Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muž posílal expřítelkyni denně padesát SMS, skončil v policejní cele

Muž z Jesenicka se nedokázal smířit s koncem vztahu a skončil proto v policejní cele. Svou bývalou přítelkyni totiž pronásledoval, vyhrožoval jí a útočil na ni. Kromě toho její mobilní telefon zasypával desítkami SMS zpráv denně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V77l15a33d24i98m10í36r 50B20á95b33o14r 8247496442489

moje manželka mi posílá do hospody taky sms, není to taky stalking?

+6/0
29.11.2012 13:51

P20e96t79r 59N93e66t49u16š90i95l 1789355476742

Dokud tam pro Vás nepřijde, tak ne ;-D;-D Až když si pro Vás dojde, tak můžete volat polici a sociálku. Policii pro stalking a sociálku, že nechala děti samotné doma :-P;-D

+4/0
29.11.2012 13:58

P46e90t89r 76N93e51t56u27š79i97l 1979335776152

Škoda, že lidi v takových situacích opustí zdraví úsudek... přeci s někým takovým, kdo mi ublížil nebudu chtít víc být a přesto, že jsem jí/jeho miloval/a, tak ho nechám jít za svým štěstím... na mě určitě také někde čeká...

.

Tohle pronásledování, to je prostě psychické selhání ze žalu, ale ne proto, že bych někoho miloval... podle mě je to hlavně majetnická záležitost...

+2/−2
29.11.2012 12:53

I12l73o70n85a 44N96á98p65r60a20v57n12í68k41o34v31á 8166834924928

Jaký žal, to je prostě ničím neomluvitelná agresivita.;-O

+1/−6
29.11.2012 13:23

P25e34t15r 89N70e39t46u46š36i92l 1249965676822

A já to snad někde omlouvám? V tom případě asi nerozumím tomu, co sám píšu... A nebo Vy, Ilono, nerozumíte psanému textu.

+1/0
29.11.2012 13:40
Foto

O67n86d41ř77e19j 58M73i28c61h51a28l27í84k 7537510628

ale nesmysl..

+1/−1
29.11.2012 14:07

T53e55r29e47z15a 58H70a81j35k97o46v12a 5397612364860

Vyhrozovani zabitim je agresivita. A je to agresivita psychopata, ktery pastri za mrize.

0/0
29.11.2012 19:46

J62o74s62e54f 48T65r69n36k95a 1221228584300

Láska je iracionální cit. Proč by se zamilovaní lidé měli teda chovat racionálně?

+1/−1
29.11.2012 13:39

P75e79t56r 22N28e98t33u74š86i96l 1169595546252

To je tak... láska je iracionální, někdy až absurdně, ale díky tomu spolu mohou být lidé, kteří by se bez lásky sežrali do morku kostí... Nicméně co je láska? Láska, podle mě, je to, že někoho miluji tak, že mi záleží na jeho štěstí a spokojenosti a moc toužím po tom, aby to tak měla i druhá strana... pokud to tak však není a druhá strana vidí své štěstí jinde, tak pro mě, je stále důležité, aby ta, kterou miluji byla šťastná... to že to nejsem já, je smutné a depresivní.

To oč se jedná v tomto případě, je jen majetnická záležitost, proto to pronásledování... Přesto, že mi partnerka ublížila, tak jsem jí popřál ať je šťastná a spokojená... více jsem se jí neozval... Pak žena/muž vidí ten charakter a spíš se vrátí...

.

Láska Vás má uvolňovat, oprostit od všeho a ne svazovat a dělat z Vás rukojmí... to už není láska, to je vězení...

+1/−3
29.11.2012 13:45
Foto

O44n94d28ř78e94j 81M91i30c71h41a91l41í76k 7757710348

každý to vnímá jinak a někdo má ty city hlubší a někdo ne. Třeba to, že popřejete své "lásce" hodně štěstí a už se neozvete mi osobně moc normální nepřijde.  Takhle se rozcházím s obchodním partnerem, ne s člověkem kterého miluji. Ale každý to má asi jinak.

0/−2
29.11.2012 14:09

P86e58t46r 17N48e10t40u52š84i46l 1919905436942

Asi si nerozumíme, ale to nevadí... zkusím to vysvětlit jinak... když mi moje láska řekne: "víš, já s tebou být nechci proto a proto" selžou veškeré pokusy o nápravu atd... stále stejné dokola, tak přeci po ní nebudu vyžadovat, aby se mnou byla jen proto, abych já byl spokojený... to je sobecké... A jestli jí opravdu miluji, nechám jí jít tam, kde jí bude dobře... Právě, že čím víc je ta láska hlubší, tím by toto mělo být přirozenější...

,

Ale jak jsem již napsal... Většina zdejších přispěvatelů si plete lásku s psychickou závislostí a majetnickými sklony vlastnit toho druhého... Toto jsou dva různé stavy, které stojí ostře oproti sobě...

.

A to že se už neozvu tomu, koho miluji a nechce se mnou být? Mně to přijde přirozené, protože po rozchodu nabízí přátelství jen ten, kdo nemiluje... protože si nedokážu představit vídat se s osobou, kterou miluji a sledovat, jak ona miluje někoho jiného... Přesto, že jí to štěstí přeji, mě by to zraňovalo a neměl bych klid...

+1/−1
29.11.2012 14:23

J67o72s55e45f 96T94r14n80k44a 1821578504920

S posledním odstavcem souhlas. Necítím nenávist nebo žal, ale je jasné, že nutit někoho do to co bylo kdysi a kdesi, to prostě nejde. Jen ta doba a způsob jak se s tím každej vyrovná je individuální.

0/0
29.11.2012 14:28

P97e75t21r 60N33e43t44u22š69i67l 1629805496372

Ale proč ne... to je přeci naprosto přirozené cítit žal nad situací, kdy miluji někoho kdo mě ne... I ta nenávist je určitě v pořádku, v určitých mezích, kdy si snažím toho druhého zošklivit, aby srdce přestalo tesknit... Ale vše tohle musí být jen ve mě a nedávat to najevo nějakým pronásledováním.... Protože tohle jsou stavy přirozené a každý si tou křivkou smutku a zklamání musí projít... Otázka je, jak moc je psychicky odolný...

0/0
29.11.2012 14:35
Foto

O55n33d59ř84e96j 26M90i95c19h82a36l82í73k 7587740968

To co popisujete mi nepřijde ani přirozené ani reálné. Možná opravdu takový jste, ale to bude spíše výjimka. jediné, s čím mám u vás problém jsou žvásty o majetnických sklonech. To je prostě hovadina. Majetnické sklony jsou ve chvíli, kdy se jedná o jakýsi obchod ve stylu já do tebe investoval a ty teď budeš poslouchat. To je samozřejmě nesmysl. 

Ale označovat za majetnické sklony to, že někdo chce být s tím, koho miluje je nesmysl. To je naopak úplně přirozená reakce.

Jinak by mě zajímalo, jestli je to u vás jen prázdná teorie, nebo jste už dostal kopačky, když jste byl hodně zamilovaný, nečekal to a ženská řekla, že bude s jiným a dál to nevysvětlila a nechtěla se s vámi bavit. Zažil jste to? Reagoval jste jak popisujete? Nebo si jen myslíte, že takto budete reagovat až se to stane?

+1/−3
29.11.2012 14:45

P23e72t13r 87N69e84t31u64š52i62l 1869715176862

To nejsou žvásty, možná pro vás, ale já to tak vidím... toť vše... Ale vždyť to je přesně to co popisujete... vy do ní investujete svou naději ve společnou budoucnost, své nejhlubší city a ona takhle? není vděčná, že tohle pro ní děláte? Pak nastupuje to zklamání z toho, co vy a ona ne... a podle mě to je majetnické...

.

A ano, stalo se mi to... dokonce s ženou, do které jsem se bezhlavě zamiloval, rozvedl se kvůli ní a po 4 měsících mi řekla, že to nemá smysl a začala si s jiným.... velké ponaučení... ale i tenkrát... šel jsem si s ní o tom popovídat... řekl co si myslím, to samé řekla i ona... a pak začal proces očisty... začal jsem si jí v sobě zhnusovat, aby zapomínaní a odvykání bylo snesitelné a co nejkratší... A přesto, že to je rok, stále tam jsou vůči ní záchvěvy, když jí potkám... Ale nikdy bych jí neterorizoval svým smutkem... Jen nevím, jestli to je psychická síla nebo jen to, že nechci dát najevo, jak moc mi chyběla...

+2/−1
29.11.2012 14:52
Foto

O58n29d15ř97e93j 96M18i98c83h91a27l10í61k 7477560448

Ok, tak jste se prostě s tím vyrovnal po svém a zvládl to, gratuluji. Ten kluk, co posílal ty sms to evidentně nezvládl a proto si myslím, že potřebuje odbornou pomoc a ne vězení. Ale osobně si nemyslím, že to má něco společného s tím, že chcete člověka vlastnit. To je prostě blábol. Je to jen láska. Bohužel.

0/−1
29.11.2012 15:09

P73e58t89r 14N24e98t92u77š30i67l 1749405786982

V tom si nerozumíme a asi nikdy rozumět nebudeme... to ale není ničí chyba, tak to prostě máme nastavené... Ale už bych to dál nerozebíral... ;-) Každopádně děkuji za debatu, znát jiný názor člověka donutí přemýšlet R^

0/0
29.11.2012 15:29
Foto

O31n93d86ř19e98j 43M65i72c95h37a49l77í98k 7547970648

s tím souhlasím. Ať tě potká co nejméně zklamání.. ;-)

0/0
29.11.2012 15:51

P69e32t70r 74N42e29t95u76š18i58l 1969215206842

život přinese co má, nemá cenu s tím bojovat :-) můžu se jen sám za sebe snažit být čim jsem ;-);-) Hezké odpoledneR^

0/0
29.11.2012 15:56

P25e42t66r 87N45e96t23u75š88i48l 1759225226872

... jak se říká, sejde z očí, sejde z mysli...

+1/0
29.11.2012 14:23

J46o41s89e64f 40T32r30n64k96a 1931888684800

Sorry alě mě to přijde jako z časáku pro ženy. Asi nejsem tak dokonalej. A když miluju tak i žárlím. Ta přání jsou imho jen fráze abychom se necítili blbě. Aspoň já totak mám.

0/−1
29.11.2012 14:26

P43e50t70r 60N24e96t18u17š35i66l 1969815116232

Však já taky žárlím, ale ne tak, abych někoho svým žárlením zničil... Mě se prostě jen příčí, přemlouvat někoho, kdo se mnou být nechce, aby tak činil, když už to necítí... přeci nebudu chtít být s člověkem, který mě už nemá rád... Asi na to mám jiný pohled, což není na závadu... jsme jen lidé ;-)

+1/0
29.11.2012 14:30

J51o58s47e16f 85T67r12n45k55a 1761148984190

Rozumím. Mě prostě někdy přijde obtížné pochopit, že druhý necítí nic už za týden (a to ikdyž se rozejdu já). To si pak člověk, a myslím oprávněně, říká jestli to vůbec kdy byla nějaká láska ...

0/0
29.11.2012 14:54

P18e53t80r 52N89e37t88u86š18i91l 1659735976702

no tak to je divné... to bych spíše zaměnil s chtíčem... Jsou dokonce lidé, vetšinou jsem se s tím setkal u žen, že o lásce často mluví, sní a přesto jí nikdy necítili, protože jsou tak zahleděné samy do sebe, že je přece pro muže dosti velkou odměnou jen to, že mohou milovat oni je...

0/−1
29.11.2012 14:57

J39o98s35e14f 95T37r85n74k87a 1911938784600

Chtíč? Asi ne. Když mám mluvit sám za sebe. Nevím jestli jsem schopen mít vůbec rád, ale já potřeboval s protějškem být co nejvíc a ona ne ... Třeba to bylo sobecký. Vlastně máš pravdu, třeba to byl fakt z mý strany jen chtíč a žádní láska.

0/0
29.11.2012 15:02

P37e61t97r 80N33e34t20u10š25i68l 1929975216712

Tak z tvé strany asi ne... těžko posoudit, do hlavy ti nevidím... ale já to mám tak, že když mě k ženě táhne jen chtíč sexu, tak jí chci vidět tak často, jak mám potřebu... kdežto, když jí miluji, chci s ní být pořád... Ona hranice mezi láskou a přivlastňováním je tak tenká, že si lze jen těžko povšimnout, že jí člověk už překročil a přesto, že si v sobě myslí, že miluje, tak vlastně jen postrádá, co si myslel, že je jeho... ale s Ondrou jsme o tom vedli diskuzi a má jiný názor, který není mimo, jen si myslím, že to je trochu jinak... ;-)

0/0
29.11.2012 15:33
Foto

O24n25d53ř50e77j 98M92i24c52h60a97l53í71k 7567200728

Největší blbost co může být. Takového člověka zavřít do vězení jako zločince. Vždyť je jasné, že se psychicky zhroutil a nezvládá to. A potřebuje odbornou pomoc. Vrahům a různým parazitům hned nabízí ústavní léčbu a bůhví co ještě, ale člověku, který by opravdu pomoc potřeboval ji nenabídnou. To ho raději zavřou za mříže. Rv

+6/−6
29.11.2012 12:06

T56e27r79e36z73a 27H25a92j54k12o82v55a 5847572574140

Pomoc potrebuje predevsim ten pronasledovany.

+4/−5
29.11.2012 12:07

H13o23n42z23a 88P48u32r31k50r63á14b79e10k 1969608919845

to je HODNĚ jednoduchý pohled na věc...Rv

+5/−5
29.11.2012 12:14

T31e24r89e25z65a 85H65a67j48k47o64v65a 5787342144370

Ta zena, ktere nekdo vyhrozuje smrti 50x za den, je na tom psychicky hur nez ten blbec, co jo takhle z pleziru pronasleduje, on ji proste chcce ublizit  a nachazi v tom USPOKOJENI. !!

+1/−1
29.11.2012 19:48

H75o12n17z51a 39P71u59r66k86r51á51b13e34k 1779888269275

a myslíte, že tohle nevím?;-) Pořád se vracíme k tomu, že je to ten chlap, který potřebuje odbornou pomoc (protože on má ten psychický problém!), protože to je ta příčina i těch problémů té ženy, která tu pomoc samozřejmě taky třeba potřebovat bude...nebo jí bude stačit pouze to, že to přestane - to nevíme, nelze zobecňovat.

0/0
29.11.2012 21:29

T86e46r20e92z48a 33H87a38j84k23o46v24a 5787202914540

PS: Co jako ten muz nezvlada?

+4/−1
29.11.2012 12:07
Foto

O22n22d54ř18e87j 59M53i35c73h96a77l48í54k 7747100248

nezvládá rozchod. asi byl silně zamilovaný a ta ženská ho podrazila, vykašlala se na něj a ublížila mu. A on se od toho nedokáže oprostit.

+3/−7
29.11.2012 12:11

K75a36r93o21l67i23n95a 91L25a96u27r58i14c58h98o91v97á 6774605790203

Člověk, který miluje přeje milované, to nejlepší i kdyby to nemělo být s ním. To co dělá tenhle pitomeček je sprostý stalking podmíněný citovou závislostí. Ano, měl by se léčit, ale ne ze zhrzení ale z vlastní poruchy. ;-O

+5/−2
29.11.2012 12:15

H76o71n22z46a 95P27u21r39k76r70á71b26e53k 1989818919425

a co jiného snad Ondřej psal? Přeci to, že potřebuje odbornou pomoc a ne vězení...!8-o

+4/−2
29.11.2012 12:19
Foto

O49n63d23ř62e20j 20M97i73c24h95a35l64í12k 7587570878

to je naprostý nesmysl!!! Za prvé, to že ho urážíte a ani nevíte souvislosti, ukazuje o tom, jak sobecká, nevychovaná a blbá jste. Za druhé, pokud jí moc miluje a ona ho nějak podrazila (ten rozchod nebyl po domluvě), sotva jí bude přát něco lepšího. Jestli k němu došla, že už měsíc chrápe s Tondou z práce a že na něj kašle, tak to borce mohlo pořádně zlomit. A tohle není nic jiného, než posttraumatický stres, který potřebuje psychologickou intervenci. Kecy o tom, že jí to má přát jsou úplně mimo realitu

+7/−4
29.11.2012 12:19
Foto

O84n97d65ř31e93j 23M24i24c98h82a56l63í45k 7517470888

nebo dobře, omlouvám se, blbá možná ne, ale zamyslete se nad sebou. Nadáváte někomu, kdo má evidentně psychické problémy z lásky a neštěstí. To o vás moc dobrého nevypovídá.

+3/−1
29.11.2012 12:21

T92e33r63e64z54a 55H74a22j64k57o21v28a 5557172824570

Ten clovek ma psychicke problemy, stejne jako jsou na hlavu agresorii a nasilnici. 

vy fakt nechapete, ze on te byvale partnerce umyslne a s radosti sadisticky ublizuje? Ze ji vyhrozuje zabitim?

0/0
29.11.2012 19:51

A57l12e54š 25N34o38v96á97k 6258340687856

... souhlas R^

0/−1
29.11.2012 12:36

T55o42m28á67š 31H22o10l53e46k 6384410765246

Karolino, vy jste uplně mimo. Každá zamilovanost je citová závislost.

Každý má právo opustit partnera, pokud mu nevyhovuje a pokud s polu nemají děti. Ale je snad jasné, že pokud někoho milujete a on vás zradí, težko mu přejete štěstí s tím, s kým vas zradil. Asi jste ještě nemilovala. Málo žen je schopna citu. Umí muže jen a jen využívat

+4/−2
29.11.2012 12:28

P17e72t90r 67S97v88o69b85o58d47a 4207815608423

nač tak příkře na ženy, já bych to takhle nehrotil... jsme hlavně lidé, ne ženy a muži, a lidé bývají často svi*ě, jak muži tak ženy... na druhou stranu fakt nebudu přát bývalce, která mne podvedla nebo jinak zradila, jen to nejlepší v životě... to je hloupost, člověk má právo být naštvaný a v rozumné míře to dát i najevo R^

+2/0
29.11.2012 12:38

J59o14s94e42f 41T55r30n74k36a 1261448134480

já myslím, že většina má stejný problém ikdyž se normálně rozejde ... vždy je to tak, že jeden se přez tu věc přenese snadněji než druhý. a obvykle to bývá ten, který má méně zkušeností. je snadnější jít díl když je to jeden z mnoha vztahů než když je to jeden z mála ...

+1/0
29.11.2012 13:09

P37e12t34r 92N42e33t27u23š77i83l 1679235796982

V lásce vždy prohrává ten, který miluje víc... tak to je a bude...

+2/0
29.11.2012 13:46

J42o83s28e72f 79T81r59n27k82a 1411948814920

Jo a je celkem fuk kdo se rozejde s kým R^

0/0
29.11.2012 14:29

P72e11t32r 12N79e30t31u22š15i91l 1989145406422

No je fakt, že jsem teď poslední přítelkyni poslal k vodě i když jí stále miluji... ona mě asi také, ale společně jsme nefungovali... těžko říct, kdo v tomhle případě prohrál... řekl bych, že oba... každý ale trochu z jiné příčiny....

.

Obecně si myslím, že ve většině případů se nerozejde ten, kdo miluje víc... ale to je jen domněnka... ;-)

0/0
29.11.2012 14:54

J16o67s53e83f 20T58r63n76k67a 1911408184730

Jo já taky ... a je jasné kdo prohrál. Já. Ona byla jedna z mála a já bohužel jeden z mnoha ... Co je to milovat víc. Asi naše milování na jiný než fyzický úrovni nebylo kompatibilní ...

0/0
29.11.2012 14:59

P71e14t10r 54N71e21t20u21š30i78l 1799365806732

Jooo, to s tamtou to bylo stejné.... Přijela jen když si chtěl štrejchnout... ale beru to zpětně jako trest, že jsem tohle některým udělal taky...

0/−1
29.11.2012 15:42

J40o88s10e17f 23T26r14n91k35a 1521338304200

Hmmm tak neznám moc takhle ideálních lidí. Abych řekl pravdu, tak bývalé ikdyž jí mám moc rád, to nejlepší nepřeju a ani ona mě ... Jsou to jen takové zaklínací fráze, které ve výsledku znamenají vlastně jen jedno. že je vám ten druhej volnej. Tím ovšem neobhajuju stalking.

+1/0
29.11.2012 13:02

H87o71n56z59a 89P69u18r10k43r35á64b28e39k 1989538159595

Ono je jedno co a jak tam proběhlo, prostě se s tím nesrovnal a fakt by tu pomoc potřeboval...R^

+2/−2
29.11.2012 12:15

I39l67o15n66a 38N34á43p70r30a29v11n24í53k19o84v63á 8216754854658

Tak je to normální zbabělý trouba.

+2/−3
29.11.2012 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.