Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mladý řidič v noci narazil do sloupu, jeho kamarádka na místě zemřela

V noci na sobotu se u Dolních Studének na Šumpersku stala tragická dopravní nehoda. Auto po smyku narazilo do sloupu a převrátilo se. Řidič se z vraku dokázal dostat sám. Další dva těžce zraněné lidi museli hasiči vystříhat. Dívka, která seděla na pravém zadním sedadle, na místě zemřela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kham

V sobotu

jsem se odpoledne vracel z chaty do Prahy, v lese za Hornim Bezdekovem, kde neni silnice ani ohranicena patniky a stromy jsou hned za pangejty, tak nejake pako si to reze prudkou zatacku tak v 90, zrovna kdyz v te zatacce jsem taky. Vybral jsem to jen tak tak, prave kolo uz jsem mel prakticky ve vzduchu a jeste me ten vul minul zadni cast auta tak o centimetr. 15 let stara audina A8, vubec bych se nedivil, kdyby v ni sedel nejaky dalsi 19-ti lety ridic z nektere z okolnich vesnic. Kdybych nemusel akutne do Prahy, tak jsem se snad otocil, dojel ho, vytahl z auta a dal mu par facek. Moje spolujezdkyne k smrti vydesena na infarkt.

0/0
13.8.2012 8:43

Kham

Re: V sobotu

To jsem jeste chtel dodat, ze tak pred pul rokem me tam malem poslal do lesa do stromu pro zmenu zas nejaky kkt v Avii, pokud tam jezdite - Horni Bezdekov -> Mostecky Mlyn, tak si radeji davejte bacha, uz jsem tam zazil ledasco. Lidi predjizdi cyklistu plnou rychlosti do zatacky, do ktere a za kterou nevidi apod. Svoji duchapritomnosti jsem se za ty roky, co tam jezdim, vyhnul 3 vaznym nehodam mnou nezavinenym, vsechny situace mam dodnes pred ocima.

0/0
13.8.2012 8:47

Griffon2ID

Re: V sobotu

Totéž se mi stalo pár týdnů zpátky na Plzeňsku, mezi Rokycanama a Chrástem, nějaký idiot ve starém VW Golf předjížděl v zatáčce a vyřítil se přímo proti mě. Nebýt toho, že tam zrovna byl nájezd pro traktory, přes který jsem to jako zázrakem vybral, tak jsem přinejlepším skončil ve strouze. Blbec ještě stihnul málem vytlačit i auto, které předjížděl a zmizel pryč. Chtělo by to podmínit získání řidičáku i nějakým rozumným skóre ve vhodném inteligenčním testu, pak by tyhle namachrované diskotékové vesnické gumy měly po srandě.

0/0
13.8.2012 9:58

Griffon2ID

Re: V sobotu

*proti mně, omlouvám se, je ještě brzy ráno ;-D

0/0
13.8.2012 9:59

franta-t

Proč to opět přežil řidič, který nehodu způsobil

a opět to nepřežili nevinní? Proti jakému § zákona 361 se spolujezci prohřeší, když je řidič, který chlastá, pošle na onen svět? Smutné... :-/

0/0
12.8.2012 19:32

Neutrální Nick

Re: Proč to opět přežil řidič, který nehodu způsobil

Proti zákonu zdravého rozumu.

.

Soudný člověk nesedne s ožralcem do auta.

+1/0
13.8.2012 9:20

sasavasa

Re: Proč to opět přežil řidič, který nehodu způsobil

tak tak... Kdyby nebylo dost bláznů ochotných jezdit s ožralama, tak by i těch ožralů jezdilo míň.. v prázdným autě se blbě machruje..

0/0
13.8.2012 19:29

Enejdý

Re: Proč to opět přežil řidič, který nehodu způsobil

...řidič to (bohužel) většinou přežiju z jednoduchýcho důvodu - instinktivně se to při bouračce snažíš napálit tak (v rámci možností), abys to nevzal levou stranou auta (nebo nedejbože zleva zboku)...jo a lidi - poutejte se, kdo si myslí, že to "udrží rukama", tak neudrží...boural jsem v nějakejch necelejch 50 km/h a byla to šlupka jak prase, až jsem byl překvapenej...nebejt připoutanej, tak jsem si v lepším případě pěkně rozmlátil hubu o volant...

0/0
16.8.2012 9:40

Levicovy.Pravnik

ach jo. co ty holky

na těch mladých chlapech vidí?;-(

+2/0
12.8.2012 13:13

/dev/null

To může být někdo opravdu takový blb?

Za obecné ohrožení a úmyslné zabití bych mu dal 20 let a doživotní zákaz řízení. Předčasné propuštění by bylo možné jen tehdy, pokud by to odsouhlasili pozůstalí po té mrtvé.

0/0
12.8.2012 10:16

libuno

Mladý řidič

Opět nepoučitelní. Alkohol zase zabíjí. Kolik těch mladých ještě zemře. Chudáci rodiče. Musejí se dívat do hrobu svého dítěte. Smutné, není to sen. Soustrast rodině.

+5/0
11.8.2012 18:01

elgeorge

Re: Mladý řidič

Tak když jim to nedokážou vysvětlit, že se nemá řídit když je člověk nalitej či zhulenej. Konečně řidič je dospělý člověk, alespoň dle občanky, tedy zodpovědný za své činy. Bohužel, není to jako když si sahne na rozpálený kamna, tam to poučení bolí, ale dá se přežít. Blbý je, že to odnesla ta holka, která něřídila. A konečně nezabíjí alkohol, ani auto, ani sloup, ale člověk, který poruší pravidla a pod vlivem sedne za volant a auto nasměruje ať přímo či smykem proti sloupu.

0/0
11.8.2012 18:25

Baarten

Re: Mladý řidič

Nezabíjí člověk, který "poruší pravidla", ale člověk, který prostě jede blbě a nebezpečně. S nějakými "pravidly" to nemá nic společného.

+1/0
11.8.2012 19:31

BaronOfHell

Re: Mladý řidič

No není nad to, když si řidič myslí, že po 10 pivech je v pohodě a jede. Proč se na ty škaredý pravidla nevybodnout, že? Hlavně, že vím co dělám :)

+1/0
11.8.2012 19:39

elgeorge

Re: Mladý řidič

Já nemyslel pravidla silničního provozu jako taková, ale spíš pravidla pro bezpečnou jízdu. Například nebudu jezdit nalitej, nepojedu víc, než na co mam a podobně.

0/0
11.8.2012 19:39

Neutrální Nick

Re: Mladý řidič

Má. Pokud by pravidla dodržel (např. to, že se za volant nesedá ožralej), k nehodě by nedošlo.

0/0
13.8.2012 9:21

rymac

:-(

;-€Opět ten samý scénář jak přes kopírák. Starý vrak, za volantem blbínek pod vlivem, co si myslel jaký není boreček, holka(y) co maj v palicích vymeteno, akcičky, frajeřinky a pak během dvou vteřin naprostá zbytečná tragedie..:-(

0/0
11.8.2012 17:57

konipas03

Ano,policie

na silnicích chybí, ale celkový marasmus v této zemi vyřeší jenom nějaký diktátor, že by Pinochet?

0/0
11.8.2012 16:18

malý červ

Re: Ano,policie

jak by to asi ten policajt nebo pinochchet vyřešil, že by popravami?

+1/0
11.8.2012 16:51

rymac

Re: Ano,policie

popravami ne, ale přitvrdil by režim, pár lidí exemplárně pozavíral, zvedly by se tresty, někteří by dostali namydleno obuškama a strach by už lidi naučil respektu a spořádanému chování..

0/0
11.8.2012 18:01

Bendr69

Re: Ano,policie

Hlavně potrestat pana Alkohola a pana Smyka.:-)

+1/0
11.8.2012 18:17

II cane sporca

Re: Ano,policie

Ja fakt nepotrebuju pri ceste na nakup nebo do prace asistenci policie.Ty snad jo?

+1/0
11.8.2012 17:19

tajny agent

Re: Ano,policie

Radsi komunisty nez Pinocheta nebo Hitlera.

0/0
11.8.2012 18:43

sasavasa

Re: Ano,policie

Nebo kondomy pro rodiče takovejhle týpků zadarmo? Někdo, kdo nedokáže děcku vštípit základní pravidla jak nezabít sebe a ostatní, by neměl mít děti...

0/0
13.8.2012 19:31

zmat

tragédie ???

ne, realita

0/0
11.8.2012 16:14

Hrabě Felix Teleke z Teleke

kontrola

Já to říkám pořád, že v naší republice chybí kontrola policie na silnicích. A je jasné, že víkendy jsou obzvlášť kritické. Ano zase tady budou někteří namítat nějakou buzeraci ze strany PČR, ale bohužel není vyhnutí. Sami jsme svědky, že nerespektování základních zákonů přináší mnoho problémů. Dnes si každý vykládá demokracii po svém a to je taky ten problém. Tady musí platit tvrdé zákony, protože není vyhnutí. Ano policistů je málo, ale za toto může toto vládní monstrum. Bohužel holce už nikdo život nevrátí a toto je to nejhorší co existuje.

0/0
11.8.2012 15:46

II cane sporca

Re: kontrola

Snad kluk udelal řidičák!A jak muze policie a vlada za to ze nekdo neumi pouzivat svuj vlastni mozek???

0/0
11.8.2012 17:21

Kidkid

Re: kontrola

Když jsme demokracii zaváděli, tak nás demokratické státy upozorňovaly na to, že čím větší demokracie, tím delší pendrek musí mít policie. Nikdo tomu nechtěl věřit a teď zjišťujeme, že to je trpká pravda. Pravidla silničního provozu se nevymýšlela pro šikanování řidič, ale pro jejich bezpečnost. Jak je zde diskuze o dodržování pravidel tak skoro všichni diskutující reptají na policii že je šikanuje za rychlou jízdu, parkování kde auta překáží a pod. A když se pak něco stane tak tihle chytráci vidí kam vede nedodržení pravidel. Škoda mladé dívky. To, že nalitý řidič dostane 6 let dívce život nevrátí a bolest jejích rodičů neutiší.

0/0
11.8.2012 17:26

BudyB

Re: kontrola

Nikdy jsem neviděl, že by někdo cokoliv namítal proti odůvodněným kontrolám PČR. Ano, měření na rovných a bezpečných, často i 4proudých silnic 1. třídy za buzeraci považuji a bohužel tohle právě policie nejraději dělá. Ovšem pokud by se v noci o víkendech postavili na odjezdové cesty od diskoték a kontrolovali každé projíždějící auto, absolutně nic bych proti tomu neměl a policii bych v tom jen a jen podporoval. Problém je, že při meření je mnohem větší šance na výdělek... :-/

+1/0
11.8.2012 19:16

ZeeZ

Re: kontrola

olomouc šternberk, denodenně dupu na brzdu mnohdy až do zastavení, aby mě nesmetlo auto,  které předjíždí v protisměru (ze 75% poláci). borečci si pak snad ještě myslí,jak to parádně stihli. policie tam nikdy Nikdy není.Měří totiž ve vesnici na přehledné široké cestě s chodníky po obou stranách,zda tam někdo nejede náhodou 60km/hod

0/0
11.8.2012 23:32

Mak76

A co dozivotni zakaz rizeni..?

Myslim, ze by to bylo adekvatni...

+1/0
11.8.2012 14:53

elgeorge

Re: A co dozivotni zakaz rizeni..?

Když auto zpravidla na tu plastovou kartičku nejezdí. Jsou jedinci, kterým je to úplně jedno.

0/0
11.8.2012 15:01

marat12345

Do 25 let by měli auta

umožňovat jenom řízení pod dohledem počítače. Ten by měl  ve spojení s navigací omezovat rychlost vozu. Jinak to asi nejde!

0/0
11.8.2012 14:45

My.WinCleaner

Re: Do 25 let by měli auta

Tak to bude asi nutno místy omezit rychlost tak na 10 km v hodině v případech, kdy je fyzická možnost střetu protijedoucích automobilů...

0/0
11.8.2012 14:54

elgeorge

Re: Do 25 let by měli auta

Tohle škatulkování podle věku je trapný. Někdo umí řídit perfektně v 16, někdo ani po dvacetileté praxi.

Že jezdí nalitý, to je stejně špatně, jako starý fotrove, co jsou líný dojít do hospody pěšky, tak jedou autem.

Omezování rychlosti a výkonu, taky sporný, s tříválcovou fábií se dá udělat stejná paseka jako s šestiválcovým BMW. Je to jen o jednotlivci.

+2/0
11.8.2012 15:07

Alrauna

Re: Do 25 let by měli auta

Nikdo neumí  řídit perfektně v šestnácti, pokud nejezdí od deseti. Představa, že někdo absolvuje autoškolu a bude řídit jako po xleté praxi je absurdní. Jiná věc je, že někteří lidé se ani praxí řídit nenaučí.

+1/0
11.8.2012 16:01

elgeorge

Re: Do 25 let by měli auta

Netvrdil bych rozhodně že nikdo a už vůbec že k naučeníse řídit je potřeba 6 let. Viz třeba motokáry.

Na ovládání auta nic není, není to o mnoho náročnější než kolo s přehazovačkou. Samozřejmě, že každý se nenaučí hned zvládat krizové situace při smyku, prasklé gumě na dálnici a podobně, což často nezvládnou ani ti, co si říkají řidič s praxí.

Pokud bude začátečník mít  zdravý respekt z auta i provozu, bude jezdit opatrně podvědomě a sám se postupně rozjezdí. Pokud bude někdo machrovat, zabije se na kole, jako v autě a i na kole může zavinit nehodu se zraněním někoho jiného.

No a na závěr bych taky nepoměřoval praxi na léta, ale na kilometry.

+2/0
11.8.2012 16:14

lucie_tx

Re: Do 25 let by měli auta

Nebo jinak: tady v USA kdyz tusim podruhe (mne se to osobne pochopitelne nestalo, ale slysela jsem/znam jednoho takoveho blba - poprve "jen" stravite noc ci par dni za mrizemi) jste chyceni pri rizeni auta po "nadmernem poziti alkoholu", namontuji vam na auto takovou blbost, do ktere musite nejdriv dejchnout ... ono to analyzuje dech na pritomnost alkoholu ... a jinak nenastartujete. Jine auto v tuto dobu podminky (tusim rocni) ridit nesmite, jinak pujdete taky za katr. Pomalu si rikam, jestli by tohle nemeli s obmenou zavest v Cechach taky. Krom toho, ze bych mladejm na strednich skolach povinne ukazovala vsechny tyhle masakry aut, besedy s prezivsimi co ztratili kamarady ... at si uvedomi, ze "mne se to stat nemuze" si proste mysli kazdej nedospelej mozecek ... Vsak kdyz to auto bude ridit tatinek/maminka takovehohle "borce", tak na nej budou mit dvakrat vztek, ze musi take pred nastartovanim "dychnout" ...

0/0
17.8.2012 20:29

Bartiqe

Hmm

kazdy vikend je to stale o tom istom. :-/

Zabita holka, ktorej uz nikto zivot nevrati a vodicovi sa v podstate nic nestane. Dostane podmienku a zakaz riadenia a moze si pohodlne dalej zit...

+1/0
11.8.2012 14:28

jamesdixon

Pod vlivem alkoholu

si klidně sednou s ožralým řidičem. I tak je to tragedie pro rodiče toho děvčete. A co řidič? Nic se mu v podstatě nestane a pokud je dost cynický, může žít do smrti spokojeně dál.

0/0
11.8.2012 14:15

Lukke-Luk

jojo

To je tak, kdyz se "frajirek" predvadi na silnici, zvlaste opily a v takhle stare a line popelnici... Absolutne nepochopim.

0/0
11.8.2012 14:08

Usher novy a lepsi

Re: jojo

Chyba urcite neni v te stare a line popelnici.

+1/0
11.8.2012 14:58

elgeorge

Re: jojo

Chyba je vždy mezi volantem a sedadlem řidiče.

+1/0
11.8.2012 15:09

chudejklukzvesnice

Každý týden to média stokrát opakují

a stejně se vždy najdou pitomci, kterým se to přeci nemůže stát !! RvRvRv

0/0
11.8.2012 14:07

happyna.

.....

1 až 6let, to je snad vtip ne ;-O

0/0
11.8.2012 13:50

secho

Re: .....

Take si rikam, ze to je nejaka sranda...pokud je psychicky odolnejsi, tak za rok muze byt venku a muze byt vysmatej. Odstehuje se na druhou stranu republiky, kde ho nikdo nezna a ma novej zivot, a rodina mrtve holciny ma zkazenej zivot naporad:-/ Pak nema byt takovy bordel na silnici, kdyz jsou tresty tak smesneRv

0/0
11.8.2012 14:04

AKA the A

ach ta zvratná zájména...

Spolujezdec "se" zabil? To je tak těžký si ten výplod před uveřejněnim přečíst?!Rv

+1/0
11.8.2012 13:27

duch zavražděného iuose

hmm

prostě SE to tak říká. Nechápu, co se tu poslední dobou snažíš ty a tobě podobní, zavádět za novoty. Sice to není zcela správně, nicméně SE to tak používalo vždycky. A ano, přesnější by bylo, že ho neopatrností zabil kluk, co řídil...

+2/0
11.8.2012 13:29

jamesdixon

Re: ach ta zvratná zájména...

Jste docela trapný jazykový hnidopich.

+2/0
11.8.2012 14:19

My.WinCleaner

Re: ach ta zvratná zájména...

Trapný šťourale, ano, zabil se. A zabil se vlastní hloupostí.

+1/0
11.8.2012 14:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.