- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to celé nesmysl, jak po ekonomické stránce tak i po stránce využití...Pan Horký je ambiciozní mladý člověk, který má nápady, ale bohužel žádné zkušenosti a povědomí. A SPP jako lokální politické uskupení je spolek, který je směsicí mladých naivních lidí, které ovládá zapčklý, zahořklý, agresivní pán se jménem Puchalský....který nikdy nic nevytvořil, jen plival kritiku a zlo....to co říkám, je jak jinak než... narovinu :-) pěkný den všem :-)
To by jako zastávka vlaku měla nahradila místní/městskou dopravu ? To snad nemůže nikdo myslet vážně.
Stačí použít měření trasy na mapy.cz a zjistíte ,že vzdušnou čarou (nemožná varianta dopravy) je to na nádraží 1,9 km, vlakem po trati 2,36 km, městským autobusem po trase linky 1 je to 2,5 km a autem nejkratší cestou 2,35 km (měřeno od křížení Hranická s hlavní silnicí od Olomouce).
Problém tedy není ve vzdálenosti, ale v tom, že vinou otřesné dopravní situace nikdy nevíte, jaké bude mít autobus zpoždění a zda tedy vlak stihnete. Tady by daleko víc pomohlo, kdyby se konečně realizovalo mimoúrovňové křížení silnice s tratí a investovalo se do protihlukových stěn.
A mimochodem: dokáže si navrhovatel představit, co znamená brzdění vlaků do zastávky a jejich rozjíždění ? Nehledě k tomu, že jsou tam dvoje koleje v nestejné výšce. A proč asi byla zastávka v Dluhonicích zrušena ?
"...musejí kvůli tomu procestovat autobusem celé město. Přitom tamní železniční stanice leží jen pár kilometrů vzdušnou čarou daleko."
.
Jako že těch "jen pár kilometrů vzdušnou čarou" by na vlak mohli s kufrem dojít pěšky, aby si ušetřili úmornou cestu autobusem (přes celé město!!)?
Tím se myslí to současné hlavní nádraží, které je vzdušnou čarou kousek, ale dostat se tam hromadnou dopravou tomu neodpovídá.