Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Náhrada D1 pro půl Moravy vede přes Olomoucký kraj. Zásah dostane R35

Přes Olomouc a Mohelnici dále na Hradec Králové. To je na následující měsíce při modernizaci dálnice D1 trasa, na kterou vyrazí řidiči ze střední, severní a také východní Moravy ve snaze vyhnout se kolonám. I tato objížďka má však slabé místo, je jím most u Mohelnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61o23s70e12f 20N63o52v41á25k 9143874847103

Prerov, jaky je rozdil treba proti Bystrici a jinym mestum, vzdyt ta doprava tam musi byt stejna a kdo jede z OVA tak jede pres OLO ne?

0/−1
7.5.2013 12:52

J71a32n 16S12o54u30k41u91p 1964704386655

Ne, stále víc aut bude jezdit přes Přerov, protože D1 začíná v Říkovicích a časově už je to teď téměř srovnatelné s R46, je to prostě lepší trasa až na ten Přerov.

+1/0
7.5.2013 13:18

P27e83t71r 37H29o74r41á71k 1209413799184

A co smer ostrava - zlin hradiste a olomouc - zlin hradiště ? Tam jezdi dost aut, mnohem víc než nekde v bystřici.

0/0
7.5.2013 14:38

P57e66t27r 62H77o57r83á69k 1579143719324

Stát zanedbal přípravu dopravních staveb (zejmena za barty) a teď se nic nestaví a ani není co stavět. D1 u přerova ci R35 do ostrova se dnes mohly davno stavět. Namísto hlauních tahů se stavěly erka, kde nejezdí ani. 10.000 aut denne.

0/−3
7.5.2013 12:28

J81i53ř57í 46C41í95s38a13ř 7435246529240

Most v Mohelnici problém není, pan všechnovím Mačák by se tam mohl zajet podívat. Odbočení na most je hlavní silnice bez přednosti v jízdě, takže žádné kolony nehrozí.

+2/0
7.5.2013 11:27

J35a20n 21S53l50o48v16í43k 3799477270808

Což před pár lety ještě nebylo a dávala se tam přednost ...

+1/0
7.5.2013 12:19

J76i95ř85í 34C63í85s29a65ř 7485506109210

Ano, ale to není podstatné. Současný stav je vyhovující, problém je v jiných místech...

0/0
7.5.2013 14:00

P31a78v74e70l 16R63e70n64z79a 2177797886598

Sice autem nejezdím, neb není nad dopravu vlakem, ale myslím, že další koplikací na trase HK Mohelnice bude uzavřeny tunel Hřebeč Před Moravskou Třebovou, ten je snad častěji uzavřený, než průjezdný.

+4/−1
7.5.2013 11:18

J98a95n 22S65o52u85k86u35p 1704344766705

Protože byl budován novou a převratnou metodou...

+1/0
7.5.2013 12:08

P50e87t85r 98H25o41r12á54k 1849693739134

Taky nechápu, proč ho teď zavírají na celý červen. To bude nějaká mizerná koordinace.

+2/0
7.5.2013 14:41

J28a55n 58K88a13š69p68a25r 9961743630897

Nastala vhodná doba poukázat na neúnosnou úroveň hluku a emisí škodlivin v obcích ( namátkou - Litomyšl, Vysoké Mýto, Ostřetín, Chvojenec, Býšť ), která překračuje i zvýšené hygienické limity.

Namísto např. předražených vojenských zakázek začít neprodleně s výstavbou R35.

+1/0
7.5.2013 11:09

T16o98m95á63š 23Z85e60m54a97n 3105648744845

Litomyšl a Vysoké Mýto už mohly mít obchvaty, ale každou z asi 5 variant někdo místní zablokoval.

To je jak u Prahy - R1 už mohla stát nebýt 3 lidí z Bechovic a pár lidí ze Suchdola. Na tyhle stavby by snad měl platit §28 Krajní nouze.

+2/0
7.5.2013 11:18

J64a64n 74K77a43š74p39a32r 9191463960377

Tomu říkám systémové řešení. Obchvaty, po kterých po dostavbě R35 nebude jezdit skoro nic. ;-D

0/−2
7.5.2013 11:23

T97o32m11á64š 61Z72e75m33a95n 3925258454475

Obchvaty měly být součástí R35, stejně jako obchvat Tábora je součástí D3 (přesněji řečeno je jedinou částí D3)

+1/0
7.5.2013 11:41

J41a97n 18S28o15u28k89u82p 1134474156925

Problém I/35 není most u Mohelnice, ale celá trasa Mohelnice-HK (auta do HK mimochodem zajíždět nemusejí, je to zbytečná komplikace). Oprava D1 ukáže slabé místa celé páteře, a ty jsou ... všude.

+10/0
7.5.2013 10:34

H46o63n98z34a 66F95á61t97o36r 2259635594880

Nemusejí zajíždět do HK? To vás ale budou potom obyvatelé Borku, Bukoviny a Vysoké doslova milovat ;-D

+2/0
7.5.2013 10:50

J88a51n 88S71o49u39k39u11p 1754304136145

Taková novinka to nebude. Kdyby chytré hlavy dlouhodobě tlačily aspoň na zprovoznění úseku Opatovice - Časy, mohlo být o 2/3 problémů okolo HK méně.

+3/0
7.5.2013 11:06

J28a17n 53K93a83š94p70a24r 9191753980387

To by pan Ivo Toman - vládní zmocněnec pro R35, a další darmožrouti státních peněz, museli začít pracovat pro obecné blaho a ne pro blaho sponzorů politických stran.

+1/0
7.5.2013 11:12

P95e62t46r 21H26o44r58á39k 1679903109414

A co přes kunětice a ráby, to by mohla být lepší cesta. Těch par osobaků přežijí, lepší než otravovat v hradci.

0/0
7.5.2013 12:22

J24a74n 65S63o16u61k33u13p 1634914436905

Většina přes HK pojede, než byla křižovatka u Opatovic, tak se jezdilo přes Čeperku, Sokolská v HK věčně ucpaná.

0/0
7.5.2013 12:25

T82o30m78á63š 27Z31e27m23a52n 3595758854925

Přesně tak, na R35 problém nebude, ten bude (a už dlouho je) na I/35.

+1/0
7.5.2013 11:15

K28a84r40e70l 73N45o37v16á22k 1780193390170

Hloupost. Cesta z Mohelnice po Litomyšl je bezproblémová, neprojíždí se obcema, jsou tam předjížděcí pruhy. Menší problém je cesta z Litomyšle do Holic, kde se sice obcema projíždí, ale stále je to celkem kapacitní silnice s lepšími parametry. Velkým problémem je to, že je potřeba nesmyslně projíždět přes HK, protože jiná rozumná varianta neňý. Kdyby už byla R35 z Opatovic k Holicím, tak se cesta zkrátí o dobrých 15 minut a bude konkurenceschopnou alternativou k D1.

0/0
7.5.2013 12:50

O17l56d52ř94i73c14h 29J54a38n94e65č94e21k 8469736863871

Přesně tak. Nejprve se měla postavit R35, až pak dělat šaškárny na D1 (jakkoliv uznávám, že tam už je 5 minut po dvanácté... spíš ještě víc...

+1/0
7.5.2013 12:51

L64i97b78o69r 87W76a91l41i88c55h15i84e69w51i68c33z 3208246697704

Ano, R35 se měla postavit. Problém je ten, že R35 Mohelnice-HK tu v lepším případě bude za 10-20 let a to už modernizace D1 nepočká.

+1/0
7.5.2013 12:56

J56a84n 71S65o47u88k88u74p 1754624986625

Ano a některé části mohly být hotovy již dávno, třeba právě ta Opatovice - Časy, která by HK a okolí velmi pomohla. Takhle to vypadá, že největší stres se dělá okolo R35 v úseku HK - Turnov, což je minoritní a téměř nepodstatná část celé trasy).

0/0
7.5.2013 13:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.