Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prostějov chce v ulicích opět spustit radary, chystá výběrové řízení

Prostějovská radnice chce po více než dvou letech opět zprovoznit jedenáctku radarů, které mají na frekventovaných místech měřit rychlost. Systém spolupráce se společností Czech Radar ale odporoval zákonu, a tak už dlouho zařízení jen statisticky zaznamenávají provoz bez možnosti potrestat neukázněné řidiče. Radnice proto chystá výběrové řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MNPV

Tak na to pozor.

Jsou schopni opět snížit rychlost nesmyslně těsně před radarem jenom aby se jim penízky sypaly. Např. na rovném úseku při vjezddu do PV od Kroměříže a nebo od Kralic. To už tu bylo.

0/0
4.7.2012 6:46

p_n_3

A zcela jistě to dělají pro blaho občanů a pro

jejich větší bezpečnost a proto, aby vybrali co nejvíc do své (pardon obecní) kasy...

0/0
3.7.2012 23:18

MNPV

Re: A zcela jistě to dělají pro blaho občanů a pro

a za ně mohli v době krize nakupovat od známých umělců umělecká díla, která ani pořádně nevědí kde mají uskladněny. Ale povídali, že je to výhodné. Kéž by za pokuty spravili dezolátní chodníky, po kterých nejde chodit, každá dlaždice je uvolněná a praklá, a nebo přestali v zimě sypat sůl na fasádu mého domu. Mohl by SE někdo z těch zodpovědných lidí  probudit a mohlo by mu konečně docvaknout, že levná zimní údržba chodníků je špatně, jelikož chodníky nejsou konstruovány na traktory a rozmetadla, že napáchají víc škody jak užitku. ALE TO UŽ BYCHOM CHTĚLI ASI MOC, KONČÍME U MĚŘENÍ RYCHLOSTI,  TAM SI NAMASTí KAPSU MěSTO A URČITĚ NAPROSTO NEZNÁMÁ SOUKROMÁ FIRMA .;-D

0/0
4.7.2012 6:58

Neumětel

Je nemravné, aby firma brala procenta z pokut

To vede k tomu, že maximalizuje zisk na úkor bezpečnosti - neměří tak, kde je to důležité a nebezpečné, ale tam, kde nejvíc vybere.

.

Soukromá firma by měla dostávat paušál a měřit podle instrukcí, které dodá nějaká komise - nebezpečná místa, školy, přechody. Zároveň by se ve městě měla přehodnotit dopravní situace a udělat audit dopravních značek a různých omezení.

.

Některá města třeba zrušila dopravní značky a na křižovatkách platí předost zprava - dle praxe to vede ke snížení rychlosti a menšímu počtu nehod. Samozžejmě nejze uplatnit na hlavních tazích a křižovatkách, ale na 60% města rozhodně ano.

0/0
3.7.2012 14:24

Leinad

Kocourkov

Proč má soukromá firma ve spolupráci s obecní policií dělat práci státní policie?

Co to byl tentkrát za nápad povolit měšťákům měřit rychlost a odtahovat auta a tím dublovat práci dopraváků?

Když už, tak proč sou radary a odtahovky navíc soukromé a nikoli policejní?

+2/0
3.7.2012 9:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.