- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kazdy 4 roky to tam rozkopat a s kazdou novou upravou to stoji vic a vic za kulovy...staci ony bozi kruhace u posty,svet. krizovatka,na ktere,kdyz se potka vic jak aut,tak uz je plno apod..hlavne ze prednadrazi je zajebany bezdakama,kus betonu bez zelene,fontana,ve ktere se v lete myjou cigosi...co bude dal?
Na fontanu mi nesahej, vis jak dobre se v tom umyva zasvineny kolo?
Akorat v zime to neni nic moc, jak to je namrzly. Synator si tam nabil usta
na moderním nádraží. Vzhledem k tomu co tam po těch kolejích jezdí, tak je to nádraží dostatečně dobrý.
by mě zajímalo jestli si to nádraží někdy použil... anebo si jeden z těch co vlakem nejezdí, tak nevidí důvod proč něco opravovat
Za ní vlaky svištící 160 km a před ní PRODUCÍRUJÍCÍ SE KACHNY.
Pane Lezatko, vy se opravdu s tema svyma vyblitkama musite zviditelnovat vsude
Uz tu jen chybi odkaz na dle vas "spravnou" trasu tramvaje na Nove sady...
samozřejmě a jako obvykle nepočítá.
Zapomněli dodat.
a dva mosty, podchod, perony, tražní vedení, apod...
Rekonstrukci si olomoucké nádraží zaslouží, protože
patří mezi důležité dopravní uzly. Už se moc těším na to, jak to bude vypadat.
Spolu s novým přednádražím tak bude Olomouc zase hezčí a modernější.
Já vám nevím, za 3 miliardy bych si představoval něco víc než nové betonové peróny a plechové nástupiště. To má být nádraží 21. století? Kouknětě se na nová nádraží v Berlíne, Vídni..pro inspiraci
Takhle to funguje všude ve státní správě, miliarda sem, miliarda tam ....
tak nějak, nikdo neřekl, na čem to jako uspořili... To bude o jeden podchod pod nástupišti míň? Nebo horší materiály? Pochybuju, že někdo sáhnul na provize pro úředníky...