- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pan redaktor píše "na území celé Moravy a Slezska"??? To už naše vzdělání tak pokleslo, když si uměle vytvořené kraje spojujeme s historickou zemí Moravou? Tři kraje, o kterých se mluví, představují pouze větší část území Moravy. Kde je moravská část Vysočiny, Pardubického a Jihočeského kraje? Jak vidno, začíná krajské dělení stírat v našichh myslích pojem, co je Morava. Takže Moravská Třebová, Moravské Budějovice jsou od teďka v "Čechách" a basta! Smutný obrázek o mentálním vývoji v našem státě...
...zatím to máme: platební karta, IN karta ČD a teď k tomu nová šalinkarta...jo, takhle kdyby to fungovalo jako městská karta v Blavě nebo ve Varšavě (kreditka a šalinkarta v jednom), to bych bral. Takhle zůstanu u své návštěvy bankomatu jednou za měsíc. Cash je cash...
byl výsledek stejně dobrý jako nápad. Když nebude čtení při výstupu (což zase ale může v MHD dost zdržovat), co řidiči nahlásím při nástupu? Stanici cílovou či přestupní? Pozná při přestupu systém, že onu přestupní zónu už mám (pokud se vejdu do času) zaplacenou nebo mi ji naúčtuje znova? Příklad: Z Kostelce n H. do Olomouce musím přes PV, tedy zóny 44 a 41. Pak z PV do OL znovu 41, 44, pak 78 a 71.
Snad se tedy všechny otázky vyřeší ke spokojenosti zákazníka dříve než za pochodu.
To bude zase tunel! Celý Brno stálo brázdu, aby byly vytaženy citlivá osobní data, vč. digi fotografie. Kde ty údaje dnes jsou, kdo je šikovně zpeněžil? A že se stejnou skrčkou přichází zase DPMB?! No to bude pro lidi "výhodný"...
"Cestující se tak mohou těšit na to, že po celé Moravě od severu až k jihu budou moci jezdit s jednou jedinou kartou ve všech integrovaných systémech."
Takže chápu to tak, že karta bude fungovat v kraji Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském, Pardubickém, Jihočeském a v Kraji Vysočina?
Chápete to naprosto špatně, doporučoval bych vám přečíst si napřed nadpis článku. Teprve po odtržení Moravy po referendu budou ostatní kraje na vlastní žádost přibrány ke spolupráci. S výjimkou Středočeského kraje.
anonymni cipovou kartu do ktere si mohu dobijet kredit jako na mobilu, ALE ktera by fungovala po cele CR. K cemu mi takova karta bude, kdyz si s ni cestou do Prahy jizdenku koupim, ale cestou zpatky uz ne.
Když pojedeš se stejnou dopravní firmou, tak koupíš i při cestě zpět (předpokládám přímo v autobuse)
Úplně ideální by bylo, kdyby takto mohla sloužit in-karta českých drah (Klidně jenom jako nosič informace o uživateli, s tím, že logicky to budou dva oddělené systémy). A jako bonus by na ní mohly být i údaje o předplatných jízdenkách. Člověk by pak měl jednu kartu na Vlak, IDS jednotlivých krajů a pokud by jel jinam tak by pomocí ní i zaplatil
Je to sice dobrý nápad, ale v článku je uvedeno, že by karta měla stát pár desetikorun. Aktuálně inKarta stojí 600,- (aspoň stála, když jsem ji kupovala já) a to bohužel není málo. Mám i kartu z Ostravy od Dopravního podniku za 105,- a využívám ji maximálně. Konečně nemusím pořád sledovat do kdy mám platný kupon, protože mi příjde mail, že mi končí za 5 dní a můžu doma přes internet zaplatit další. Tohle si myslím, že je dobře připravený a hlavně opravdu funkční systém za dobrou cenu.
To je ta hlavni a nejdulezitejsi otazka...
To jde dost těžko, jak byste ověřil platnost kupónu, je na ní fotka a jméno. Ale v systému je zaregistrováno jen číslo karty, se kterým se páruje kupoón, či nabité peníze, není vůbec veden uživatel. A ani číslo karty si není třeba pamatovat, člověk si spravuje učet sám přes net.
Nápad se mi líbí...jen jsem nepochopil, když při vstupu do autobusu bude stačit jen přejet čipem přes čtečku, jak systém pozná, že chci jet třeba jen jednu zónu? Pokud bych totiž musel znovu při výstupu použít kartu, bylo by to nešťastný...možná jsem to ale jen špatně pochopil. Máte s tím někdo zkušenosti?
měla by být volba počtů zón, na linkách, které neopouštějí město se volí časová jízdenka. Nějak tak to vypadalo před rokem, jaký je stav dnes už bohužel nevím.