Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z částí vlaku se stala lávka, nadšenci ho z nich chtějí znovu postavit

Rakovnická radnice loni obdržela zvláštní dopis. Lidé ze Šumperka žádali, zda mohou přijet a odvézt si část lávky přes potok . Konstrukce můstku totiž sestává i z části historicky prvního motoráku na kolejích v Česku. Stroje z kopřivnické Tatry dnes v zemi existuje jediný pojízdný exemplář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KPKA

Na vysvětlenou

Děkuji všem, jménem Klubu, za ohlas. Aby nevzniklo nedorozumění, z lávky bude odebráno 13 menších dílů, které budou uloženy v našem depozitu, kde budou určeny pro potřeby již provozuschopného vozu M120.417.  Třeba se v budoucnu užijí pro potřeby vozu jiného, to nevylučujeme. Toto shromažďování dílů je v železničních klubech běžná činnost, jen v našem případě to bylo náhodou zmedializováno. Tomaseq má pravdu. Ikdyž jsou rozprodávané vozy drahé, vyjdou stále levněji než stavba repliky. Náš klub nemá v  současné chvíli v plánu ani jedno, ani druhé.

Za Klub přátel kolejového autobusu

Petr Tylšar, jednatel

www.kpka.cz

kpka@kpka.cz

+1/0
24.1.2012 18:53

Rafaelou

klobouk dolů.....

Tedy pokud někdo s té lávky opět udělá skříň motoráku tak klobouk dolů.Skoro bych řekl,že to za tu námahu nestojí.Existuje spousta jiných vozů kde by se ta snaha spíše vyplatila.

0/0
23.1.2012 17:23

Tomaseq

Nebylo by

jednodušší opravit nějaký ze současných provozních motoráků? Za chvíli nebude z čeho vybírat neboť všechny skončí ve šrotu. Náklady budou několikanásobně nižší než stavba repliky.

0/0
23.1.2012 16:49

Šmajchl

Re: Nebylo by

Současný vyřazený motorák si málokterý spolek může dovolit koupit. Navíc, pokud jsou už skoro vraky nabízeny za nehorázné ceny, vyhrají šrotovací firmy.  :-(

V případě malého motoráčku byť i s nepůvodním motorem se navíc mohou náklady v budoucnosti vrátit v uspořených provozních nákladech.

0/0
23.1.2012 23:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.