Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žena ve svém bytě chytila exekutora pod krkem, zachránila ho až policie

Devětačtyřicetiletá žena z Prostějova v úterý ráno opakovaně napadla exekutora, který k ní přišel do bytu v ulici Daliborka u centra města. Bila ho a dokonce ho chytila pod krkem. Zasahovat museli policisté, kteří útočnici zpacifikovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z42d19e50ň84k46a 93K27a53z14d81o85v42á 6972465333

Kdyby každý své dluhy platil včas a nebo by je vůbec nedělal, tak nebudou ani exekutoři.R^

+1/−1
18.7.2013 12:29
Foto

D32a88v52i27d 29M75i48c21h75a25l 4281828665948

A to jako omlouvá jejich chování jo? To je stejný jako tvrdit, kdyby nebyly nevěrnice, tak nejsou ani jejich vrazi.

+1/0
18.7.2013 20:00
Foto

O62l37d64a 82S17t61u19d40e27n46ý 6603171507263

Moc bych se divil, kdyby nedošlo ke škodě na majetku, když tam byl exekutor.

+2/−1
17.7.2013 19:22

A97l28e28š 57M62e70t55l50i23c56k50ý 4112924974739

Exeklutor jako takový je dobrý,ale co by dle mého názoru a zkušenosti mělo býti omezené,je zablokování účtu. protože co pomůže exekutorovi to,že blokne dlužníku celý účet,kam chodí výplata a pod. když potom vlastně zaviní to,že dotyčný nezaplatí nájem,energie a pod. Jediné,čeho tím, docílí,že dotyčný v nejhorším případě skončí na ulici. A pak je tady taky vzít v potaz to,že pomalu v každé práci chtěj účet,aby tam poslali výplatu. Já osobně mám exekuci jak na platě,tak i na účtu a jediné,co mi vadí,je ten účet.Jinak celkem vítám to srážení z účtu,sice to štve,ale za blbost se platí. [>-]

+2/0
17.7.2013 18:28

P68a28v20e60l 58C50h53o30d58o89r 7838232903

U nás je problém v prakticky neomezené moci exekutora.... Na druhou stranu mi bylo ukradeno deset tisíc. Dotyčný peníze stihl ihned prokalit. Na jakoukoliv výzvu o náhradu škody nereagoval, nakonec mi zbyla jediná možnost, dát to exekutorovi....

0/0
17.7.2013 13:28

J70o15s66e21f 34S31v22o56b95o69d30a 7946492229234

Samotny institut exekutora je spravny a prinosny. Na druhou stranu je treba se ptat jestli nehorazne exekutorovy poplatky paradoxne nesnizuji sanci na vymozeni dluzne castky.

+2/−1
17.7.2013 14:36
Foto

I18v41o 16P67e21t65e57r28k49a 4566915757539

A taky je třeba se zamyslet nad tím, proč jsou často v exekuci zabaveny majetky lidí, kteří s dotyčným mají málo společného.

+3/0
18.7.2013 9:21

M96i68c66h78a56l 63P78a18d88ě38r75a 7710852260717

Problem neni v exekutorovi samotnem,ale v systemu, jenz exekutorovi dava v podstate volnou ruku v prasarnach toho nejtvrdsiho kalibru.A jako v kazdem remesle, mate exekutory slusne, co drzuji nejaky eticky kodex a cunata, co jdou pres mrtvoly.Pokud exekutorovi dolozite ucty ci fakturami, ze vec kterou zabavil nepatri dluznikovi a on ji stejne odveze s tim, ze mate podat vylucovaci zalobu a pak si pro danou vec dojet, neb on se domniva, ze je dluznika, vy mate jasno v tom, ze krade.Vite, ze se nedovolate spravedlnosti nikde, on zodpovednost nenese a policajti jsou z nich ... az za usima.Takze vam nezbyva nic jieho nez nestastny krok vzit spravedlonost do vlastnich rukou.A to dopadnete posleze hodne zle.Pospisil chtel tudle svoloc nejak kocirovat a jak dopadnul.

+9/0
17.7.2013 13:15

T57o89m64á19š 37K39n22a27i83f25l 6123340227850

co je prasárnou na tom, že ti oblepí majetek? polovina těhle pindalů na diskusích o exekucích nic neví (resp. jen to, co jim kdo napovídal v pořadech typu na vlastní oči, kde notoričtí dlužníci vykládají polopravdy o tom, co jim kdo zabavil) ... a furt opakuje nesmysly a nesmysly.. a ty po nich opakuji další.

+3/−10
17.7.2013 13:18

M26i64c42h55a67l 59P37a13d50ě47r84a 7430152280137

Evidentne jste malo zazil, pane. tech pindalu jako vy, co si neprozili navstevu nohsledu pana Vrany, tech jsou taktez plne diskuze... A furt opakuji nesmysly a nesmysly.. a ty po nich opakuji další.

+4/0
17.7.2013 13:20

T40o95m34á48š 85K70n58a90i82f47l 6233840517820

a koukám .. další pindal :) vykládá tu pohádky a pohádky a pohádky...

0/−7
17.7.2013 13:20

M62i53c39h65a31l 72P73a42d25ě27r66a 7440542480277

a koukám .. další pindal :) vykládá tu pohádky a pohádky a pohádky...

+4/0
17.7.2013 13:21

Š33t93ě34p92á24n 53F28r76a85n36c25l 8664739594170

Pindal? Vždyť má pravdu. Momentálně řešíme případ klienta, k němuž domů přišel exekutor. Přišel tam proto, že tam podle něj žije syn, který reálně už 20 pobývá na Slovensku a do ČR jen občas jezdí. Na téhle adrese v životě nebydlel ani tam nikdy nebyl hlášen. Ale exekutor prostě "dospěl k názoru, že se tam zdržuje" - ale nikdy nebyl schopen (či ochoten?) zdůvodnit, na základě čeho.

Exekuce byla celkem malá (nějakých 55000), takže zabavil "jen" elektroniku a vybavení bytu v hodnotě 250 000 (tu cenu stanovil soudní znalec, nikoli já nebo majitel) a odvezl jí do exekučního skladu, vzdáleném pouhých 270 km. Majitel musel sehnat všechny doklady, podat vylučovací žalobu a pak si těch 270 kilometrů jet ty věci vyzvednout. Ještě před tím, než tu žalobu podal, tak se ze skladu záhadně "ztratila" televize - a její "ztrátu" zaplatila pojišťovna v časové ceně (cca. 55% ceny).

A reakce exekutora? Tak si na mě stěžujte - a klientovi se nepokrytě smál do ksichtu. Klient si stěžoval, posuzovala to (jak jinak, že) komora exekutorů a závěr byl, že se nic nestalo - klient svůj majetek dostal zpět a "ztracená" věc byl přeci uhrazena. Nervy, náklady na cestu do skladu a ostudu v bydlišti nikdo neřeší...

+11/0
17.7.2013 13:58

P53e74t84r 30N87o92v55o76t83n55ý 5387964790171

Čili ty věci zkusil ukrást, jestli to projde.

+4/0
17.7.2013 14:26

Š81t50ě26p20á73n 58F52r88a90n37c39l 8434769524380

Jak vám ale zajisté pan za moment Novák vysvětlí, tak je to jen pohádka. Ve skutečnosti exekutor přišel, zaklepal, synka po hlavičce pohladil a pak mu dal 6 měsíců na doplacení dlužné částky. Na odchodu se ještě jednou omluvil, dvakrát uklonil a třikrát rozloučil.

+3/0
17.7.2013 14:40

M16i15r98e82k 17T72u90r59e33č60e33k 4773262490472

A kterémupak  exekutorovi delate 'podržtašku' ?

+4/0
17.7.2013 13:26

T49o52m52á82š 94K16n48a53i17f57l 6983820527180

žádnému .. to na to, abych viděl svět reálně, a nežil v izolované bublině s rozhledem nula nula nic, musím být exekutorův podržtažka?

0/−3
17.7.2013 13:28

M17i12c42h16a16l 74P77a71d97ě54r41a 7750362230937

pokud si myslite, ze ze strany vsech exekutoru je vsechno korektni, tak zijete jeste ve vetsi izolaci, nez si myslite.

+2/0
17.7.2013 13:36

T15o97m59á28š 37K24n41a14i17f57l 6203620937690

samozřejmě, že není .. stejně jakou nekorektní prodavači , automechanici , a kdokoli jiný ... a jako kdyby se změnila (nějak, i když nevím, jak...) legislativa, tak najednou budou všichni exekutoři poctiví?

vzpamatuj se... vykoukni z izolace...

+1/0
17.7.2013 13:38

J90o39s40e28f 34V82o88m58á51č43k15a 5573764533964

Samozřejmě nebudou. Ale podstatné je to, jestli se můžete účinně bránit. V řadě případů bohužel nemůžete, a v tom je problém.

+1/0
17.7.2013 14:34

T50o29m79á35š 59K11n59a49i63f25l 6933740977350

i při exekuci máte řadu možností jak se bránit.. jen to chce se bránit a neodkládat vše na poslední chvíli .. pak už vám nic jiného, než brekot v novinách, většinou nezbývá.

+2/0
17.7.2013 14:35

V57á95c22l83a11v 16K25r11a56j11č40a 5146569559264

A když exekutorovi ve dvou splátkách zaplatíte celý dluh (jedno, jak jsem k němu přišel) a po roce se ozve původní dlužník, že pořád dlužíte celou částku + další úroky, takže si exekutor onu částku ROK ponechal, to taky není prasárna? A na stížnost se jejich komora ani nevyjádřila, to je taky v pořádku? Otevřete oči nebo se odstěhujte někam mimo ČR.

+1/0
18.7.2013 8:46

I23v79a47n 86G16a65l38a40m36b44i68c41a 4881761132400

Uvědomuji si, že zřejmě získám mnoho mínusů, ale jen do mě. Tedy: Jsem naprosto srozuměn s tím, že exekutoři se vymkli nějaké kontrole, ale PROSÍM uvědomte si, že pokud by neexistoval tento institut, nebyla by zřejmě žádná reálná možnost domoci se své pohledávky. Dotyčná osoba zřejmě dlužila a NEPLATILA své závazky. Každý má přece možnost bránit se VČAS u soudu případné exekuci, ale kdo ví, zda-li si dotyčná osoba přebírala poštu atd. Soudy (podle mne) rozhodují logicky. Já se tady nechci zastávat ani exekutora, ani dlužnice, ale jen chci říci, že všichni ti, kteří volají po tom, že : " dobře exekutorovi tak!!!" " si možná neuvědomují, že se jedná o naprosto jasný a nezpochybnitelný dluh, který exekutor vymáhal, a že Zákon 182/2006 Sb. prostě stále platí (víme-li o čem je řeč). Skutečně se nezastávám exekutorů, ale ptám se, zda-li si uvědomují Ti, kteří na ně hází špínu, tak zda-li si uvědomují, že se zastávají postupu, kdy člověk nehradí svoje závazky (byť možná diskutabilní), a že obhajují to, co by (možná) jim vadilo, kdyby zrovna jim to udělal někdo jiný??? Možná by neškodilo, kdyby Ti, kdo se zastávají dlužníků, aby si tak cvičně absolvovali proces LEGÁLNÍHO vymáhání a zkusili si, jak je to SNADNÉ komunikovat s dlužníkem. Možná by pak měli na exekutory ještě tvrdší názor...nebo třeba taky ne. OPAKUJI, že nechci hodnotit konkrétní případ, ale spíše se zamýšlím nad všeobecným názorem, že kdo dluží, tak je HERO a kdo vyžaduje pohledávku tak je LUMP  a LOOSER. No a tak teď do mě!!! Začněte mi nadávat do obhájce exekutorů a totálně nesociálního člověka. Mnoho štěstí. Já se nechtěl nikoho dotknout, jen si dovoluji mít vlastní názor.

+3/−4
17.7.2013 12:59

P17e90t33r 93K46o92m72í74n47e81k 3499717772949

Pane, podívejte se jak to funguje v Německu a pak si tady vylívejte srdíčko. Ty zákony co tady jmenujete jsou psány na mírů exekutorům. Takže hurá se zastávat největších hajzlů téhle země.

+3/−2
17.7.2013 13:01

K54a54r14e33l 50N44o55v87o91t68n29y 6659841489425

Jak to funguje v Nemecku vim dost presne: mnohem tvrdeji, nez v Cechach a nikdo si nedovoli chytat exekutora pod krkem.

+2/−1
17.7.2013 13:06

P73e35t34r 52K70o32m23í33n61e78k 3299167712499

Tvrději možná ano, ale rozhodně vás nikdo neoškube jako slepici. Platí se přesně dané částky a žádný blbeček si to nepočítá jak chce. Je to prostě spravedlivé.

+3/0
17.7.2013 13:08

T33o26m65á61š 41K89n23a37i65f35l 6683830297970

co je na zákonech psáno na míru exekutorům? uvědomte si, že jde o to, vymoci dluhy.. a ne ty dlužníky před exekutory chránit. jinak ty zákony být napsané nemůžou.

+1/−5
17.7.2013 13:09

P63e73t80r 17K34o41m72í56n25e29k 3169717402319

Nejde. Jde o to, že si partička právníků domluvila na vládě pár zákonů, které jim hrají do karet. Nezastávám se dlužníků, každý ať si svoje útraty zaplatí....

+2/−1
17.7.2013 13:16

T51o54m30á37š 83K47n67a52i62f13l 6523580297460

bud konkrétní .. zatím tu jen žvaníš. navíc zjevně o něčem, o čem nic netušíš.

a krom toho - kapuk si odporuješ.

+1/−3
17.7.2013 13:17

P68e97t83r 86K13o24m68í86n96e21k 3819407752769

Otevři si zákon a čti, pokud teda tuto činnost zvládáš.

+1/0
17.7.2013 13:19

T10o46m55á69š 58K91n84a21i14f41l 6103800407200

Ne. Cituj. Buď konkrétní. Exekuční zákon je vcelku normální - s dlužníky se nemazlí (a proč by toměl dělat?) ... takže buď konkrétní.

0/−3
17.7.2013 13:19
Foto

S21t77a64n74i22s36l86a26v 44S29t67u25p61k64a 7569188545520

http://www.finmag.cz/cs/finmag/penize/ustavni-soud-posledni-sance-na-spravedlnost/

0/0
17.7.2013 13:22

T71o89m51á25š 57K82n98a36i60f57l 6923520857320

a co má být? četls vůbec ten článek? zjevně ne.

0/0
17.7.2013 13:24
Foto

S82t57a75n29i56s16l27a49v 89S83t11u35p11k42a 7409308635940

Dobrý Den pan Novák, v ČR v podstatě neexistuje zákon, který by nebyl někým "prolobován" a ovlivněn, byť už se jedná o osoby vně legislativy, moci výkonné či osoby "externí".

+1/0
17.7.2013 13:25

T85o56m18á50š 68K94n30a80i75f84l 6743380327910

Nejen v čr.. ale kdekoli na světě. předpokládám, že když jste se před časem dověděl o tom, že zákony související se stravenkami si prolobovali stravenkové firmy, tak jste taky chroptěl vzteky a pindal o tom, že to je možný jenom v čr apod.. no, realita je ale taková, že tvorba zákonů na základě nějakého více či méně tlaku nějakého lobby je normální a přirozená ... a i na civilizovaném západě běžně příjjmaná.

0/0
17.7.2013 13:28
Foto

S42t45a41n13i87s37l61a47v 34S31t98u67p23k31a 7819658955400

O tom, co je běžné přijímané na západě, bychom si mohli povídat dlouhé hodiny, ale pochybuji, že bych chtěl s Vámi vést diskurz, mějte se fajn :)

0/0
17.7.2013 13:36

T93o96m65á39š 23K42n88a79i98f75l 6403420747610

došly argumenty? :) to docela brzo .. vlastně jsi ani nezačal...

0/−1
17.7.2013 13:37
Foto

S60t19a91n64i11s36l41a36v 43S47t31u86p50k11a 7809978985190

Těžko se dá vést věcná debata s někým, kdo na podporu svých argumentů používá invektiva. Jestli se chceš bavit o tom, jak moc je u nás legislativa nepatřičně ovlivněná, můžeš se mi ozvat na mail, který nalezneš v mém profilu.

0/0
17.7.2013 14:03

J87a44r43o35s35l13a32v 98H24o18r38á85k 5163912566470

Mozna se nekterym styska po letech devadesatych, kdy ten kdo dluzil byl na koni a veritel se chodil pokorne ptat jestli mu dluh nehodla zaplatit. A dluznik se mu smal do ksichtu. Kolik poctivych remeslniku takto skoncili v dluzich a na pracaku.

+2/0
17.7.2013 13:03

J16a14r39o26s64l69a97v 67H63o28r18á36k 5903872986100

Mno jo, delat dluhy umi kazdy. Postavit se odpovedne ke svym cinum uz pak malokdo.

+2/0
17.7.2013 12:58

P76e31t53r 39K27o35m82í87n42e11k 3229337962579

Ano, nehorázné, víte, že např. v Německu, když dlužíte 900€ tak vše co zaplatíte exekutorovi je 42€ ? Tak už si nechte ty kecy a urážky.... Tady to máte dost konkrétně dané. Už je to jasné? Jetli ne, tak si poskočte, nebo raději vyskočte... třeba z okna, žádná škoda. http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/vymahani-pohledavek-v-nemecku-212.html

+2/0
17.7.2013 14:13

T40o38m39á13š 93K75n67a81i53f28l 6463750707170

no tak u nás zaplatíš víc. a v čem je problém?

0/0
17.7.2013 14:14

P94e94t17r 35K19o37m19í84n48e26k 3299807312509

Že za dlužnou tisícovku si Exe naúčtuje 7500, nebo kolik to je přesně? To je asi zcela v pořádku.

+2/0
17.7.2013 14:16

T82o62m56á73š 69K15n86a78i95f87l 6933320427930

No .. ty nejsi v pořádku. to si opravdu nenaúčtuje :)

0/0
17.7.2013 14:16

P77e34t92r 50K63o75m92í47n93e85k 3249697482559

Pardon, to patřilo někomu jinému ;)

0/0
17.7.2013 14:14

P89e22t83r 22V54o26s97i89č71k71a 2160647298251

Proti takovým lidem musíte bojovat silnými zbraněmi. Jméno víte, bydliště víte, když jde dítě ze školy, tak ho mírně škrábnete na krku a "vzkaž tatínkovi", že příšte to už bude kudlou.. A on změnkne. Každej by změknul.

+1/−3
17.7.2013 12:50

Z98d29e41n85ě93k 24H16a23d33r77b26o55l57e45c 4681691580102

Nabádání k trestnému činu je rovněž trestný čin. Nemluvě o tom, že na nevinné dítě vztáhne ruku jen opravdový budižkničemu. Takže jste, pane, nebezpečné individuum a já podávám podnět policii, aby váš příspěvek šetřila jako podezření ze spáchání trestného činu návodu.

+1/−1
17.7.2013 13:11

P66e41t87r 83K13o80m76í26n94e87k 3629307442979

Exekutoři se jednou budou šeredně divit, až na ně někdo vytáhne brokovnici. Nebo se divit nebudou, jelikož chápou, že jsou to zloději a ničitelé životů? Pochybuju...

+4/−2
17.7.2013 12:47

J55o76s47e74f 53S37v74o33b48o75d88a 7156942989674

http://www.antiexekuce.estranky.cz/clanky/exekucni-zakony-pripravili-a-podepsali---.html

+1/−1
17.7.2013 12:23

E11r22i16c97h 86N37e24j25e60z19c77h29l28e60b12a 4424286989798

Špatný postup,nejdřív klepnout ,pak zabalit do koberce a zahrabat do kompostu,konečně by exekutor byl prospěšný ...R^

+8/−2
17.7.2013 12:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.