Diskuze

Z částí vlaku se stala lávka, nadšenci ho z nich chtějí znovu postavit

Rakovnická radnice loni obdržela zvláštní dopis. Lidé ze Šumperka žádali, zda mohou přijet a odvézt si část lávky přes potok . Konstrukce můstku totiž sestává i z části historicky prvního motoráku na kolejích v Česku. Stroje z kopřivnické Tatry dnes v zemi existuje jediný pojízdný exemplář.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KPKA

24. 1. 2012 18:53
Na vysvětlenou

Děkuji všem, jménem Klubu, za ohlas. Aby nevzniklo nedorozumění, z lávky bude odebráno 13 menších dílů, které budou uloženy v našem depozitu, kde budou určeny pro potřeby již provozuschopného vozu M120.417.  Třeba se v budoucnu užijí pro potřeby vozu jiného, to nevylučujeme. Toto shromažďování dílů je v železničních klubech běžná činnost, jen v našem případě to bylo náhodou zmedializováno. Tomaseq má pravdu. Ikdyž jsou rozprodávané vozy drahé, vyjdou stále levněji než stavba repliky. Náš klub nemá v  současné chvíli v plánu ani jedno, ani druhé.

Za Klub přátel kolejového autobusu

Petr Tylšar, jednatel

http://www.kpka.cz

kpka@kpka.cz

1 0
možnosti

Rafaelou

23. 1. 2012 17:23
klobouk dolů.....

Tedy pokud někdo s té lávky opět udělá skříň motoráku tak klobouk dolů.Skoro bych řekl,že to za tu námahu nestojí.Existuje spousta jiných vozů kde by se ta snaha spíše vyplatila.

0 0
možnosti

Tomaseq

23. 1. 2012 16:49
Nebylo by

jednodušší opravit nějaký ze současných provozních motoráků? Za chvíli nebude z čeho vybírat neboť všechny skončí ve šrotu. Náklady budou několikanásobně nižší než stavba repliky.

0 0
možnosti

Šmajchl

23. 1. 2012 23:54
Re: Nebylo by

Současný vyřazený motorák si málokterý spolek může dovolit koupit. Navíc, pokud jsou už skoro vraky nabízeny za nehorázné ceny, vyhrají šrotovací firmy.  :-(

V případě malého motoráčku byť i s nepůvodním motorem se navíc mohou náklady v budoucnosti vrátit v uspořených provozních nákladech.

0 0
možnosti