Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová trať vrátí Olomouci tramvaje 3 a 5, musí svézt milion lidí ročně

Milion cestujících ročně. Takový závazek má před sebou právě budovaná nová část tramvajové trati v Olomouci mířící kolem vznikající Galerie Šantovka na Nové Sady. Šlo o jednu z podmínek k získání čtvrtmiliardové dotace ze švýcarských fondů. Podle údajů města by to ale neměl být problém. Také už se ví, že se díky nové trati vrátí linky číslo tři a pět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P55e46t80r 95P19r24o91c30h15á16z30k86a 3412476952224

Jedna věc je úvaha magistrátu a jeho toužebné přání a druhá realita.Moc nevěřím v takovou vytíženost linky která bude navíc jezdit jen čas od času.I když spádovou oblastí je velké sídliště tak trasa snad s vyjímkou 5 není natolik atraktivní aby ji lidé v takové míře využívali.Čas ukáže.Je ale dobře,že se město vůbec k něčemu rozkývalo a že se využije jinak zanedbaná část po bývalém Milu.

+1/−2
12.6.2013 5:54

Z29d31e64n44ě21k 89L47e67ž80a18t61k69a 7818551344461

Autore Poláčku,

nesmíte věřit všemu, co Vám na magistrátu nakukají. Před časem Váš deník šířil nepravdivou informaci o tom, že v Rooseveltce není na tramvaj místo. Dnes papouškujete podobný nesmysl „bude každý všední den mezi Novými Sady a centrem města jezdit každou hodinu šest spojů“. Přece i Vám musí být jasné, že tramvají č. 5 se do centra nedostanete.

A v tom je ten největší nedostatek trasy kolem Šantovky. Nejde jen o všeobecně známé vyšší provozní náklady v důsledku delší a klikatější trasy ale hlavně o to, že obyvatelé Nových Sadů nebudou moci využívat při cestách do centra tramvaj číslo 5. Oproti původní trase, při které měly všechny tramvaje z Nových Sadů jezdit přes Tržnici (viz http://lezatka.blog.idnes.cz/c/247561/ ), budou mít z tohoto důvodu k dispozici o třetinu spojů méně.

A pomalu začněte smolit článek o cestujících, kteří se dožadují návratu zrušených autobusů. A v něm můžete popsat své pocity po příjezdu z Prahy. Před dvěma hodinami a čtvrt jste byl v centru Prahy (250 km) a třičtvrtě hodiny Vám bude trvat cesta na Nové Sady (pod 3 km). Příšerné. A nebude to zlý sen. Bude to Olomouc v září 2013.

+3/−6
11.6.2013 18:54

P13e75t98r 79V32e19s79e69l29ý 2659988223246

Vám ty tramvaje ale musí ležet v žaludku.

+4/−2
12.6.2013 7:34

M24a13r32e67k 14Z15á84p70o11t32o24č66n22ý 3231578468456

BlbostiRv Ja u Rooseveltky bydlim, ta tramvaj by se tam sice vesla, ale rozhodne by tu stavbu nekdo namitkami zablokoval a nestavelo by se nic. Kdo by taky chtel bydlet 1,5 metru od tramvajove trati...?

Navic ta trat bude ted postavena tak, ze stejne budou moct jezdit vsechny tramvaje pres trznici (v pripade nezajmu o cesty na nadrazi), ale o tom rozhodne trh a poptavka, ne vy. Proc tedy stavet trat, ktera jednu z moznosti dopredu vylouci?

+1/−2
13.6.2013 15:06

M64a57r36e41k 26Z71á14p51o49t26o28č27n33ý 3221158618756

Takze pokud budu chtit jet z Novych Sadu na nadrazi (bez objizdeni centra), tak tam pojede jenom petka jednou za pul hodiny? Nic moc teda...

+5/0
11.6.2013 15:23

D18a95d69a90k 88P41e77t13r 7201100744108

Tak si prostě na tržnici přesednete na tramvaj směr nádraží mimo centrum.

0/−2
13.6.2013 5:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.