Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Třicet let staré vagony mohou po omlazení jet až 160 kilometrů v hodině

Jako kompromis mezi kvalitou a cenou označují České dráhy modernizaci třicet let starých vagonů, na níž nyní pracuje šumperská firma Pars. Do poloviny roku 2014 jich od ní dráhy dostanou celkem čtyři desítky. Budou mít nové brzdy, interiér či za jízdy blokované dveře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V17l65a15d69i26m13í77r 43Š75t90ě10r40b88a 2252841942437

Prosím o vysvětlení, co to jsou magnetické kolejnicové brzdy, jak informuje mluvčí společnosti Pars.;-)

0/0
9.8.2013 4:38

L17u81m38í12r 41Č55t53v83r76t26n33í14č69e85k 7401437201

Nedopadne to náhodou jako s vozy REGIONOVA, které byly nakonec označené jako životu nebezpečné???:-/

0/0
8.8.2013 21:31

B80r82o22n54i98s81l53a32v 86G33a62b93r88y65š 6795744560

Ne, nedopadne. Navíc už jsou podobné rekonstruované kusy v provozu.

0/0
8.8.2013 23:00

T44o50m77á30š 75V19a60v84e48r86k53a 7381150142694

A co klimatizace?

0/0
8.8.2013 19:22

P96e77t44r 11Š82k87o17d10a 5837790544310

Teď jsem z toho trochu vedle. Měl jsem za to, že Bmee jsou původně v NDR vyrobené vozy A (1. třída) s oddíly, rekonstruované na 2. třídu (Bmee) v ČR, kdy byla taky zvýšena původní max. rychlost ze 140 km/h na 160 km/h. Jinými slovy prostě rekonstruované už jsou a těch 160 už jezdí.

+1/0
8.8.2013 14:26

R89a88d86k60o 53K39ř23i50v88á65n88e15k 7720603685590

140 km/h z výroby měly starší vozy generace "Y" z NDR a Maďarska. Tam se rekonstrukcí v 90. letech zvýšila rychlost na 160 km/h. Oproti tomu zmíněné vozy Amee, Bmee vozy mohly 160 km/h již z výroby a běžně touto rychlostí jezdí.

0/0
9.8.2013 10:57

L93e98o92š 80N29a92v96r21á30t77i91l 9673370495925

lituji cestujici na sedadlech u pruchodovych dveri... tsssst sem tssst tam a porad dokola...  stejne reseni maji IC vozy ZSSK (neznam oznaceni) po rekonstrukci ve Vrutkach... pani to je upsoukane posezenicko...infarkt po 15ti minutach zarucenRv

0/0
8.8.2013 13:11

R50a30d87k70o 95K61ř36i10v98á91n62e79k 7410883385380

Zmíněné vozy Bmee mohly jezdit rychlostí 160 km/h již z výroby.

+2/0
8.8.2013 11:55

R32o29s57t15i84s85l72a12v 96Q91u75i39s74e46k 9541230497718

Jsou opravdu pohodlné, pěkné a tiché. Ale co mi dodnes nikdo nevysvětlil je zářivkové osvětlení, které NELZE nijak ztlumit! Ve večerním vlaku je jízda s takovým zářivkovým světlem naprostý horor a přitom by stačilo dát tam vypínače, které by světlo ztlumily tak, jak to některé vozy mají už dnes Rv

+2/−2
8.8.2013 10:21

M47a83r84t89i72n 97N67e98d93o88š65í22n65s31k91ý 1497683474

U zářivek už z principu jejich fungování není možné regulovat jejich svítivost. Dá se maximálně jedna silná zhasnout a nechat svítit jednu slabou.

+2/0
8.8.2013 11:48

J78a44r18o64s57l84a72v 14J84o95s35e61f 5462490400684

Trubicové zářivky jde stmívat - je to jen problém technický - umí to např. fy ELKO.

0/0
8.8.2013 12:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.