Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šumperský Pars opraví za 630 milionů čtyřicet lokomotiv Českých drah

Šumperský podnik Pars nova získal zakázku na modernizaci lokomotiv Českých drah. Za úpravy čtyřiceti elektrických dvousystémových lokomotiv šumperská firma od ČD inkasuje 630 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fuse

No právě!

Pars Nova a její žlutozelený dobytčáky Regionova.V posledních letech společnost pro České dráhy zmodernizovala desítky zastaralých motorových vlaků na moderní soupravy jezdící na regionálních tratích pod názvem Regionova.

Zdroj: http://olomouc.idnes.cz/sumpersky-pars-nova-vylepsi-lokomotivy-cd-fkf-/olomouc-zpravy.aspx?c=A120515_1778327_olomouc-zpravy_sot

V posledních letech společnost pro České dráhy zmodernizovala desítky zastaralých motorových vlaků na moderní soupravy jezdící na regionálních tratích pod názvem Regionova Zdroj: http://olomouc.idnes.cz/sumpersky-pars-nova-vylepsi-lokomotivy-cd-fkf-/olomouc-zpravy.aspx?c=A120515_1778327_olomouc-zpravy_sot

0/0
16.5.2012 14:39

kladnyhrdina

Válka kmotrů aneb další vítězství diletantů s podporou ČSSD

Railjety, které podporovali kmotři ODS, nebudou. A ty peníze se utratí ve Škodovce, pod níž dílny Šumperk patří a je těžce prolobovaná kmotry z ČSSD. Ti slaví zjevné úspěchy - viz nově schválená zbytečná a předražená stavba vozovny PMDP. Za nitky tahá Appian Group, peníze tečou do daňového ráje i do kapes politiků. Ti hodní kluci, kteří jim to přihráli, byli předseda vlády Gross a jeho ministr financí Sobotka!!

Pars Šumperk je jeden z nejhorších diletantů mezi postsocialistickými opravci kolejových vozidel. Zásadní konstrukční chyby se snoubí se vzácným řemeslným neumětelstvím pracovníků a výsledky jsou opravdové paskvily - poruchové a nepohodlné. Za kapitalismu by poprávu zkrachovali, ale náš režim jim otvírá světlé zítřky.

A  ještě otázka: Kdo ví, proč se nedavno elektrizovala málo významná trať do Šumperka?

+4/0
15.5.2012 13:28

mim7

Re: Válka kmotrů aneb další vítězství diletantů s podporou ČSSD

"Zásadní konstrukční chyby se snoubí se vzácným řemeslným neumětelstvím pracovníků a výsledky jsou opravdové paskvily" Přesně tak. O hlučných Regionovách už bylo napsáno hodně, ale ani řídicí vozy 961 nejsou zrovna zázrak, což je vidět i v detailech: Např. příliš velké překážející nesklopné stolky nebo žaluzie, které se dají jen velmi obtížně stáhnou, protože se zasekávají a když se už stáhnou, tak stejně prakticky vůbec nestíní, protože nejsou dost husté. :-/

0/0
15.5.2012 18:09

petr4770

Re: Válka kmotrů aneb další vítězství diletantů s podporou ČSSD

Vy dva jste se tu sešli....:-P

+2/0
15.5.2012 19:33

109e

Re: Válka kmotrů aneb další vítězství diletantů s podporou ČSSD

V detailech není zázrak žádné vozidlo v Evropě. Mohu uvádět mnoho případů. Regionova je kompromis, bez todhoto kompromisu by jezdily na regionálkách žebřiňáky.

0/0
16.5.2012 4:43

Fuse

Re: Válka kmotrů aneb další vítězství diletantů s podporou ČSSD

Bez Regionov by jezdily na lokálkách jejich předchůdci - Šukafony. Celkově povedenější.

0/0
16.5.2012 14:43

Junglista

Uvidíme,

nevybavuju si takhle spatra, že by někdy dělali reko hdv. Ale těžko budou zasahovat do vnitřností. A že je RN příšernost, o tom neni pochyb.

+2/0
15.5.2012 12:54

JBetak

Re: Uvidíme,

Motoráky 854, pro Cargo přestavby 163 na 363.5... Vnitřnosti dodá Škodovka, jejich majitel.

0/0
15.5.2012 13:20

mim7

další fiasko?

Doufám, že to nebude podobné fiasko jako Regionovy. Alespoň, že v tom nebudu muset jako cestující sedět. :-)

0/0
15.5.2012 10:49

JBetak

Re: další fiasko?

Přinejmenším v tom nebudete sedět jako cestující.

0/0
15.5.2012 11:46

JBetak

Re: další fiasko?

Reagoval jsem, než jsem dočetl příspěvek do konce. :-/

0/0
15.5.2012 11:47

109e

Re: další fiasko?

Pokud považuješ záchranu regionálních spojů jako fiasko, tak nepochybně ano.R^;-D

0/0
16.5.2012 4:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.