Diskuze

Kraj zachrání za 3,5 milionu vlaky jezdící z Jeseníku přes Polsko

Olomoucký kraj bude Českým drahám přispívat na rychlíky pendlující mezi Jeseníkem a Ostravou přes polské Glucholazy, které stát už nechtěl dál platit. Čtyři páry vlaků denně jej přijdou zhruba na 3,5 milionu korun ročně. Svůj podíl za tyto spoje zaplatí také Moravskoslezský kraj.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nytra

25. 9. 2012 11:31
Narovnání trati

Není jasné co bylo míněno narovnáním tratě, úsek s Jindřichova do Glucholaz je prakticky přímý bez úrovňových přejezdů, mohla by tam být klidně rychlost 3x větší než teď(po opravě). Ovšem kratší úsek do Mikulovic narovnat prakticky nelze, ale po opravě by jistě šla rychlost také zvýšit. S Ostravy do Jeseníku by zřejmě byla reálná doba přepravy cca 2 hodiny. :-)

0 0
možnosti

mikezzz

25. 9. 2012 10:30
kolik lidí těmi vlaky denně jezdí?

0 0
možnosti

nickless

25. 9. 2012 10:34
Re: kolik lidí těmi vlaky denně jezdí?

Dost. A je to spojení jedné z nejodlehlejších oblastí republiky se zbytkem světa. Z Jesenika se dá jet rychlíkem do Šumperka, kde i rychlíky jedou rychlostí 20 km/h (po českém území). Teda v opačném směru, protožejsou tam kopce jako blázen. Toto je druhé spojení na Ostravu. A v zimě je to oboje jediné spojení, protože cesty prostě zůstanou nesjízdné (led, sníh, strašné kopce). Takže jestli míříte směrem ke zrušení, tak jsem proti. Pak řekněte lidem ze 3 okresů, že je v republice nechcete.

5 0
možnosti

Petr4905

25. 9. 2012 10:24
Kraj vyhodil 3,5 milionu, které

z něj vydíráním dostaly ČD

0 0
možnosti

Franta z hor

25. 9. 2012 10:33
Re: Kraj vyhodil 3,5 milionu, které

A co měl kraj dělat, ty chytrej ?

2 0
možnosti

bartik09

25. 9. 2012 10:24
Proc to jeste neni nejak vyreseno?

Pouzivaji polaci vubec tu trat? Nebylo by lepsi, kdyby ji SZDC odkoupila?

0 0
možnosti

nickless

25. 9. 2012 10:31
Re: Proc to jeste neni nejak vyreseno?

Jde to? Leží v Polsku.

0 0
možnosti

Nečasjennačas

25. 9. 2012 10:01
Není lepší postavit novou trať na českém území, která by

by byla jistě kratší a vlak by úsek projel 3krát rychleji? Dyť to courání na polské straně trvá třičtvrtě hodiny!! Ušetřme peníze na poplatcích, a dejme práci českým lidem !!!!

3 0
možnosti

earvin

25. 9. 2012 10:04
Re: Není lepší postavit novou trať na českém území, která by

a postavi to ceska firma se zamestnanci z Ukrajiny;-)

0 0
možnosti

danny47

25. 9. 2012 9:19
Takový dotaz...

Proč po takovéhle trati mají jezdit rychlíky? ?

0 0
možnosti

earvin

25. 9. 2012 9:27
Re: Takový dotaz...

proc by ten vlak jezdici mezi Jesenikem a Ostravou mel zastavovat v kazde zastavce?

4 0
možnosti

Franta z hor

25. 9. 2012 8:58
Palec nahoru.

Velké plus a palec nahoru za tento krok. R^

3 0
možnosti

kladnyhrdina

25. 9. 2012 9:31
Re: Palec nahoru.

Ještě donutit polské soudruhy, aby si plnili své povinnosti, když chtějí vybírat peníze.

2 0
možnosti