Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po R46 pojedou řidiči opět rychleji, silnici ale čekají další opravy

Cestování z Brna do Olomouce má být od léta rychlejší. Do konce června totiž silničáři dokončí opravy středových svodidel na rychlostní silnici R46 v úseku z Vyškova. Povolená rychlost by se zde pak mohla zvýšit na 110 km/h. Na opravy svodidel však navážou opravy povrchu silnice, které potrvají zhruba dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LovecDuchů

Úchvatná nová svodidla

http://www.youtube.com/watch?v=OQpjZJwzOUM

Zřejmě kvůli letadlům a  nízko letícím stíhačkám. K čemu je jinak svodidlo, které je ve výšce střechy (horní) a vrchu kapoty (spodek spodního) osobního auta, takže v případě havárie místo toho, aby svodidlo auto "svedlo podél" tak se auto zapíchne a rozseká o sloupek;-€

0/0
18.5.2012 8:48

Mac4872786

Re: Úchvatná nová svodidla

Myslím že nemáte pravdu. Pevnost svodidla je daná především tím, že pevndě drží jedno s druhým, v podstatě taková dlouhá plechová páska která se našponuje. Když tam narazíte, tak sloupky budou odlítávat jak když propadnete žebříkem, možná o ně orvete přední blatník. Ale celá boční plocha automobilu je ve výši svodidel.  Možná si uvědomíte k čemu jsou tato svodidla až vám někde jinde skočí do protisměru nějaký kamion.

0/0
18.5.2012 10:34

sincos

Díry za peníze

Před pár týdny jsem jel směrem z Prostějova na Olomouc a kousek za dlouhým mostem, co vede kolem Prostějova, jsem dostal hodně povedenou pecku do přední nápravy, docela se divím, že tam ta náprava ještě je. Nebyla to viditelná díra, ale celkem neviditelný prohyb, ovšem rána do levého kola ohromná. O dírách nemluvím, na ty jsme, bohužel, všichni zvyklí a ve dne se vyhneme, tohle byla fakt past. A to jsem jel stovkou, ne rychleji. Je docela síla, že v takovém děsném stavu je silnice, za kterou se platí poplatek. Bylo by hodně příjemné dát odpovědné osobě po hubě. Asi to obecně souvisí s celkovým rozkrádáním veřejných peněz, jinak by snad na opravy muselo být.

0/0
18.5.2012 8:23

kolyvanov2

Hmmmmm

Takze kdyz tam nebyla svodidla, tak tam byla bezpecna 100 (teda do doby, viz kolega nize, byla i 130), OK... Ted svodidla jsou a problem je teda povrch, proto 110. OK, neni to zrovna idealni. Ale jestli je tady kvuli kvalite povrchu 110, tak mezi Vyskovem a zhruba Vlasimi by musela byt tak sedmdesatka...

0/0
17.5.2012 22:49

mpes3

A už dost stěžování...

s prominutím se vy*erte na sledování tachometru, dívejte se PŘED sebe i ZA sebe, u řízení přemýšlejte a nesnažte se za každou cenu být učiteli řidičského národa. Ono se  vám to potom vrátí v podobě dalších tolerantních řidičů na silnicích. R^

0/0
17.5.2012 20:13

p_n_3

Re: A už dost stěžování...

:-)R^

0/0
17.5.2012 20:24

pospisit

To je fakt změna

Jestli je ta monstrózní přestavba jen kvůli zvýšení rychlosti o 10 km/h, tak to mi ho teda vyndej. Jezdilo se tam v pohodě s povolenou stotřicítkou a pak tam jednou nějaká slepice nabourá protijedoucí auto při stopadesáti(znalcův odhad) a navíc v lednu se zhoršenou přilnavostí! - úřední šiml oseká povolenou rychlost, která tam byla adekvátní. To mohli už rovnou nechat kilčo a neutápět stovky milionů... Btw. kolem Prostějova bych sníženou rychlost pochopil, ale na zbytku je to nepřiměřená buzerace. Míru zdar Rv

+3/0
17.5.2012 13:48

síma25

Re: To je fakt změna

Naprostý souhlas. Pokud je to nějaký mezistupeň a až dodělají povrch, dají tam 130, mohli si to odpustit, protože takhle jen namíchnou lidi a byhážou spoustu peněz za značky. I to trvalé omezení kolem Prostějova bych brala, klidně ať tam zůstane těch 100, je to v zatáčkách a plné sjezdů a připojováků, takže tam by to fakt mělo smysl. Kdyby raději předělávali ty úděsné nájezdy, kde není připojovák a kolikrát v zatáčce najíždíte na dálnici z nulové rychlosti. Tam pak nezbývá, než se modlit.

0/0
17.5.2012 15:25

mpes3

Re: To je fakt změna

ted jsem to chtel napsat - jestli ma stat 120 mega na to, aby se kvuli tomu na par kilometrech zvysila povolena rychlost (kterou stejne nikdo nedodrzuje) ....

0/0
17.5.2012 20:07

pospisit

Re: To je fakt změna

Právě, že celkem dodržuje a neskutečně to snižuje výkon téhle cesty, je to často nárazník na nárazníku...

Btw. vážně "jen" 120 mega, to je pro mne v české kotlině neuvěřitelné :-)

0/0
17.5.2012 21:29

kolyvanov2

Re: To je fakt změna

Kdybych si mel tipnout, tak z osobaku to dodrzuje tak 40%

0/0
17.5.2012 22:50

pospisit

Re: To je fakt změna

Asi jinej gang, já jsem tam zažil spíš, že většina jela +-110 tacho max, je to nepřiměřený omzení...

0/0
17.5.2012 23:57

Karel Infeld Prácheňský, osobně

...

Já bych viděl logičtější nejdříve opravit povrch (především úsek za Prostějovem směrem na OV, to je horší než tragédie) a pak řešit výměnu svodidel, ale ŘSD holt potřebovalo před koncem roku rychle utratit peníze...

0/0
17.5.2012 11:19

LovecDuchů

A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

Když spodek spodního svodidla je ve výšce vršku kapoty normálního auta, a horní svodidlo je ve výšce střechy SUV? Jedinou vlastnost kterou z toho chápu je, že se někdo nakapsoval na nesmyslných svodidlech 2x tolik, a za půl roku se nakapsuje ještě jednou, až budou dodělávat speciální svodidlo pro normální auta a motorky, které aktuálně můžou létat pod svodidlem z jednoho směru do druhého, pokud ovšem netrefí sloupek...:-/Rv

0/0
17.5.2012 11:17

síma25

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

Tak nevím, jestli jsme viděli stejná svodidla, ale normální auto pod nimi rozhodně nepodstrčíte.

0/0
17.5.2012 11:31

LovecDuchů

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

Když má auto svodidlo ve výšce vršku předná kapoty jak píšu, tak asi logicky prostrčit nejde. Položená motorka pod nimi projde. Jsou tam i starší vysoká svodidla, která jsou smysluplná - končí až u země. Ale to nový je neuvěřitelný...

0/0
17.5.2012 12:00

síma25

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

Tak jinak, svodidla, která tam nově dávají, jsou o hodně vyšší, než ta stará, ale rozhodně nezačínají ve výšce střechy běžného vozidla. A i položená motorka má řidítka, takže docela jistě nepodjede. Některá jsou tam už skoro rok a fakt jsem si nevšimla, že by tam lítaly položené motorky.

0/0
17.5.2012 12:34

T-72 M4CZ

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

nech ho být , vymýšlí kraviny za každou cenu ... Ta nová svodidla jsou fajn + navíc v noci  tě neoslňují protijedoucí auta  R^

+3/0
17.5.2012 13:45

síma25

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

Přesně, člověk konečně nemá po hodině v noci na dálnici oči jak králík. Zajímavá díra na trhu, kdyby někdo vymyslel folii, která by eliminovala oslnění řidiče, ať už dálkovýma, nebo sluncem, šla bych do toho. Případně rovnou z výroby takové přední sklo...

0/0
17.5.2012 15:32

LovecDuchů

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

A motorkář letící vedle položené motorky má taky řidítka?

http://www.youtube.com/watch?v=OQpjZJwzOUM

Tak se koukni, a pak blbě plkej. Podotýkám, že tohle není nejvyšší místo, to je předtím, ale než sem to natočil, tak to kleslo o něco níž. Výška kapoty a střechy auta je celkem jasně proti svodidlům vidět. Většina aut má nosníky obalující motor a rozkládající náraz na obě strany vozu na spodku světel, tedy pod tímto svodidlem. Nemluvě o tom, že při brždění je předek auta dole, a tudíž ještě níž.:-/

0/0
17.5.2012 17:09

troulitak

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

Já s tebou souhlasím. Taky jsem si toho všiml, ale nejvíc mě to dostalo ne z pohledu řidiče, ale z pohledu cestujícího sedícího na zadních sedadlech auta. Na některých úsecích se auto rozpáře o sloupky svodidel, protože jsou tak vysoko, Možná je to kvůli kamionům, ale pro osobáky případné motorkáře jsou některé úseky smrtelné.

0/0
17.5.2012 19:53

wolfek

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

Ty nusel vymyslet někdo kdo se podobá Ráthovi,celou výměnu považuji za vyhozené peníze,nikde jsem dosud taková svodidla neviděl,všude jsou taková jaká tam byla dosud a nikde to nevadí.Na jedné straně na nic peníze nejsou a na druhou stranu se vyhodí 125 milionů pánubohu do oken.A zvýšení rychlosti pak na 110??To je úplný výsměch všem řidičům!!To ani nestojí za to měnit ty značky!!Vyhodit tolik peněz kvůli 10 km to se může stát opravdu jen u nás.Zřejmě o tom rozhoduje někdo za úplatu a ten kdo tam nikdy nebyl.Celé omezení na stovku už byl nesmysl loni a jak je vidět,nesmysl bude pokračovat dál.A dobře nám tak,Blbý kdo dává,blbější kdo nebere.

0/0
17.5.2012 13:49

mk_kossak

Re: A ty svodidla vymejšlel kterej imbecil?

No myslim ze motorka nebo auto pod nima neprojede. Ale jinak bych souhlasil ty svodidla jsou otresny. Uz jsem si na to stezoval hned jak jsem to prvne videl kdyz delali ten prvni usek. Svodidlo ma auto vyrazit nebo odrazit teda zpatky do cesty a ne ze si tam rozemelu celej predek auta a kdo vi co to vubec udela. A motorkare to asi taky pekne amputuje pokud se dobre trefi...Rv

0/0
17.5.2012 19:02

Neumětel

Bláboly

"Řidiče obtěžují především vyjeté koleje ve vozovce a špatné klopení zatáček."

.

Řidiče nejvíc obtěžuje PANELOVÝ TANKODROM Vyškov - Brno.

.

Těch 100 km/h Olomouc - Vyškov spíš vidím pozitivně. Stejně na hanáckém tobogánu je to samá ostrá zatáčka. Teoretických 6 minut (130 versus 100 km/h) snad taky nikoho nezabije. Navíc když jedou osobáky i kamióny skoro stejnou rychlostí, je doprava plynulejší a bezpečnější.

+4/0
17.5.2012 10:39

juf

Re: Bláboly

Naprosto s Vama souhlasim jezdim pravidelne (tydne) trasu Bratislava OL a ze zacatku sem na 100vku drzkoval ale nejhorsi a skutecne nebezpecny je usek Brno - Vyskov. To co se deje tam nema obdoby nikde jinde a pritom by pomohl na danem useku zakaz predjizdeni nakladaku. Jenze s toho RSD nic nekapne .. tam nikdo malou domu neuleje.

+2/0
17.5.2012 11:33

WoCoGo.v2

Re: Bláboly

no jo,jenze,stav cesty je ve vetsine mist x krat epsi nez treba pha-kladno,ale tam 130 povolena je?! Tankodrom brno vyskov je proti pv-ol celkem nic,vzhledem k tomu,ze tam jezdim skoro denne,za prve je ta 100ka opruz jak svina (jen pro buzeraci ridicu,nic vic,nic min-argumentaci PCR a i RSD mam v meilu a je to pouze vycucany z prstu),fascinujeme me spis to,ze jak je to dlouhe stoupani do kopce (pred vyskovem,loni tam mistri spravili kus cesty,ale ty nejvetsi diry a propadajici se spodni vrstvu cesty par metru za tim nechali,zajimalo by me,kterej "inteligent" vybira dane useky na opravy,to musi byt hovadko bozi

0/0
17.5.2012 11:41

Trupman

Re: Bláboly

Ty radši ani nesedej za volant. Ta 100 není vycucaná z prstu, to je prostě rychlost, na kterou ta silnic byla stavěná. Že sis zaplatil známku a chceš jezdit 130 si stěžuj třeba ve Štrasburku, že ti pošlapávaj lidský práva. Pochybuju, že uspěješ.

+2/0
17.5.2012 13:34

Sidonie_11

Re: Bláboly

Ta stovka tam se ukázala být značným přínosem, protože se tam poměrně výrazně snížila nehodovost. Nemluvě o tom, že když je tam povolená stovka, tak tam auta jezdí cca 120, kdežto když tam bude zase zpátky 130, tak tam budou blbouni jezdit zase 150 a bude zázrak, když při nějaké další havárce nevezmou někoho s sebou. ;-€ Rv

0/0
17.5.2012 14:11

Mr_Hypra

Re: Bláboly

no a co, nehodovost je o ničem když to spomaluje

0/0
20.5.2012 17:15

Sidonie_11

Re: Bláboly

Aha, Vám asi neříká nic nehoda = zranění, možné trvalé následky, v nejhorším případě smrt, co? :-P Rv Osobně radši někam pojedu o 5 minut dýl, než abych tam nedojela vůbec! (Což se ale může stát, protože nějaký i**ot jako Vy bude strááááááááášně spěchat, že? ;-€)

0/0
20.5.2012 17:44

Mr_Hypra

Re: Bláboly

Nojo však kvůli ženskejm který naprosto nemaj odhad všichni musíme jezdit podle značek který jsou kalibrovaný na poloslepý důchodce za tuhý vánice. Pochopte, že stanovení bezpečný rychlosti obecně a pro všechny okolnosti může jen řidič konkrétního vozidla za daný situace a né nějakej páprda ze svý kanceláře na základě teoretický prorezlosti instalovaných svodidel.

0/0
20.5.2012 22:52

Sidonie_11

Re: Bláboly

Aha, takže teď se ještě navezete do žen-řidiček, fakt úchvatné... :-P Rv Vy pro změnu zase pochopte, že je stanovení bezpečné rychlosti v závislosti na konkrétní aktuální situaci (= stanovuje si řidič, ale V SOULADU S PŘEDPISY)a je stanovení maximální povolené rychlosti, která reaguje na stav vozovky, svodidel a podobně. Nemluvě o tom, že R46 snad ani nebyla konstruovaná na 130 km/h, ale na míň, proto tam jsou poměrně ostré oblouky, jinak klopené a taky tam jsou výraznější stoupání/klesání, než jinde.

0/0
21.5.2012 12:30

Mr_Hypra

Re: Bláboly

No jasný, ženský se furt neustále něčeho bojej. Každopádně ani dodržování nejvyšší dovolené rychlosti neznamená bezpečí jelikož vždycky se najde nějaká ta díra v asfaltu nebo ucpaný kanál za deště. A stejně tak překročení nejvyšší dovolené rychlosti automaticky taky neznamená nebezpečí protože záleží na okolnostech. Nejvíc se dojímám nad tím, že si někdo usurpuje to právo říct co je ještě nízká nehodovost a co už vysoká. Nehody se stávají i v 30 km/hod a kolikrát i smrtelné.

0/0
21.5.2012 17:04

Sidonie_11

Re: Bláboly

" vždycky se najde nějaká ta díra v asfaltu nebo ucpaný kanál za deště" - ale to jsou situace, kdy se bezpečná rychlost odvíjí od aktuální situace.

A nic si neuzurpuju, jenom jsem konstatovala, že po snížení rychlosti na 100 se tam ta nehodovost objektivně výrazně snížila. Takže sorry, ale minimálně pro mě je důležitější zdraví a životy lidí, než těch pitomých 5 nebo kolik minut, o kterých se protáhne jízda z Olomouce do Brna! Takže osobně jsem v tom úseku pro zachování 100km/h. A ano - bojím se, že mě nějaký spěchající ma*or někde sejme a dojedu tak kvůli němu maximálně tak do nemocnice nebo márnice, protože ON chtěl ušetřit nějakých 5 minut na 1,5hodinové cestě! ;-€ Rv

0/0
21.5.2012 17:38

Mr_Hypra

Re: Bláboly

Ale to je jenom statistika. Uvědomte si, že tim místem denně projedou desetitisíce vozidel denně. Takže to dělá cca 15milionů vozidel za rok. A kolik je tam ročně nehod ? Desítky... ? A kolik zemře lidí , jeden dva tři ??? To je hodně ?? To si raději vsadím sportku a mám větší šanci na výhru. Kdežto pomalu pojede 15milionů vozidel a těch  15milionů krát pět minut je 75 000 000 minut, to je 142 let stracených během jednoho roku silnice. 142 let , to jsou dva lidské životy promarněné čekáním. Prostě záleží na uhlu pohledu.

0/0
21.5.2012 18:11

Sidonie_11

Re: Bláboly

A proč se v tom místě vyseká tak málo lidí? Protože většina jezdí podle předpisů a přizpůsobuje jízdu aktuálním okolnostem.

Ano, záleží na úhlu pohledu. Vy se na to díváte z úhlu uspěchaného člověka, kterému je každá "promarněná" minuta drahá, já z úhlu člověka, co radši pojede třeba o 5 minut déle, ale dojedu živá a zdravá.

0/0
21.5.2012 22:17

Mr_Hypra

Re: Bláboly

Spíš než o ten čas mi jde o to, že odmítám plnit paušální nařízení jako ovčan bez přemejšlení nad logikou věci.

0/0
22.5.2012 8:30

Sidonie_11

Re: Bláboly

Jenže logika věci je ta, že R46 prostě nebyla na 130km/h konstruovaná!!!!!! Ta byla konstruovaná na 100km/h, tomu tím pádem odpovídají její parametry - viz třeba Olomoucký nebo Prostějovský deník: „Silnice R46 byla konstruována na návrhovou rychlost 100 kilometrů za hodinu. Tomu odpovídá konstrukce křižovatek, výškové i směrové vedení této trasy. I po opravě havarijního stavu svodidel, opravě povrchů vozovky a postupné přestavbě všech mimoúrovňových křižovatek zůstanou důvody, proč v některých úsecích nemůže být upravena rychlost na 130 kilometrů za hodinu,“ naznačil šéf olomoucké pobočky ŘSD." Těch 130 je tam prostě nebezpečných, to je zkrátka fakt!

0/0
22.5.2012 10:02

Mr_Hypra

Re: Bláboly

A vy si myslíte, že R10 na Mladou Boleslav byla konstruovaná na 130 km/hod ? Pokud si dobře pamatuju, tak až do devadesátých let tam platilo 110 km/hod. O parametrech dálnice si to může nechat jen zdát, připojovací pruhy krátké, odstavný pruh úzký a ejhle najednou to šlo šmahem úřednického pera navýšit bez úprav rychlost o 20 km/hod.... Takže mi nikdo nebude vykládat jestli je nebo neni moje chování nebezpečný. To můžu posoudit jen já sám.

0/0
22.5.2012 16:22

Sidonie_11

Re: Bláboly

Snad žádná stará rychlostní silnice nebyla konstruovaná na 130.... Jenže pak ano, někdo od stolu bouchnul razítkem a bylo. Ale když se ukazuje, že to nebyl dobrý nápad a že snížení rychlosti se ukázalo jako plus pro bezpečnost, tak se najdou zase takoví "odborníci" jako Vy... :-P Rv

Já, já, já, jenom JÁ... Všechno vím nejlíp, všechno znám... :-P Ale až se jednou to Vaše JÁ někde vyseká, tak se vsadím, že to bude: to JÁ ne, to silnice, slunce, divočák, erupce na Měsíci....! :-P Rv

0/0
22.5.2012 20:46

Mr_Hypra

Re: Bláboly

Dokonce dálnice uplně nově postavený se stále projektují na návrhovou rychlost 120 km/hod a stejně se tam jezdí legálně 130. Takže já se určitě nenechám poučovat někym jinym co je bezpečný a co neni...

0/0
22.5.2012 22:02

Sidonie_11

Re: Bláboly

Jenže těch 130 si odmávali zákonodárci, ne projektanti. A projektanti plní zakázky, co si zadávají zase lidi z kanceláří... A že se někde jezdí legálně 130 ještě neznamená, že se tam jezdí i bezpečně...

Ale pokud to vezmu do detailu, tak pokud se určitě nenecháte poučovat někým jiným, co je bezpečný a co není, tak to si na krov, na kterým jste měl dosud plechovou střechu, dáte klidně keramický tašky, i když Vám pokrývač (i každý trošku logicky uvažující člověk) řekne, že se Vám to zřítí?

0/0
22.5.2012 22:13

Mr_Hypra

Re: Bláboly

Obvykle to dopadne tak, že si pozvu čtyři machry ať se na to kouknou a posoudí to. Dva řeknou že to spadne a dva řeknou že to je bohatě dimenzovaný a že se nemusím bát. Takže závěrečný rozhodnutí je stejně na mě. Rozhodně bych se nikdy nerozhodoval tak, že když jeden z deseti řekne - mohlo by spadnout, tak že to ze strachu vůbec nerealizuju. Každej se totiž jistí projistotu a jeho peníze to nejsou.

0/0
23.5.2012 7:43

Sidonie_11

Re: Bláboly

Tak tato Vaše odpověď mluví za vše... :-P (Mimochodem - v případě té střechy by Vám totiž 10 z 10 pokrývačů řeklo, že bez výměny krovu a přizpůsobení výrazně těžší krytině to prostě spadne.)

0/0
23.5.2012 9:42

Mr_Hypra

Re: Bláboly

Záleží na rozloze střechy - to se nedá takhle paušálně tvrdit. Pokud by šlo o malej vikýř nebo chatičku tak by to nevadio. Pokud by to byla dlouhá rovná stodola bez členění, tak vadilo.

0/0
23.5.2012 10:24

Sidonie_11

Re: Bláboly

Ale houby. Keramika je výrazně těžší než plech a pokud je krov dělaný na plech, tak keramiku prostě neudrží. Bez ohledu na rozlohu.

0/0
23.5.2012 10:52

Mr_Hypra

Re: Bláboly

No jde o to, že čím delší trámy, tak tím větší náročnost na hmotnost střechy. Jenže pokud je střecha dostatečně krátká, tak se tam dají nejslabší trámy co existují. Jenže ty nejslabší pokud vyjdou např. na 5*5 cm, tak takové trámy prostě neexistují tak se tam dají nejbližší možné (tlusčí), popř co je zrovna na skladě. Proto bych byl opatrný na paušální tvrzení že pokud sundám ze střechy plech, tak je to vyloučené. Nikdy nemůžete vědět např. jestli před 30ti lety na těch stejných trámech už nebyly tašky které původní majitel pak nenahradil plechem.

0/0
23.5.2012 18:42

Sidonie_11

Re: Bláboly

Pokud je krov počítaný na plech (a o tomto případu se teda celou dobu bavím), tak bez ohledu na rozměry střechy prostě keramiku neunese.

0/0
23.5.2012 19:40

Mr_Hypra

Re: Bláboly

Unese, za určitých okolností. Rozměry trámů jsou normované - nikdy nebudou osazené na centimetr přesně stejné průměry jaké určí výpočet. Navíc je to bohatě dimenzované na různé okolnosti - např. hodně sněhu (přitom ten dům nemusí stát na horách). Samozřejmě každej kdo vám tu střechu bude prodávat tak vám doporučí ty trámy vyměnit, protože si víc vydělá za výměnu krovů. A o tom to je.... Např. ta histerie se zimníma pneumatikama - kdyby nebylo loby gumárenskejch firem, tak by se na nich taky nejezdilo tak jako před dvaceti lety.

0/0
23.5.2012 23:25

Sidonie_11

Re: Bláboly

Tu Vaši "teorii" o prodejcích a jejich lobby na výměnu krovů poněkud ale vyvrací fakt, že mi to neřekl žádný prodejce, ale nezávislý stavař, co ani nevěděl, že bych střechu chtěla v dohledné době měnit. ;-) Ale vidím, že Vy prostě nechcete uznat, že by mohl mít pravdu někdo jiný, než Vy, přestože jsou jasné důkazy, se kterými se Vaše "pravdy" rozcházejí, takže tuto "diskuzi" končím. Nashledanou a doufám, že VÁS nikdy nikde nepotkám...

0/0
23.5.2012 23:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.