Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Třicet let staré vagony mohou po omlazení jet až 160 kilometrů v hodině

Jako kompromis mezi kvalitou a cenou označují České dráhy modernizaci třicet let starých vagonů, na níž nyní pracuje šumperská firma Pars. Do poloviny roku 2014 jich od ní dráhy dostanou celkem čtyři desítky. Budou mít nové brzdy, interiér či za jízdy blokované dveře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V34l65a52d48i82m13í31r 47Š47t19ě27r61b86a 2732201252317

Prosím o vysvětlení, co to jsou magnetické kolejnicové brzdy, jak informuje mluvčí společnosti Pars.;-)

0/0
9.8.2013 4:38

L95u21m89í22r 35Č14t14v85r33t48n70í63č42e19k 7181477801

Nedopadne to náhodou jako s vozy REGIONOVA, které byly nakonec označené jako životu nebezpečné???:-/

0/0
8.8.2013 21:31
Foto

B42r72o32n64i93s71l80a65v 78G22a75b98r67y73š 2372159731

Ne, nedopadne. Navíc už jsou podobné rekonstruované kusy v provozu.

0/0
8.8.2013 23:00

T46o41m21á14š 69V33a42v40e45r32k88a 7731240532324

A co klimatizace?

0/0
8.8.2013 19:22

P89e16t18r 41Š13k55o95d53a 5267830304390

Teď jsem z toho trochu vedle. Měl jsem za to, že Bmee jsou původně v NDR vyrobené vozy A (1. třída) s oddíly, rekonstruované na 2. třídu (Bmee) v ČR, kdy byla taky zvýšena původní max. rychlost ze 140 km/h na 160 km/h. Jinými slovy prostě rekonstruované už jsou a těch 160 už jezdí.

+1/0
8.8.2013 14:26

R66a54d22k43o 11K39ř98i78v71á24n91e67k 7580773415140

140 km/h z výroby měly starší vozy generace "Y" z NDR a Maďarska. Tam se rekonstrukcí v 90. letech zvýšila rychlost na 160 km/h. Oproti tomu zmíněné vozy Amee, Bmee vozy mohly 160 km/h již z výroby a běžně touto rychlostí jezdí.

0/0
9.8.2013 10:57

L65e72o34š 74N65a78v55r51á89t17i74l 9173910285765

lituji cestujici na sedadlech u pruchodovych dveri... tsssst sem tssst tam a porad dokola...  stejne reseni maji IC vozy ZSSK (neznam oznaceni) po rekonstrukci ve Vrutkach... pani to je upsoukane posezenicko...infarkt po 15ti minutach zarucenRv

0/0
8.8.2013 13:11

R13a39d33k63o 67K30ř39i30v25á45n21e27k 7330433835650

Zmíněné vozy Bmee mohly jezdit rychlostí 160 km/h již z výroby.

+2/0
8.8.2013 11:55

R46o76s50t11i35s75l55a32v 74Q35u44i39s70e16k 9451210517848

Jsou opravdu pohodlné, pěkné a tiché. Ale co mi dodnes nikdo nevysvětlil je zářivkové osvětlení, které NELZE nijak ztlumit! Ve večerním vlaku je jízda s takovým zářivkovým světlem naprostý horor a přitom by stačilo dát tam vypínače, které by světlo ztlumily tak, jak to některé vozy mají už dnes Rv

+2/−2
8.8.2013 10:21

M70a51r22t65i24n 80N32e88d67o37š88í38n54s25k24ý 1617513414

U zářivek už z principu jejich fungování není možné regulovat jejich svítivost. Dá se maximálně jedna silná zhasnout a nechat svítit jednu slabou.

+2/0
8.8.2013 11:48

J65a82r46o42s33l87a52v 25J45o68s77e13f 5792960460104

Trubicové zářivky jde stmívat - je to jen problém technický - umí to např. fy ELKO.

0/0
8.8.2013 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.