snižovat dávky, bude zřejmě stoupat kriminalita, budeme zde jak na divokém západě. Jen bych nerad trávil důchod v kriminále, za nepřiměřenou obranu.

+2/0
4.1.2012 18:33

diskyslizky

Re: Nejsem nejmladší, nosím u sebe

Důchodu se stejně nedožijete. Jen mi je líto, že není možnost eutanazie a nemáme trest smrti. Jinak bych hned věděl, co dělat.

0/0
4.1.2012 18:57

Babul

Re: Nejsem nejmladší, nosím u sebe

Mýlíš se. Dávky byly sníženy jen bílým. Ostatní etnikum nepřišlo ani o korunu!!! Ověřeno, zeptejte se na sociálkách v místě bydliště. Mají sice zákaz o tomto s kýmkoliv mluvit, ale samy to těžko nesou (ty pracovnice).

0/0
5.1.2012 14:06

mim7

hazard

Chlap se choval jako sebevrah, pro plašič hlodavců by položil život. Lépe volat zpovzdálí policii, pokud tedy není ozbrojen a připraven střílet jako v Tanvaldu.

+2/0
4.1.2012 17:32

diskyslizky

Re: hazard

Střílet = správně. Volat policii = špatně, zloděj si Vás najde nebo Vám zapálí chatu. Umět bojová umění = správně, ale střílet je lepší. Nevěřit prosbám o milost cikánům = správně.

+2/0
4.1.2012 18:59

LukasJ

Re: hazard

Tak tak. Lepší .454C v revolveru než 158 na drátě. Ráži klidně upravte, dle své (ale pokud možno aspoň 9mm Br)..... Jinak spíš znečisťujete okolí, ale i ta .22LR je lepší než nic.......

0/0
4.1.2012 19:13

pivopad

Po česku

Typické indoevropské rysy:-)

+1/0
4.1.2012 17:06

barokní mistr

kvalitní fotka

ten smrdí i z fotky

+2/0
4.1.2012 16:47

radl

Vtip...

... štve mě na vás, že vytahujete nože tam, kde se bude střílet - najednou dostává nový rozměr, tak trochu reálný :D

+1/0
4.1.2012 16:23

chicocheco

Pokus o vraždu

!

0/0
4.1.2012 16:13

hahaha

Re: Pokus o vraždu

Kde?8-o

0/0
4.1.2012 16:29

V.Poustka

to se s tím přáním babičce k Novému roku

trochu ten hodný chlapec opozdil

0/0
4.1.2012 16:04

Trupman

Kdyby se bránil...

...tak div nepůjde sedět. :-P

0/0
4.1.2012 15:55

patrma

Dnes na Romea.cz, jistý Ondrej Czigany

ROMOVE TED JE VHODNA DOBA, POJDME A ZMENME DOBU JAKO TO UDELALI AFRO

AMERICANE V AMERICE. NASADIME KDYZ TO BUDE POTREBA I VLASTNI ZIVOTY ALE

ZMENIME DEJINY. STOP RASISMU A VRAZDAM ROMU V CESKE REPUBLCE.

0/0
4.1.2012 15:19

LukasJ

Re: Dnes na Romea.cz, jistý Ondrej Czigany

Jo to jsem taky četl. A moje reakce byla dokoupit zásobníky, nakoupit nějaké střelivo a začít nosit záložku. Začíná to tu houstnout. Předem říkám a varuji. Hodlám se bránit.

+1/0
4.1.2012 19:18

Kublajchan

Re: Dnes na Romea.cz, jistý Ondrej Czigany

Je to obyčejný žvanil. Ani nezná gramatiku, ten nic nezorganizuje.

0/0
4.1.2012 21:20

marla

Za to může servírka!

;-O

+2/0
4.1.2012 15:07

Ravenek

No hezke

A pokud by mel zbran a zastrelil ho, tak by Gorol volal, ze to je poprava.

+1/0
4.1.2012 14:37

hahaha

Re: No hezke

já s panem Gorolem souhlasím, je to rasismus, jak si může majitel chatky dovolit pana zloděje obtěžovat, vždyť ten zloděj, je hodný,citlivý kluk, jak přijde k takové dyškrymynacy.

0/0
4.1.2012 15:42

aredak1

pokus

Střelnou zbraň nemám tedy nosit ani nemůžu. Na používání nože jsem již stár a pomalý. Rozhodl jsem se proto ochočit si  kobru plyvající (Naja nigricollis - kobra černokrká).  Ještě dopilovat některé povely a výpady a klidně půjdu v noci do Rómburku. Rovněž nemohu být nařčen z rasismu (viz černokrká)

0/0
4.1.2012 14:36

arnie_rimmer

Re: pokus

JE to rasyzmus...měla by se jmenovat kobra nebělokrká ;-)

+1/0
4.1.2012 14:58

Stareye

No nic, mladíka už nechytíme.

Tak bychom třeba aspoň mohli obvinit toho, co na místě zůstal, za nedovolené vniknutí do objektu.

0/0
4.1.2012 14:35

Vass

Všem slušným občanům zbraň do ruky.

Kdyby měl střelnou zbraň a tenhle stát za něco stál(mám na mysli ochranu napadeného ne útočníka), tak už mohlo být o jednoho grázla míň. :-PR^

+3/0
4.1.2012 14:29

antisystemový

Navrhuji...............

Dočasně odebrat všechny legálně držené zbraně,dokuď obyvatelstvo nepochopí že víše uvedená zbraň,neslouží

k bránění slušným občanům,plátcům daně ve výkonu povolání.

0/0
4.1.2012 14:19

PancorJackHammer

Podobnost

Hmm, to je zajímavé. Muž loupící na cizím pozemku ozbrojen nožem je přistižen sousedem, který se loupeži pokusí zabránit. Kriminálník využije své zbraně a na souseda zaútočí. Co mi to jen připomíná? :).

+2/0
4.1.2012 14:17

Kyros

Re: Podobnost

kriminálník může cokoliv, proto je to kriminálník. Slušný občan se nemá co bránit, proto je to slušný člověk. Soudcové mají rádi ve všem pořádek. ;-D

+8/0
4.1.2012 14:24

Mražená spermie

***

vykryl to, takže jen vyhrožování.

0/0
4.1.2012 14:12

zobrazit smazané příspěvky

Na místě zastřelit

morgoša zlodějskýho R^

+6/0
4.1.2012 14:07

antisystemový

Re: Na místě zastřelit

Hmmm...Tak mladý a už tak odvážný;-D

+1/0
4.1.2012 14:11

Pro patria V.

Nosit zbraň je asi to nejlepší řešení.

Jinak si myslím, že dle profilu chování pachatele se okruh podezřelých zúžuje.

0/0
4.1.2012 14:02

other_side

mají podobu neviditelného

0/0
4.1.2012 14:00

Pro patria V.

Re: mají podobu neviditelného

technická: Neviditelný nemůže mít podobu, protože je neviditelný.

0/0
4.1.2012 14:02

petr_leicester

kdyz to tak ctu

rikam si jestli by nebylo lepsi v ramci maturity delat i zbrojni prukaz...kazdy by se pak rozhodl jestli si zbran poridi nebo ne. Proc pisu v ramci maturity je jiste kazdemu zrejme.....;-)

+8/0
4.1.2012 13:58

antisystemový

Re: kdyz to tak ctu

Včera na diskuzi na Romea.cz  byl názor,co bude gádžo dělat až si romáci pořídí zbraň a zbroják??Prý chceme asi občanskou válku;-D.Když jim tam jeden ,zřejmně rasistycky smyšlející pán řekl že zbroják dají jen tomu kdo má čístý rejstřík trestů,bylo už ticho.

+16/0
4.1.2012 14:03

Pro patria V.

Re: kdyz to tak ctu

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.1.2012 14:03

petr_leicester

Re: kdyz to tak ctu

obcanskou valku? wow...tak at jdou do toho! Tihle lide rozumi jedinemu, hrube sile...nic jineho na ne neplati. Bohuzel je to tak!

+5/0
4.1.2012 14:05

petr_leicester

Re: kdyz to tak ctu

vzpominam si na jeden pripad z US ktery s timto zdanlive nesouvisi. V jednom meste (na nazev si ted nevzpomenu) bylo vydano vyhlaskou ze kazdy dospely obcan toho mesta musi vlastnit strelnou zbran (jestli i nosit uz nevim). Nasledek byl ten ze okamzite klesla kriminalita o desitky procent a behem dalsich let stoupla populace mesta nekolikanasobne. Jak budu doma a budeli tahle diskuse jeste funkcni, tak necham link na cely clanek o tom.

0/0
4.1.2012 14:13

Kyros

Re: kdyz to tak ctu

http://www.gunlex.cz/2008/10/23/kennesaw-pod-drobnohledem/

+4/0
4.1.2012 14:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.