- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle bylo asi největší popelářské auto, jaké jsem kdy viděl ten přívěs, který to trefilo se rozpůlil a oba kusy ležely ta 40m od sebe.
Ani jeden z těch dvou autorů článku neví, jak vypadá popelářský auto. Tomu teda říkám masakr. Je to přívěs s obyčejným velkoobjemovým konťasem, a naštěstí prázdnej. Srážka s opravdovýma popelářema by asi vypadala jinak, nemyslíte? Jinak tady máte mnohem lepší fotogalerii:
http://www.litovel.eu/cs/mesto/fotogalerie/udalo-se/nehoda-na-prejezdu-kralova.html
Odkaz pro autory:
Podívejte se, kdo ten článek psal!
Dva polodostudovaní, ale za to nadšení, pisálci! Když někdo teprve studuje žurnalistiku a environmentální studia, tak asi přece musí vědět, jak vypadá popelářské auto! Je přece zelené jako to od popelnic, má sice kontejnery, ale do nich se přece háže odpad, mívají to občas před barákem - tak to jsou popeláři! Že se ta firma neurazí nebo nežádá tiskovou opravu!
A tak "přesné" informace podávají takovíto "novináři" skoro vždycky.
Dívíte se potom, že právě takové pisálky nový prezident nemá rád?
Rekonstrukce trati Zábřeh - Olomouc.
Není to tak dlouho, co byla rekonstruována tato trať pro české tzv. rychlovlaky. Cena rekonstrukce nebyla zrovna nízká. To, že na této tzv. moderní trati zústaly úrovňové přejezd je možné snad jenom u nás. Další velmi frekventovaný, úrovňový přejezd je v Olomouci-Holici. Pokud máte novináři možnost, zjistěte počet nehod na těchto přejezdech kde jezdí pendolíno a další rychlejší vlaky.
Tento přejezd přitahuje blbečky s velkýma autama.
Hlavně že je fíra relativně v pohodě a jinak se nikomu nic nestalo...
Měl štěstí, když jsem tu lokomotivu viděl, trochu jsem měl obavy
To je ale kvalitní novinařina! Naopak Pendolino (spolu s Leo Expresem) byly jako téměř jediné vlaky v postiženém úseku nahrazeny autobusy. A zpoždění bylo u Pendolina pod dvě hodiny (501 +100, 500 +113 minut), LEO na tom byl trochu hůř (autobusy jely až do Lukavice - 1352 +172 a 1353 +100). RegioJet žádnou náhradní dopravu ani nezavedl a jen čekal, kdy se trať povede zprovoznit, takže Regiojet 1002 odjel s +140 minutami, RJ 1004 +134 a Regiojet 1001 s 154 minutami - tedy s dvěma a půl hodinami. Pokud by došlo ke komplikacím se zprovozněním tratě (které nikdy nelze vyloučit), tak tam RJ stál ještě déle.
Celkem nevyvážené. Chybí vyjádření dalších dopravců. Jeden Jančurův vláček měl zpoždění 2hod 25min a Leo na tom nebyl o moc líp
Tak LEO narozdíl od Jančury alespoň zavedl autobusy. Pokud by došlo ke komplikacím při zprovozňování trati, tak by ČD i LEO narozdíl od RJ nějak cestující přepravili, kterému by nezbylo nic jiného, než čekat na zprovoznění. V takovémhle případě je vždy lepší hned zavolat autobusy (a očekávat jejich příjezd cca do hodiny, u větších měst i dřív) a nespoléhat se na to, že se to povede brzy zprovoznit alespoň po jedné koleji. Sám osobně mám zkušenost, že jedna nehoda na přejezdu měla být odstraněna do cca 2 hodin od začátku a nakonec se to protáhlo na 7! hodin (a samozřejmě "salámovou" metodou). Ještě, že se tenkrát ty autobusy zavolaly rovnou.
No jo, jak znám inteligenci popelářu a jejich chování na silnicích, ani se tomu nedivím
Pokud je na fotkách popelářské auto,tak já jsem bůh srandy. Mohl by mi novinář vysvětlit,kam se poděl podavač na popelnice?
Pendolina jedoucí z Ostravy nabralo největší zpoždění... já být dobrá Čecha
Co se divíš, však to taky píše ynteligentňý redaktor křišťálové lupy...
S označením na mapě jste "jenom" o 4 km vedle.
1. Na místě, označeném v mapě je podjezd. Pravděpodobně se jedná o přejezd v lese na silnici směr Králová, který polointeligenty s kamiony magicky přitahuje. Jsou tam závory a kamera se záznamem.
2. Co je to vlaková jízdní souprava? Prostě se kamion srazil s osobním vlakem.
Ono jde hlavně o to, že podjezd v Července se musí někudy objet. To by i čtvrtinteligent mohl pochopit.