Diskuze

Proměna olomouckého nádraží je o miliardu levnější, teď je na tahu vláda

Proměna olomouckého železničního dopravního uzlu je na spadnutí. Rekonstrukci dosud brzdily vládní úspory, teď ale letí do Olomouce dobrá zpráva. Cena se snížila téměř o miliardu na 3,1 miliardy. Stavět by se díky tomu mohlo začít už letos, stěžejní ovšem bude rozhodnutí vlády, které se dokument na stůl dostane zhruba do Velikonoc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

WoCoGo.v2

22. 3. 2012 23:16
te na vrazdu

kazdy 4 roky to tam rozkopat a s kazdou novou upravou to stoji vic a vic za kulovy...staci ony bozi kruhace u posty,svet. krizovatka,na ktere,kdyz se potka vic jak aut,tak uz je plno apod..hlavne ze prednadrazi je zajebany bezdakama,kus betonu bez zelene,fontana,ve ktere se v lete myjou cigosi...co bude dal?

1 0
možnosti
T

Travnicek

24. 3. 2012 3:20
Re: te na vrazdu

Na fontanu mi nesahej, vis jak dobre se v tom umyva zasvineny kolo? ;-)

Akorat v zime to neni nic moc, jak to je namrzly. Synator si tam nabil usta :-/

0 0
možnosti
L

lucky_24

21. 3. 2012 18:46
Muzejní vlaky

na moderním nádraží. Vzhledem k tomu co tam po těch kolejích jezdí, tak je to nádraží dostatečně dobrý.

0 0
možnosti
JK

sksiol

22. 3. 2012 9:27
Re: Muzejní vlaky

;-D;-D by mě zajímalo jestli si to nádraží někdy použil... anebo si jeden z těch co vlakem nejezdí, tak nevidí důvod proč něco opravovat

0 0
možnosti
ZL

L/Z

21. 3. 2012 8:25
DVA SVĚTY, ODDĚLENÉ NÁDRAŽNÍ BUDOVOU.

Za ní vlaky svištící 160 km a před ní PRODUCÍRUJÍCÍ SE KACHNY.

http://lezatka.blog.idnes.cz/c/203317/

0 0
možnosti
T

Travnicek

22. 3. 2012 1:07
Re: DVA SVĚTY, ODDĚLENÉ NÁDRAŽNÍ BUDOVOU.

Pane Lezatko, vy se opravdu s tema svyma vyblitkama musite zviditelnovat vsude ;-O

Uz tu jen chybi odkaz na dle vas "spravnou" trasu tramvaje na Nove sady...

0 0
možnosti
ZD

ZeeZ

20. 3. 2012 20:09
místo nádraží

bych tam udělal tunel, stejne to k tomu smeruje

0 0
možnosti
HR

balalajka01

20. 3. 2012 19:17
no supr, s cyklistama se v podjezdech a podchodech

samozřejmě a jako obvykle nepočítá.

Zapomněli dodat. RvRvRv

0 0
možnosti
R

RonPaul

20. 3. 2012 17:17
Ne nádraží, jen koleje

0 0
možnosti
TK

kulda0007

20. 3. 2012 18:49
Re: Ne nádraží, jen koleje

a dva mosty, podchod, perony, tražní vedení, apod...

0 0
možnosti
TK

kulda0007

20. 3. 2012 12:43
Dobrá zpráva

Rekonstrukci si olomoucké nádraží zaslouží, protože

patří mezi důležité dopravní uzly. Už se moc těším na to, jak to bude vypadat.

Spolu s novým přednádražím tak bude Olomouc zase hezčí a modernější.:-)

0 0
možnosti
ŠD

DonZewl

20. 3. 2012 14:30
Re: Dobrá zpráva

Já vám nevím, za 3 miliardy bych si představoval něco víc než nové betonové peróny a plechové nástupiště. To má být nádraží 21. století? Kouknětě se na nová nádraží v Berlíne, Vídni..pro inspiraci

0 0
možnosti
MH

Libra

20. 3. 2012 12:22
asi tak

Takhle to funguje všude ve státní správě, miliarda sem, miliarda tam ....Rv:-/

0 0
možnosti

CART09

20. 3. 2012 12:41
Re: asi tak

tak nějak, nikdo neřekl, na čem to jako uspořili... To bude o jeden podchod pod nástupišti míň? Nebo horší materiály? Pochybuju, že někdo sáhnul na provize pro úředníky...

1 0
možnosti