Diskuze

Řidiče budou na R46 celé léto zpomalovat opravy, stotřicítka se nevrátí

Řidiči jezdící po rychlostní silnici R46 se musejí po celé léto připravit na komplikace. Až do srpna budou totiž silničáři finišovat s opravami. Během dopravní špičky se tak dají očekávat kolony. Po dokončení prací se chce ale Ředitelství silnic a dálnic jednat s ministerstvem o zvýšení povolené rychlosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Kdo už v poslední době jel Brno - Olomouc nebo zpátky, tak potvrdí, že alespoň co se kvality povrchu týká, je na tom opravený úsek mezi Vyškovem a Olomoucí o 1000% líp, než ta skákačka z Brna. Vézt totiž z Brna do Vyškova mlíko, dovezu zaručeně velmi kvalitní máslo...

1 0
možnosti
Foto

navíc s tím souvisí i mimoúrovňové křižovatky, kde se připravují nově připojovací a odbočovací pruhy, což taky ještě nějakou dobu potrvá - konkrétně na 5ti křižovatkách se připravuje tato inovace, o tom se pan Smolka v nedávné reportáži na ČT24 zmiňoval také, takže dříve či později těch 130 bude určitě nasnadě obnovit, ale těch nesplněných podmínek je zatím víc než dost ... !R^:-/

2 0
možnosti
Foto

a mýto vybírat v plné palbě to jó ....

0 1
možnosti
Foto

mýtné platí kamiony, ty 130 tak jako tak nejezdí - ty jezdí obvykle mezi 80 - 100 km/h viz. omezovače rychlosti a jízda na spotřebu ... takže těm je ta rychlost víceméně putna a proč by se mýtné mělo přestat vybírat? mýtné je poplatek za poškození cesty těžkou nákladní dopravou a ta cesta se poškozuje jak při 100 km/h tak při 130 km/h, takže o snížení taxy mýtného nemůže být řeč Rv!!!!

1 0
možnosti
Foto

nehod výrazně ubylo ale to hlavně těch smrtelných, žádná taková se tam nestala od začátku těch oprav, viz. nedávná reportáž ČT24, kde mluvil šéf Besipu a pan Smolka z ŘSD Olomouc, důležité je říct, že skutečně R46 na 130 projektovaná není a dříve to nebýval takový problém, jelikož intenzity dopravy zkrátka tak velké nebyly, ovšem intenzity sever - jih výrazně narůstají, takže minimálně do dokončení D1 u Přerova, je 130 na R46 prostě nesmysl, pak bych v tom problém neviděl, jelikož dojde ke změně dopr. značení a většina dopravy sever - jih pojede po D1 kolem přerova a na R46 zůstane cca 30% můj odhad ... takže pak v tom malém provozu je 130 uvažovatelná, ale dokončení D1 je zatím v nedohlednu ...!!

2 0
možnosti
JW

Houby není stavěná. Policajti si pochvalují, kolik peněz vyberou. Kdejaký pirát, který tam jede závratnou rychlostí až 110 km/h (později třeba i 120 km/h) je přeci nebezpečný. Všechno jsou to žvásty a cílem je vybrat co nejvíce na pokutách.

6 4
možnosti
ZZ

Ta R skutečně není stavěná na 130. Mluví se o tom už dlouho.

3 3
možnosti
KN

K12a34r71e33l 38N64o77v82á95k

10. 6. 2013 13:48

Lidová ČSSD populisticky tlačí na zvýšení rychlosti. Co by taky ne, felicie a fabie jejich voličů dokážou stotřicítku vytáhnout, tak to přece někde musí využít. Když se tam pak opětovně někdo rozseká, např. to napálí do odstavenýho auta za zatáčkou, tak si snad zodpovědnost vezmou na sebe.

0 4
možnosti
PN

Ta stovka je tam v klidu. Kam všichni spěchají po Hanáckém tobogánu?

4 6
možnosti
MB

Stovka tam není v klidu. Jen to zdržuje provoz, většina R46 mezi D1 a Prostějovem je celkem použitelná (letištní panelová část sice drncá, ale je to na rovince, takže to není nějak ohrožující). Kvůli hloupé náně v BMW co neumí řídit se tam teď vlečou "všichni" (kdo tam jezdí tak ví, že 100 se tam zdaleka nejezdí tak jako tak). Jelikož rychlost na D1 už je na 100 stažená už od Brna, postrádá pro mě nákup dálniční známky význam a už třetí rok ji nekupuju - pomalu můžu jet i po okresce.

6 3
možnosti