Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přerovská opozice chce ve městě zřídit další dvě vlakové zastávky

Většího komfortu při cestování by se mohli brzy dočkat obyvatelé Přerova a okolí. Tamní opozice totiž plánuje ve čtvrti Předmostí vybudování železniční zastávky. V městské části Dluhonice by pak zase ráda obnovila tu, která zde už dosloužila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vzdynarovinu

To je tak, když nápady hýří náctiletí...

Je to celé nesmysl, jak po ekonomické stránce tak i po stránce využití...Pan Horký je ambiciozní mladý člověk, který má nápady, ale bohužel žádné zkušenosti a povědomí. A SPP jako lokální politické uskupení je spolek, který je směsicí mladých naivních lidí, které ovládá zapčklý, zahořklý, agresivní pán se jménem Puchalský.Rv...který nikdy nic nevytvořil, jen plival kritiku a zlo....to co říkám, je jak jinak než... narovinu :-) pěkný den všem :-)

0/0
19.4.2012 13:45

mixelin

Rozdíl je cca 600 metrů - celé je to ptákovina

To by jako zastávka vlaku měla nahradila místní/městskou dopravu ? To snad nemůže nikdo myslet vážně.

Stačí použít měření trasy na mapy.cz a zjistíte ,že vzdušnou čarou (nemožná varianta dopravy) je to na nádraží 1,9 km, vlakem po trati 2,36 km, městským autobusem po trase linky 1 je to 2,5 km a autem nejkratší cestou 2,35 km (měřeno od křížení Hranická s hlavní silnicí od Olomouce).

Problém tedy není ve vzdálenosti, ale v tom, že vinou otřesné dopravní situace nikdy nevíte, jaké bude mít autobus zpoždění a zda tedy vlak stihnete. Tady by daleko víc pomohlo, kdyby se konečně realizovalo mimoúrovňové křížení silnice s tratí a investovalo se do protihlukových stěn.

A mimochodem: dokáže si navrhovatel představit, co znamená brzdění vlaků do zastávky a jejich rozjíždění ? Nehledě k tomu, že jsou tam dvoje koleje v nestejné výšce. A proč asi byla zastávka v Dluhonicích zrušena ?

0/0
10.4.2012 17:56

znám 012 dívku, nemá dukáty

nejdůvěryhodnější kachny světového internetu

"...musejí kvůli tomu procestovat autobusem celé město. Přitom tamní železniční stanice leží jen pár kilometrů vzdušnou čarou daleko."

.

Jako že těch "jen pár kilometrů vzdušnou čarou" by na vlak mohli s kufrem dojít pěšky, aby si ušetřili úmornou cestu autobusem (přes celé město!!)? ;-D

0/0
10.4.2012 12:31

lmk

Re: nejdůvěryhodnější kachny světového internetu

Tím se myslí to současné hlavní nádraží, které je vzdušnou čarou kousek, ale dostat se tam hromadnou dopravou tomu neodpovídá.

0/0
10.4.2012 12:43

znám 012 dívku, nemá dukáty

Re: nejdůvěryhodnější kachny světového internetu

Takže na hlavní nádraží je to kousek, konkrétně jen "pár kilometrů vzdušnou čarou"? Tak proč jezdit autobusem, když je to kousek?

0/0
10.4.2012 12:50

lmk

Re: nejdůvěryhodnější kachny světového internetu

Protože je to kousek vzdušnou čarou. Co že vzdálenost která je při snaze dostat se někam relevantní pouze pro Supermana ;-D Obyčejné lidé tuhle trasu obvykle využívat nemůžou.

0/0
10.4.2012 12:52

znám 012 dívku, nemá dukáty

Re: nejdůvěryhodnější kachny světového internetu

No mě jde hlavně o to, že:

1. buď je to jen kousek a ne "pár kilometrů vzdušnou čarou",

2. nebo je to "pár kilometrů vzdušnou čarou" a ne kousek,

3. nebo "pár kilometrů vzdušnou čarou = kousek".

0/0
10.4.2012 13:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.