- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedivte se, kdyz treba PPL schani ridice a pracovni doba je od verejne deklarovana od 5:30-20:00 treba v Plzni. Makej nebo bez na dlazbu bez podpory atd. Vse verejne a nikomu to nevadi a ono makat denne kolem 15hod je fakt mazec. Ani komu to nevadi.
Hlavne, ze se ridici kamionu buzeruji a za prekrocenych par minut.
jak tak ctu tady ty diskuze, tak samozrejme kazdy vsechno vi a vsechno zna..... kamion jel smerem nahoru do kopce, kdyz dodavka jela dolu z kopce a uz v zatacce (neprilis prehledne)zacal ridic dodavky predjizdet. vletel do kamionu, to ho odmrstilo zpet do jeho pruhu a do nej vletel ridic maleho nakladniho auta, protoze to nedobrzdil....ten modry kamion patri memu tchanovi...pomalu 20 let jezdi bez nehody a ridice ma spolehlive a predevsim zodpovedne vuci sobe,svym rodinam a okoli...coz se neda rict o tom neboztikovi....tak mi neni jasne, proc tady spekulujete o necem o cem nic nevite....jezdime tudy leta letouci a nebudu psat na ci strane vina je,ale neni na strane naseho ridice...
V diskuzi není jediný příspěvek obviňující řidiče kamionu, ale díky za objasnění, co se tam vlastně stalo. Spekulace obvykle vyplývají z nedostatku informací. Je štěstí, že se řidič dodávky rozsekal o náklaďák a nesestřelil osobní auto. Takhle se (pravděpodobný) viník potrestal sám, ostatní účastníci nehody doufám vyváznou bez následků, jen s ošklivou vzpomínkou.
WHITE VAN DRIVER. To většinou vysvětluje tyto maléry.
Tihle žaludi v kšiltovkách za volanty dodávek jsou přece nejlepší ve všem a na silnicích zejména. Už dojel.. žalud .. hlavně, že se nikomu nic nestalo
Čtyři hodiny ráno... Řidič nemusí být zrovna "žalud v kšiltovce", aby ho mikrospánek poslal do protisměru.
před 4. ráno MUSET jet, to je strašné, to má člověk ještě spát v posteli, tohle všechno má vliv na pozornost člověka, mladý člověk pryč, smutné
V noci se jezdí pohodově, malý provoz, méně stresu, je to i rychlejší... A taky platí pravidlo - náš zákazník, náš pán, takže když si zákazník usmyslí, že to potřebuje v 7 ráno, tak to tam musí být v 7 ráno, ikdyž se to veze x stovek kilometrů, neznám firmu kde by někdo řekl - nojoo, ale náš jarda nevstane dřív než v 7, pak musí ještě dojet do práce, naložit, dát si kafe, v pět večer tam bude....