Diskuze

Z šumperských dílen vyjede na koleje do konce roku 34 nových vozů

Práce pro sto lidí na celý rok. To v šumperské firmě Pars nova znamená přestavba desítek zastaralých osobních vagonů na moderní řídicí vozy. V ty se změní staré a nevyhovující osobní vagony z osmdesátých let, po proměně dostanou zcela novou vizáž.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZL

L/Z

31. 1. 2012 10:34
Olomoucký kraj opět nezklamal

Z článku o nových vozech jsme se dozvěděli, že „v rámci Olomouckého kraje se plánuje jejich nasazení na rychlíky z Olomouce do Brna přes Břeclav“. Takový konkurenční boj samozřejmě nemohou autobusy z Olomouce do Brna vydržet.

Už teď, před dalším geniálním rozhodnutím Olomouckého kraje, za situace, kdy se vlaky řítí k Brnu ze severovýchodu a na hlavní nádraží vjíždějí z jihozápadu, jsou autobusy do Brna poloprázdné a bojují o holé přežití.

0 0
možnosti
KD

King Dodatek

31. 1. 2012 10:45
Re: Olomoucký kraj opět nezklamal

Co s tím má společného Olomoucký kraj, o tom kde ty vlaky budou jezdit přece rozhodují České dráhy. Navíc tohle není celá souprava, ale jen jeden vůz, která je určen k dálkovému řízení soupravy. A poslední věc - takže podle vás bude lepší když budou lidé jezdit třicet let starými vagony, aby je to nutilo jezdit místo vlaku busem?8-o České dráhy se konečně snaží bojovat o zákazníka, sláva bohu za to!

2 0
možnosti