Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Náhrada D1 pro půl Moravy vede přes Olomoucký kraj. Zásah dostane R35

Přes Olomouc a Mohelnici dále na Hradec Králové. To je na následující měsíce při modernizaci dálnice D1 trasa, na kterou vyrazí řidiči ze střední, severní a také východní Moravy ve snaze vyhnout se kolonám. I tato objížďka má však slabé místo, je jím most u Mohelnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27o63s83e47f 21N64o80v37á70k 9673954157153

Prerov, jaky je rozdil treba proti Bystrici a jinym mestum, vzdyt ta doprava tam musi byt stejna a kdo jede z OVA tak jede pres OLO ne?

0/−1
7.5.2013 12:52

J64a17n 76S38o25u32k76u77p 1454884646885

Ne, stále víc aut bude jezdit přes Přerov, protože D1 začíná v Říkovicích a časově už je to teď téměř srovnatelné s R46, je to prostě lepší trasa až na ten Přerov.

+1/0
7.5.2013 13:18

P91e46t16r 90H55o53r66á23k 1519743169584

A co smer ostrava - zlin hradiste a olomouc - zlin hradiště ? Tam jezdi dost aut, mnohem víc než nekde v bystřici.

0/0
7.5.2013 14:38

P54e33t76r 39H77o24r54á39k 1119683279724

Stát zanedbal přípravu dopravních staveb (zejmena za barty) a teď se nic nestaví a ani není co stavět. D1 u přerova ci R35 do ostrova se dnes mohly davno stavět. Namísto hlauních tahů se stavěly erka, kde nejezdí ani. 10.000 aut denne.

0/−3
7.5.2013 12:28

J88i67ř88í 67C46í30s80a73ř 7295586289280

Most v Mohelnici problém není, pan všechnovím Mačák by se tam mohl zajet podívat. Odbočení na most je hlavní silnice bez přednosti v jízdě, takže žádné kolony nehrozí.

+2/0
7.5.2013 11:27

J73a45n 24S23l38o91v63í89k 3109277820908

Což před pár lety ještě nebylo a dávala se tam přednost ...

+1/0
7.5.2013 12:19

J54i46ř98í 31C43í34s86a32ř 7285436129870

Ano, ale to není podstatné. Současný stav je vyhovující, problém je v jiných místech...

0/0
7.5.2013 14:00

P64a97v75e30l 92R41e39n95z14a 2587647416988

Sice autem nejezdím, neb není nad dopravu vlakem, ale myslím, že další koplikací na trase HK Mohelnice bude uzavřeny tunel Hřebeč Před Moravskou Třebovou, ten je snad častěji uzavřený, než průjezdný.

+4/−1
7.5.2013 11:18

J41a11n 18S15o36u71k70u83p 1964234106305

Protože byl budován novou a převratnou metodou...

+1/0
7.5.2013 12:08

P59e40t93r 70H95o98r40á43k 1369583399254

Taky nechápu, proč ho teď zavírají na celý červen. To bude nějaká mizerná koordinace.

+2/0
7.5.2013 14:41

J42a96n 68K86a85š86p95a80r 9661313120337

Nastala vhodná doba poukázat na neúnosnou úroveň hluku a emisí škodlivin v obcích ( namátkou - Litomyšl, Vysoké Mýto, Ostřetín, Chvojenec, Býšť ), která překračuje i zvýšené hygienické limity.

Namísto např. předražených vojenských zakázek začít neprodleně s výstavbou R35.

+1/0
7.5.2013 11:09

T77o26m91á70š 40Z13e66m84a75n 3985428114455

Litomyšl a Vysoké Mýto už mohly mít obchvaty, ale každou z asi 5 variant někdo místní zablokoval.

To je jak u Prahy - R1 už mohla stát nebýt 3 lidí z Bechovic a pár lidí ze Suchdola. Na tyhle stavby by snad měl platit §28 Krajní nouze.

+2/0
7.5.2013 11:18

J35a18n 58K33a97š72p81a70r 9911723390137

Tomu říkám systémové řešení. Obchvaty, po kterých po dostavbě R35 nebude jezdit skoro nic. ;-D

0/−2
7.5.2013 11:23

T83o96m19á26š 28Z63e37m37a69n 3915788174695

Obchvaty měly být součástí R35, stejně jako obchvat Tábora je součástí D3 (přesněji řečeno je jedinou částí D3)

+1/0
7.5.2013 11:41

J12a33n 91S53o49u43k63u67p 1504604786465

Problém I/35 není most u Mohelnice, ale celá trasa Mohelnice-HK (auta do HK mimochodem zajíždět nemusejí, je to zbytečná komplikace). Oprava D1 ukáže slabé místa celé páteře, a ty jsou ... všude.

+10/0
7.5.2013 10:34

H56o68n58z30a 61F84á53t61o67r 2569155564680

Nemusejí zajíždět do HK? To vás ale budou potom obyvatelé Borku, Bukoviny a Vysoké doslova milovat ;-D

+2/0
7.5.2013 10:50

J14a72n 75S42o38u51k63u94p 1484894276525

Taková novinka to nebude. Kdyby chytré hlavy dlouhodobě tlačily aspoň na zprovoznění úseku Opatovice - Časy, mohlo být o 2/3 problémů okolo HK méně.

+3/0
7.5.2013 11:06

J38a75n 45K42a46š40p78a71r 9931783170187

To by pan Ivo Toman - vládní zmocněnec pro R35, a další darmožrouti státních peněz, museli začít pracovat pro obecné blaho a ne pro blaho sponzorů politických stran.

+1/0
7.5.2013 11:12

P16e35t55r 12H55o27r44á84k 1929973589934

A co přes kunětice a ráby, to by mohla být lepší cesta. Těch par osobaků přežijí, lepší než otravovat v hradci.

0/0
7.5.2013 12:22

J74a28n 49S94o92u72k19u40p 1434424246855

Většina přes HK pojede, než byla křižovatka u Opatovic, tak se jezdilo přes Čeperku, Sokolská v HK věčně ucpaná.

0/0
7.5.2013 12:25

T31o23m68á26š 88Z84e50m35a64n 3675358134955

Přesně tak, na R35 problém nebude, ten bude (a už dlouho je) na I/35.

+1/0
7.5.2013 11:15

K61a49r31e54l 42N59o40v26á50k 1670283900830

Hloupost. Cesta z Mohelnice po Litomyšl je bezproblémová, neprojíždí se obcema, jsou tam předjížděcí pruhy. Menší problém je cesta z Litomyšle do Holic, kde se sice obcema projíždí, ale stále je to celkem kapacitní silnice s lepšími parametry. Velkým problémem je to, že je potřeba nesmyslně projíždět přes HK, protože jiná rozumná varianta neňý. Kdyby už byla R35 z Opatovic k Holicím, tak se cesta zkrátí o dobrých 15 minut a bude konkurenceschopnou alternativou k D1.

0/0
7.5.2013 12:50

O77l31d68ř76i73c72h 20J68a79n41e58č27e94k 8179576323381

Přesně tak. Nejprve se měla postavit R35, až pak dělat šaškárny na D1 (jakkoliv uznávám, že tam už je 5 minut po dvanácté... spíš ještě víc...

+1/0
7.5.2013 12:51

L17i91b46o98r 40W33a87l84i11c82h83i68e80w55i49c35z 3158166287654

Ano, R35 se měla postavit. Problém je ten, že R35 Mohelnice-HK tu v lepším případě bude za 10-20 let a to už modernizace D1 nepočká.

+1/0
7.5.2013 12:56

J87a93n 62S92o36u80k17u71p 1364464516825

Ano a některé části mohly být hotovy již dávno, třeba právě ta Opatovice - Časy, která by HK a okolí velmi pomohla. Takhle to vypadá, že největší stres se dělá okolo R35 v úseku HK - Turnov, což je minoritní a téměř nepodstatná část celé trasy).

0/0
7.5.2013 13:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.