Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič, který zemřel u Mohelnice po srážce s kamionem, neměl řidičák

Řidič dodávky, který se ve čtvrtek brzy ráno srazil na silnici I/35 nedaleko Mohelnice s protijedoucím kamionem a na místě zemřel, neměl podle výsledků vyšetřování za volantem vůbec sedět. S vozem totiž jel přesto, že neměl řidičský průkaz, a navíc bez svolení majitele auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

síma25

Bílá dodávka..

co dodat:-/

0/0
28.1.2012 20:41

T-72 M4CZ

Re: Bílá dodávka..

jsou jiné než ostatní ? Já jsem si vždycky myslel , že rozhodující faktor sedí za volantem ... Ale třeba se pletu.

0/0
28.1.2012 21:54

síma25

Re: Bílá dodávka..

To se pochopitelně nepletete, nicméně léty ježdění mám ověřeno, že bílé dodávky - přesně řečeno tedy jejich řidiči - vytvářejí nebezpečné situace nějak častěji, než ostatní auta.

0/0
28.1.2012 21:55

bembinka

Re: Bílá dodávka..

třeba je to tím, že jich je víc než těch barevných.... ;-)

0/0
30.1.2012 12:29

Willy Fog

Tak to tedy musela být šupa!

Se nedivím, že to nepřežil, hrozné.;-(

0/0
28.1.2012 18:43

tmf

co nechápu

kdosi si vezme v noci plnou dodávku zboží a jede s ní? Kam, proč, co vezl? Nějak tomu majiteli nemohu věřit.

+2/0
28.1.2012 16:59

eskimo

Re: co nechápu

to je vtip 8-o8-o

0/0
29.1.2012 23:33

timothyleary

To je nic

v Klatovech byl jiz po 11.odsouzen MuDr.Ales Velkoborsky za rizeni OA bez papiru a vzdy jen k pokute.

0/0
28.1.2012 16:56

timothyleary

Re: To je nic

P.S. viz. klatovsky.denik.cz

0/0
28.1.2012 16:57

medved_cz

Re: To je nic

Jestli byl danému Dr. vysloven zákaz řízení (to lze i když nemáš řidičák) tak máš povinnost podat trestní oznámení na příslušné policisty za krytí trestného činu maření výkonu úředního rozhodnutí. To vyfásneš, pokud řídíš přes soudně vyslovený zákaz.

Fízlové půjdou do basy (kam patří) a příště to již doktůrkovi neprojde.

0/0
30.1.2012 16:29

angel of death

Kdyz

nemel ridicak,tak to nemohl byt ridic.

0/0
28.1.2012 15:59

cuncon

Re: Kdyz

ale ridil on, takze byl ridic

0/0
28.1.2012 16:40

angel of death

Re: Kdyz

takze kdyz bude ridit opice,tak bude taky ridic?;-D

0/0
28.1.2012 19:00

eskimo

Re: Kdyz

jasně - řidič opice

0/0
29.1.2012 23:39

Černý lord

Žádná škoda,

vzal jen sebe na hřbitov. A je o jednoho blba na silnici méně.

Ten kdo nesouhlasí, tak ať si položí otázku, co by na to řekl kdyby tu dodávku opřel do jeho auta a ne do kamionu.

0/0
28.1.2012 15:25

mikookim

Re: Žádná škoda,

souhlasím s vámi že to dobře dopadlo a nevzal nikoho nevinného

0/0
28.1.2012 16:32

myspulin2011

dobře mu tak

bez papírů tam neměl co dělat,kdyby narazil do mě a přežil,tak bych ho bil celou dobu co by žil.;-€

0/0
28.1.2012 14:54

Lvy

Za blbost se prostě platí.

V tomto případě cena nejvyšší, bohužel ani tak se z toho jiní nepoučí a určitě se za určitý čas najde pokračovatel. :-/

0/0
28.1.2012 13:49

odkud_a_kam_jdeme?

Ta silnice je silena. K provozu naprosto poddimenzovana.

0/0
28.1.2012 13:44

A přece se maže...

Re: Ta silnice je silena. K provozu naprosto poddimenzovana.

To jako když po ní budou jezdit lidi bez řidičáku, tak se situace zlepší? Nebou jakou má tvůj hodnotný příspěvek souvislost s článkem?

+1/0
28.1.2012 14:37

sámvelkýmao

Re: Ta silnice je silena. K provozu naprosto poddimenzovana.

to vůbec nemá cenu komentovat.....

0/0
28.1.2012 15:43

Dr.Ozd

Re: Ta silnice je silena. K provozu naprosto poddimenzovana.

Co tady plácáš?Z Mohelnice na M.Třebovou žádná díra,slušný asfalt,všude stoupací pruhy,řekl bych že na naše poměry velice dobrá a bezpečná silnice.Ale když se najde za volanrem idi.ot,nepomůže ani 5 pruhů vedle sebe.

0/0
29.1.2012 18:02

Smrť

Re: Ta silnice je silena. K provozu naprosto poddimenzovana.

No, ve čtyři ráno tam musel být fakt hustý provoz8-o

0/0
30.1.2012 9:58

Achille Volfoni

škoda lidského života

Asi ho šéf naštval,když mu místo slíbené výplaty dal nepatrnou zálohu se slovy,že teď nemá....Byl rozčilený a stálo ho to život.

0/0
28.1.2012 12:30

Mira ze Zlína

Re: škoda lidského života

V tom případě dostávají jen nepatrnou zálohu skoro všichni řidiči na silnicích.....

0/0
28.1.2012 12:42

JMoudry

Re: škoda lidského života

A když už jste u toho byl, proč jste mu nezabránil vlézt do toho auta, když maestro nevlastnil řidičák? :-P

0/0
28.1.2012 13:19

Achille Volfoni

Re: škoda lidského života

zbytečně překrucujete.....Na začátku mého příspěvku je slůvko "asi"....

0/0
28.1.2012 14:00

František.Sokol

Re: škoda lidského života

To je pitomost. Kdyby každý měl jezdit bez řidičáku, protože ho naštval šéf? Prostě řidič se dopustil nekázně, tak škodu sice zaplatí pojišťovna, ale bude to nepochybně vymáhat z pozůstalostního řízení. Bohužel auto nezaplatí ze zákonné pojistky, jen pokud bylo pojištěno havarijně. Takže též majitel dodávky, jeho šéf může uplatňovat úhradu, tady ovšem zas bohužel v některém případě 4,5 násobek mzdy, pokud ke škodě nedošlo v důsledku hrubé pracovní nekázně, což bylo když řidič jel bez řidíčáku a navíc bez povolení majitele. Takže taky majitel vozidla, šéf zabitého řidiče může uplatnit nárok na náhradu škody z pozůstalostního řízení. Pokud měl ten řidič například chalupu, tak se do ní může pan šéf už pomalu stěhovat.

Poučení pro ostatní řidiče: Nejezděte bez řidičáku a bez povolení svého šéfa, dodržujte dopravní předpisy. Ten řidič si zavinil nekázní svoji smrt sám a taky případné problémy své rodině, která se teď může odstěhovat zřejmě někam pod most.

0/0
28.1.2012 13:26

zorro_rojo

Re: škoda lidského života

Ono kdovi jak to bylo, s tim nepovolenim od jeho sefa.

Taky jsem mel kdysi nastoupit u firmy, rozvazejici ocelove polotovary. Mam ridicak na nakladak, ale bez navesu. Myslite ze jim to vadilo?

Samozrejme jsem tam nenastoupil. Protoze kdyby se neco stalo, stacilo by aby me chytla kontrola, tak by to byl jen a jen muj prus... , firma by me vesele potopila.

A nedelam si iluze, ze takovych pripadu je nejak malo. :-/

JInak s vasim prispevkem souhlas.

0/0
29.1.2012 22:07

tuan4

Re: škoda lidského života

.................vzal ho čert!

0/0
28.1.2012 13:41

Chleba a brambory

Re: škoda lidského života

Jasně. Chudáček zaměstnanec dostal malou výplatu, tak prostě ukradl zaměstnavateli auto! Jak české.:-(

0/0
28.1.2012 14:02

pivopad

po česku

Jste normální?to by musel být majitel auta magor, kdyby prohlásil že o všem věděl;-O

+2/0
28.1.2012 12:24

solimPC

Re: po česku

asi tak :-( Řidič už nic nepoví, tak proč toho nevyžít, i kdyby to bylo všechno jinak - "Hele, řídit přece umíš, tak to tam hoď, je to kousek a spěchá to a nikdo jinej tu není. Dostaneš pětikilo navíc...". Kolikrát jsem už něco podobného slyšel :-/

0/0
28.1.2012 12:49

zorro_rojo

Re: po česku

Presne.

0/0
29.1.2012 22:08

Berenis2

Re: po česku

Dobrý den, chtěla bych oslovit všechny lidy reagující na tuto událost. Jsem zaměstnaná u stejné firmy jako zemřelý řidič... Po přečtení všech příspěvků musím ihned reagovat. Názory jsou různé, ale pravda je úplně jiná. Po ukončení pracovního dne, kdy byli zaměstnanci naší firmy na st.akci v Rožnově pod Radhoštěm, požádal dotyčný "řidič" svého kolegu-skutečného řidiče dodávky o zapůjčení klíčů s tím, že si zajde do auta pro své osobní věci. Ten mu v dobrém tyto klíče zapůjčil a šel spát. Dotyčný kromě auta navštívil poté i místní hospůdku, kde se řádně posilnil/dle servírky-7piv a 10panáků/, a potom usedl za volant. Z Rožnova odjel-nikdo neví proč a za kým? Pohyboval se pouhou hodinu v okolí Zábřežska a poté se vracel zpět směrem na Olomouc.  V Mohelnici odbočil na Studenou Loučku, kdy se znenadání na Studené Loučce náhle otočil a vracel se zpět na Mohelnici./auto bylo monitorováno, takže máme přesné údaje/.

0/0
30.1.2012 10:33

Berenis3

Re: po česku

Pokračování Berenis 2...po otočení a sjezdu na M.přejel do protisměru,kde čelně narazil do kamionu, který se mu snažil vyhnout.Náraz ho odhodil zpět do jeho jízdn.pruhu, kde do něj ze zadu narazilo další nákl.auto.Teď prosím hodnoťte!!! V protisměru, mohl jet kdokoliv z nás...kterákoliv šťastná nic netušící rodina. Opravdu neměl řidičák, auto svému zaměst.ukradl,ten tudiž nemůže uplatnit náhradu škody z hav.pojistky a vzniklá škoda činí 600.000,-Kč. Ze zák.poj.budou vyplaceny pouze ost.účastníci doprav.nehody. A náš "řidič" zemřel.... po kom má vymáhat zaměst.náhradu?"Řidič" neměl ženu ani děti,nic nevlastnil,měl jen dluhy a jeho rodiče jsou na tom úplněstejně...Nemluvě o tom,že po celou dobu zaměst.poměru byl problémový...Vím,že o mrtvých jen dobře..nikdo mu nelil do krku násilím alkohol, nikdo ho nenutil usednout za volant,bylo to jeho rozhodnutí a další průšvih v jeho životě,kterým ohrozil nejen sebe.Teď by mězajímalo,jak by jste se Vy,být v roli jeho zaměstnavatele zachovali?

0/0
30.1.2012 10:52

jamesdixon

Přejel do protisměru,

narazil do tahače a pak do něj zezadu narazilo další auto?

0/0
28.1.2012 11:34

King Dodatek

Re: Přejel do protisměru,

Tahač ho odmrštil zpátky do jeho jízdního pruhu a ten co jel za ním už to neubrzdil.

0/0
28.1.2012 11:38

Thegrid89

hm

zrovna jsem si říkal, že všechny auta mají motory před sebou (většina) a tudíž deformační zónu docela slušnou, ale tyto dodávky mají motor prakticky pod nohama řidiče. Tudíž skoro žádnou, pak to vypadá asi jak na té fotce, i když proti kamionu vás nezachrání ani hummer.

0/0
28.1.2012 11:14

pavel.n

Zajímavé ??

Řidič jel bez vědomí majitele - to mu firemní dodávku zaměstnanec jako ukradl ???

0/0
28.1.2012 11:10

car_director

Re: Zajímavé ??

To už se nedovíme !

0/0
28.1.2012 11:16

furtkecal@seznam.cz

Re: Zajímavé ??

no co, mohl to být zaměstnanec !!

0/0
28.1.2012 11:19

sámvelkýmao

Re: Zajímavé ??

asi skladník, když neměl lejstra.....

0/0
28.1.2012 15:42

petr____22

Re: Zajímavé ??

Ciste teoreticky si mohl s jinym zamestnancem vymenit misto. Mel jet jeden, misto nej to vzal druhy - bez zapisu, bez povoleni, bez ridicaku. Bohuzel nepisou jestli ridicak nemel vubec nebo mu ho sebrali. V kazdem pripade nemel v tom aute co delat. Zajimalo by me, kdo nahradi skodu - predpokladam, ze tech 800.000 Kc bude predmetem dedickeho rizeni.

0/0
28.1.2012 11:22

Magnumka

Re: Zajímavé ??

skodu musi nebo alespon by mel zaplatit majitel dodavky.pan jel bez povoleni a papiry nemel, navic jel minimalne stovkou.tahac jde do srotu a odrovnanej je i naves s nakladem, coz je dalsi skodak a ne malej....k tomu jeste zmrzacenej ridic magnumu, kterej si na sale uzije svoje kdyz ma dolamany obe ruce a nevim co dal. ;-(modrej kamion patri rodine, tak proto to vim... je to hruza...chlapek zemrel uplne zbytecne....jenze pozde bycha honit........za blbost se plati jak je znamo....:-/

+1/0
28.1.2012 11:32

Mira ze Zlína

Re: Zajímavé ??

ty ruce si zlomil o volant? Musela to být rána neskutečná, ty vaše auta znám, taky máme magnuma....

0/0
28.1.2012 12:44

František.Sokol

Re: Zajímavé ??

Majitel dodávky by neměl platit nic. Řidič jel bez povolení a navíc neměl řidičák.

Škodu zaplatí pojišťovna ze zákonné pojistky, ale po kom ji bude vymáhat, když je řidič mrtvej? Asi z pozůstalostního řízení, ale to už je věcí pojišťovny. Záleží na tom, jestli je co vymáhat z pozůstalosti po řidiči. Pokud řidič neměl majetek, tak se na to každá pojišťovna vykašle, ale pokud měl majetek, tak případní dědici ostrouhají.

0/0
28.1.2012 13:17

doktor_bota

Re: Zajímavé ??

Nesmysl, to je stejné, jako bys měl platit škodu za zloděje, který ti ukradl auto.

0/0
28.1.2012 13:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.