Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Náhrada D1 pro půl Moravy vede přes Olomoucký kraj. Zásah dostane R35

Přes Olomouc a Mohelnici dále na Hradec Králové. To je na následující měsíce při modernizaci dálnice D1 trasa, na kterou vyrazí řidiči ze střední, severní a také východní Moravy ve snaze vyhnout se kolonám. I tato objížďka má však slabé místo, je jím most u Mohelnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36o73s58e59f 75N38o62v91á67k 9473634597513

Prerov, jaky je rozdil treba proti Bystrici a jinym mestum, vzdyt ta doprava tam musi byt stejna a kdo jede z OVA tak jede pres OLO ne?

0/−1
7.5.2013 12:52

J92a70n 27S50o37u29k22u22p 1364274756985

Ne, stále víc aut bude jezdit přes Přerov, protože D1 začíná v Říkovicích a časově už je to teď téměř srovnatelné s R46, je to prostě lepší trasa až na ten Přerov.

+1/0
7.5.2013 13:18

P69e61t60r 42H36o43r35á95k 1489463309734

A co smer ostrava - zlin hradiste a olomouc - zlin hradiště ? Tam jezdi dost aut, mnohem víc než nekde v bystřici.

0/0
7.5.2013 14:38

P33e68t44r 82H53o84r77á55k 1529943129854

Stát zanedbal přípravu dopravních staveb (zejmena za barty) a teď se nic nestaví a ani není co stavět. D1 u přerova ci R35 do ostrova se dnes mohly davno stavět. Namísto hlauních tahů se stavěly erka, kde nejezdí ani. 10.000 aut denne.

0/−3
7.5.2013 12:28

J84i98ř57í 16C72í44s98a56ř 7815606169760

Most v Mohelnici problém není, pan všechnovím Mačák by se tam mohl zajet podívat. Odbočení na most je hlavní silnice bez přednosti v jízdě, takže žádné kolony nehrozí.

+2/0
7.5.2013 11:27

J11a59n 40S14l38o62v12í55k 3499527270678

Což před pár lety ještě nebylo a dávala se tam přednost ...

+1/0
7.5.2013 12:19

J84i39ř67í 51C49í30s55a74ř 7585746569370

Ano, ale to není podstatné. Současný stav je vyhovující, problém je v jiných místech...

0/0
7.5.2013 14:00

P85a28v32e14l 47R73e90n72z62a 2677807936538

Sice autem nejezdím, neb není nad dopravu vlakem, ale myslím, že další koplikací na trase HK Mohelnice bude uzavřeny tunel Hřebeč Před Moravskou Třebovou, ten je snad častěji uzavřený, než průjezdný.

+4/−1
7.5.2013 11:18

J73a26n 88S91o56u45k42u81p 1884314436755

Protože byl budován novou a převratnou metodou...

+1/0
7.5.2013 12:08

P56e16t61r 14H41o28r36á12k 1139273199404

Taky nechápu, proč ho teď zavírají na celý červen. To bude nějaká mizerná koordinace.

+2/0
7.5.2013 14:41

J97a18n 74K61a54š14p26a58r 9731963750137

Nastala vhodná doba poukázat na neúnosnou úroveň hluku a emisí škodlivin v obcích ( namátkou - Litomyšl, Vysoké Mýto, Ostřetín, Chvojenec, Býšť ), která překračuje i zvýšené hygienické limity.

Namísto např. předražených vojenských zakázek začít neprodleně s výstavbou R35.

+1/0
7.5.2013 11:09

T66o81m12á38š 24Z54e95m95a88n 3385898674395

Litomyšl a Vysoké Mýto už mohly mít obchvaty, ale každou z asi 5 variant někdo místní zablokoval.

To je jak u Prahy - R1 už mohla stát nebýt 3 lidí z Bechovic a pár lidí ze Suchdola. Na tyhle stavby by snad měl platit §28 Krajní nouze.

+2/0
7.5.2013 11:18

J67a31n 49K53a90š50p55a17r 9581933470707

Tomu říkám systémové řešení. Obchvaty, po kterých po dostavbě R35 nebude jezdit skoro nic. ;-D

0/−2
7.5.2013 11:23

T80o37m83á14š 84Z11e58m39a58n 3475588254975

Obchvaty měly být součástí R35, stejně jako obchvat Tábora je součástí D3 (přesněji řečeno je jedinou částí D3)

+1/0
7.5.2013 11:41

J87a57n 30S22o50u68k28u17p 1314854826765

Problém I/35 není most u Mohelnice, ale celá trasa Mohelnice-HK (auta do HK mimochodem zajíždět nemusejí, je to zbytečná komplikace). Oprava D1 ukáže slabé místa celé páteře, a ty jsou ... všude.

+10/0
7.5.2013 10:34

H14o82n56z29a 95F18á87t63o66r 2439275214910

Nemusejí zajíždět do HK? To vás ale budou potom obyvatelé Borku, Bukoviny a Vysoké doslova milovat ;-D

+2/0
7.5.2013 10:50

J14a36n 40S37o80u30k71u33p 1544124926355

Taková novinka to nebude. Kdyby chytré hlavy dlouhodobě tlačily aspoň na zprovoznění úseku Opatovice - Časy, mohlo být o 2/3 problémů okolo HK méně.

+3/0
7.5.2013 11:06

J93a17n 34K29a62š58p50a11r 9361793270127

To by pan Ivo Toman - vládní zmocněnec pro R35, a další darmožrouti státních peněz, museli začít pracovat pro obecné blaho a ne pro blaho sponzorů politických stran.

+1/0
7.5.2013 11:12

P20e62t38r 69H61o41r54á39k 1199303459414

A co přes kunětice a ráby, to by mohla být lepší cesta. Těch par osobaků přežijí, lepší než otravovat v hradci.

0/0
7.5.2013 12:22

J86a79n 50S65o21u53k59u80p 1624934116105

Většina přes HK pojede, než byla křižovatka u Opatovic, tak se jezdilo přes Čeperku, Sokolská v HK věčně ucpaná.

0/0
7.5.2013 12:25

T63o44m14á83š 75Z20e64m34a19n 3385268274905

Přesně tak, na R35 problém nebude, ten bude (a už dlouho je) na I/35.

+1/0
7.5.2013 11:15

K12a71r23e56l 62N25o73v71á91k 1420823170840

Hloupost. Cesta z Mohelnice po Litomyšl je bezproblémová, neprojíždí se obcema, jsou tam předjížděcí pruhy. Menší problém je cesta z Litomyšle do Holic, kde se sice obcema projíždí, ale stále je to celkem kapacitní silnice s lepšími parametry. Velkým problémem je to, že je potřeba nesmyslně projíždět přes HK, protože jiná rozumná varianta neňý. Kdyby už byla R35 z Opatovic k Holicím, tak se cesta zkrátí o dobrých 15 minut a bude konkurenceschopnou alternativou k D1.

0/0
7.5.2013 12:50

O88l82d30ř46i48c25h 60J38a16n26e36č70e62k 8979656213321

Přesně tak. Nejprve se měla postavit R35, až pak dělat šaškárny na D1 (jakkoliv uznávám, že tam už je 5 minut po dvanácté... spíš ještě víc...

+1/0
7.5.2013 12:51

L57i62b32o73r 18W81a45l33i98c77h37i38e70w11i31c76z 3908306807144

Ano, R35 se měla postavit. Problém je ten, že R35 Mohelnice-HK tu v lepším případě bude za 10-20 let a to už modernizace D1 nepočká.

+1/0
7.5.2013 12:56

J72a88n 11S66o61u94k54u85p 1854104276175

Ano a některé části mohly být hotovy již dávno, třeba právě ta Opatovice - Časy, která by HK a okolí velmi pomohla. Takhle to vypadá, že největší stres se dělá okolo R35 v úseku HK - Turnov, což je minoritní a téměř nepodstatná část celé trasy).

0/0
7.5.2013 13:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.