Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič s kradenou škodovkou po smyku posrážel značky, pak raději zmizel

Tři sražené dopravní značky a poničené auto. Tak dopadla jízda zatím neznámého řidiče kradenou škodovkou v Kostelci na Hané na Prostějovsku. Dotyčný totiž po nehodě z místa utekl, nyní ho hledá policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kaksikymmenta

Kradená Škodovka???

Proboha, kdo může v dnešní době ukrást tohle???? ;-D;-D

0/0
8.5.2012 10:46

VladexAndroid

Re: Kradená Škodovka???

náhodou. pro mě to je auto mých (socialistických) snů;-D

+1/0
8.5.2012 12:22

kaksikymmenta

Re: Kradená Škodovka???

Na to, že je mi teprve 25 let, mám taky takový socialistický sen, taky je to Škoda, ale trochu jiného kalibru. Jde o Ferat - Škoda Super Sport 110. Chtěl bych mít aspoň nějakou napodobeninu.

0/0
8.5.2012 12:35

sámvelkýmao

no

policie nikoho nehledá. to zaprvé. zadruhé-auto nenašli, ale někdo nahlásil dopravní nehodu, a když přijeli, pouze zjistili, že auto je kradené a zavolali majitele, aby si ho na svoje náklady odstranil ze silnice.....

0/0
8.5.2012 8:43

Dr.Onufrakova

Auto bylo kradené od pátku 4. května do pondělí 7. května

0/0
8.5.2012 8:33

danny47

Škoda 17000 ????

TO tam měl tři bartely benzinu, nebo co ?

0/0
7.5.2012 22:48

ČSLA

šmarja ničit takovej veterán

podle mřížky chladiče to vidim na kus vyrobenej před rokem 1986...skoro třicet let starý automobil..a takhle s tim blbnout..:-O

+1/0
7.5.2012 22:22

111

Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Škoda na ŠKODOVCE,  no pání redaktoří,....

... vzhledem k výši patrně totálka a ten vool zlodějská, tomu se nestane nic, chudák majitel, možná důchodce, co si říkal, že nové už je zbytečná investice.

Kdyby blba chytli - co takhle alternativní trest - seženeš majiteli stejnou za uvedenou cenu /a je v tom 10.000,-poplatek , takže slušně zachovalou s STK za 7.000,-, byho ty kraviny přestaly bavit.Rv

+3/0
7.5.2012 19:37

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Omlouvám se za překlepy,...mě to dožralo,...tak se to projevilo:-/.

0/0
7.5.2012 20:13

franta-t

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

No divil by ses, ale do kamaráda, který má Š100L (r. v. 1972), vlítli puboši s opelem a mimo jiné mu rozbili zadní skupinovou svítilnu, mlhovku, pár týdnů nově pochromovaný nárazník, pokřivili blatník a utrhli výfuk i s podkovou a kusem výfukového potrubí. Nechtěl po pojišťovně ani korunu jako náhradu škody, když mu nabídla 1.500,- Kč s odvoláním na stáří auta. Pořešil to tak, že nechal v servisu škodověnku opravit, resp. uvést do původního stavu (ten servis si mohl viník vybrat) a fakturu pak předložil té pojišťovně. Za opravu tam bylo přes 45.000,- Kč. Zaplatila to a teď částku vymáhá po viníkovi nehody. Za 7.000,- Kč opravdu zachovalou teda nevím :-), viděl jsem na zahraničních serverech, že za opravdu zachovalou Š120 někteří nabízí v přepočtu částky přes 100.000,- Kč

0/0
7.5.2012 20:51

jirří

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Kravina

+1/0
7.5.2012 20:54

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Až tak úplně ne, záleží v jakém stavu jsou, s jakým množstvím původních dílů, atd...ty ceny v zahraničí kolem stovky opravdu nejsou výjimka, nehovoří se tu ovšem o nebezpečných vrácích s dávno prošlou STK.

0/0
7.5.2012 21:06

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

No to souhlasím, ono to tak nevyznělo, je  tam samozřejmě ironie, ceny znám, pochopitelně, cena určená pojištovnou tady je hausnumero, ale právě proto těch 17 tis., což je od nich v za tenhle vůz hodně, ukazuje na totálku, a většina majitelů takových aut je do servisu nedá, pokud je mají jen na ježdění, půjdou bohužel do šrotu .  Jednu 120 se nostalgicky snažím zachránit, dojížděla se, takzvaně, no a ted bude  potřebovalat minimálně 15 tis. aby prošla STK, no maj mě za cvoka..;-),.ta naše po té nutné opravě je v kategorii, tak kolem 75.000,.. na německých veteran serverech.

+1/0
7.5.2012 21:03

franta-t

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

15.000,- Kč do ní narvat - věř mi, že je to minimum; právě ten kamarád, co ho nabořili, má tu Škodu 100L taky v rámci nostalgie, protože podobnou měl jeho děda. Do té jeho Škody 100L narval skoro 200.000,- Kč - nový lak, chromování poklic a nárazníků v Německu, nový motor, chladič, plechařina, 4oká pozinkovaná maska, nové prahy, GO převodovky a náprav atd. Pro představu vypadá takhle http://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg

+1/0
7.5.2012 21:14

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Ta naše je už dost o.k., potřebuje nutně v podstatě "jen" nový práh a hlavně seštelovat řízení, má trošičku víc nadlimitní vůli, jíž by nám STK patrně nezbaštilo - moc tam smysl pro nostalgii nemívají , takže se vejdu celkem v pohodě , jinak tyhle auta mají tu výhodu, že x věcí si na nich můžeš svépomocí udělat. Ceny u profíků jsou bohužel taky profesionální - tak jak je uvádíš, ovšem s tou jejich prací , je to někdy bez komentáře. 

Koukám, že od původního tématu se decentně odchylujeme...;-D, ale proč si předsvátečně nepokecat.

0/0
7.5.2012 21:29

franta-t

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Beru bez výhrad :-) u Š120/105 je ještě velká šance, že se slušné náhradní díly dají sehnat za pár korun na vrakovištích, chce to trpělivost a hledat. Souhlasím prakticky se vším - na Škodě 1000MB -136L se dalo doma v garáži udělat prakticky všechno - od opravy motoru až po elektroinstalace (zajímavé - ani jeden integrovaný obvod, a jelo to!). Taky se jim říkalo Do-Do (Do-dělej Do-ma). Mělo to ale úžasnou výhodu - našemu příbuznému u Š110 praskl na cestě do Znojma klínový řemen v umístění motor > chladič. Použil manželčiny silonky a dojel tam a zpátky dom na severní Moravu :-) To si u nových aut prakticky nedovedu představit...

0/0
7.5.2012 21:43

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Silonky jsou legendární, stejně jako vaření ve vedru ve větším kopci, ale to auto má svoje, pamatuju na decentní šok v Holandsku v roce´91, 2 105 vedle sebe, počkali jsme si na majitele, ten Holandan se rozplýval nad houževnatostí, jednoduchostí, solidními jízdními vlastnostmi a relativním komfortem vozu vzhledem k ceně.. Byl to řemeslník a používal škodovku jako pracovní vozidlo. V době svého vzniku mělo auto prostě  jinou hodnotu a nedělalo se na 5 let jako dneska, čím starší vůz tím více je to znát. Tetka má 1000 MB - nezmar - ze Zlína až do Krkonoš - a tam na Špindlerovku na jeden zátah a s přehledem.;-)

0/0
7.5.2012 21:59

franta-t

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

To máš pravdu - současné auta jsou víc čidel a relé než železa a když se něco pokazí, tak je nutná návštěva autorizovaného servisu a zas to tahá z lidí akorát prachy. Každopádně škodovka jako pracovní vozidlo byla ideální. Bez nadsázky stačilo přidělat na zadní kola sněhové řetězy a bylo s tím možné jít orat pole :-)

0/0
7.5.2012 22:14

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Hm, když couvnem do historie, tak s fordkou T a broukem opravdu orali. A legend je víc - taková V3S - tak variabilní auto s prostupností terénem dodnes záviděníhodnou se 3 tunami na hrbu...ovšem o komfortu a rychlosti se moc bavit nebudeme;-D

0/0
7.5.2012 22:24

franta-t

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

To nemá smysl se o komfortu bavit ani v rámci Š100-120. Ale jak píšeš - je to prostě legenda; vyrůstal jsem na zač. 80. let a V3S na mě zapůsobila opravdu hodně - hlavně s ohledem na hovnocuc :-) Nedělám si z toho srandu a mimoto od spolužáka otec s V3S sjel do potoka a bez problémů vyjel na silnicu. Jednoduše shrnuto - tehdy se auta vyráběly, aby byly k účelu a hlavně něco vydržely (i klidně 40 roků). To se o těch dnešních bohužel řéct nedá... Nedovedu si představit např. Š-Fabii, že tu bude jezdit v r. 2052...

0/0
7.5.2012 22:40

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

No dovol, limuzína Š120, že není komfortní, no i když pravda,divila se v roce ´93 z USA přicestovavší emigrantka, zdrhla v roce 84 (!), že to má manuální převodovku a nemá klimatizaci;-D. Jinak jsme vpodstatě vrstevníci, takže podobné vzpomínky, mě brala ale nejvíc Felicia kabriolet, co měli sousedi na chalupě....krásně zachovalej kus, jezdili s tím svátečně, čirá závist.

A V3S - armáda jich, a to  nových, tzv.uloženek ještě má, ..a co by bez nich dělaly třeba menší staveb. firmy i dnes. Ono 40 cm kolmou pekážku jen tak něco za ty prachy nedá, je to legenda, co zapomněla zestárnout i se všemi svými chybami.

0/0
7.5.2012 22:58

franta-t

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Ano, o tom jsem slyšel, že armáda má (nejen) V3Sek jak nadělaných ve skladech. Ten komfort jsem samozřejmě myslel s nadhledem :-), není např. nad originální klubovkové sedačky v Š100L. Té emigrantce jsi měl říct, že Š120 má klimatizaci v zimě a topení v létě :-) (občas ty termostaty opravdu zlobily). Felicia kabriolet vypadá opravdu dobře, jednou s tím přijel jeden pán na auto-moto burzu

0/0
8.5.2012 10:20

111

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Za volant šel manžel, asi měl delší pamět, problém se řízením neměl.;-D

0/0
8.5.2012 15:44

já George XVII

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

to by tu Š100L musel mít s veteránskou testací. Jinak by mu tu fakturu neproplatili.

0/0
7.5.2012 22:04

franta-t

Re: Škoda, že se mu asi mnoho nestane...

Nemá, ale má známého na pojišťovně ;-)

0/0
7.5.2012 22:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.