- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není jasné co bylo míněno narovnáním tratě, úsek s Jindřichova do Glucholaz je prakticky přímý bez úrovňových přejezdů, mohla by tam být klidně rychlost 3x větší než teď(po opravě). Ovšem kratší úsek do Mikulovic narovnat prakticky nelze, ale po opravě by jistě šla rychlost také zvýšit. S Ostravy do Jeseníku by zřejmě byla reálná doba přepravy cca 2 hodiny.
Dost. A je to spojení jedné z nejodlehlejších oblastí republiky se zbytkem světa. Z Jesenika se dá jet rychlíkem do Šumperka, kde i rychlíky jedou rychlostí 20 km/h (po českém území). Teda v opačném směru, protožejsou tam kopce jako blázen. Toto je druhé spojení na Ostravu. A v zimě je to oboje jediné spojení, protože cesty prostě zůstanou nesjízdné (led, sníh, strašné kopce). Takže jestli míříte směrem ke zrušení, tak jsem proti. Pak řekněte lidem ze 3 okresů, že je v republice nechcete.
A co měl kraj dělat, ty chytrej ?
Pouzivaji polaci vubec tu trat? Nebylo by lepsi, kdyby ji SZDC odkoupila?
Jde to? Leží v Polsku.
by byla jistě kratší a vlak by úsek projel 3krát rychleji? Dyť to courání na polské straně trvá třičtvrtě hodiny Ušetřme peníze na poplatcích, a dejme práci českým lidem
a postavi to ceska firma se zamestnanci z Ukrajiny
proc by ten vlak jezdici mezi Jesenikem a Ostravou mel zastavovat v kazde zastavce?
Ještě donutit polské soudruhy, aby si plnili své povinnosti, když chtějí vybírat peníze.