Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Třicet let staré vagony mohou po omlazení jet až 160 kilometrů v hodině

Jako kompromis mezi kvalitou a cenou označují České dráhy modernizaci třicet let starých vagonů, na níž nyní pracuje šumperská firma Pars. Do poloviny roku 2014 jich od ní dráhy dostanou celkem čtyři desítky. Budou mít nové brzdy, interiér či za jízdy blokované dveře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V21l64a79d43i15m22í70r 96Š13t97ě37r29b80a 2542741742307

Prosím o vysvětlení, co to jsou magnetické kolejnicové brzdy, jak informuje mluvčí společnosti Pars.;-)

0/0
9.8.2013 4:38

L58u84m81í36r 18Č96t19v82r10t33n71í58č63e73k 7391167251

Nedopadne to náhodou jako s vozy REGIONOVA, které byly nakonec označené jako životu nebezpečné???:-/

0/0
8.8.2013 21:31
Foto

B82r28o81n93i27s54l61a15v 69G16a59b30r70y95š 2442799921

Ne, nedopadne. Navíc už jsou podobné rekonstruované kusy v provozu.

0/0
8.8.2013 23:00

T95o27m48á90š 12V67a69v59e15r88k98a 7471480342974

A co klimatizace?

0/0
8.8.2013 19:22

P22e65t70r 56Š92k36o41d40a 5307310484890

Teď jsem z toho trochu vedle. Měl jsem za to, že Bmee jsou původně v NDR vyrobené vozy A (1. třída) s oddíly, rekonstruované na 2. třídu (Bmee) v ČR, kdy byla taky zvýšena původní max. rychlost ze 140 km/h na 160 km/h. Jinými slovy prostě rekonstruované už jsou a těch 160 už jezdí.

+1/0
8.8.2013 14:26

R59a62d38k37o 36K78ř69i77v22á67n33e79k 7600213435220

140 km/h z výroby měly starší vozy generace "Y" z NDR a Maďarska. Tam se rekonstrukcí v 90. letech zvýšila rychlost na 160 km/h. Oproti tomu zmíněné vozy Amee, Bmee vozy mohly 160 km/h již z výroby a běžně touto rychlostí jezdí.

0/0
9.8.2013 10:57

L64e62o66š 30N81a61v17r15á34t87i86l 9663640855285

lituji cestujici na sedadlech u pruchodovych dveri... tsssst sem tssst tam a porad dokola...  stejne reseni maji IC vozy ZSSK (neznam oznaceni) po rekonstrukci ve Vrutkach... pani to je upsoukane posezenicko...infarkt po 15ti minutach zarucenRv

0/0
8.8.2013 13:11

R69a63d76k20o 96K75ř61i71v68á78n56e84k 7540423905940

Zmíněné vozy Bmee mohly jezdit rychlostí 160 km/h již z výroby.

+2/0
8.8.2013 11:55

R80o92s28t75i66s63l27a18v 97Q55u33i13s47e91k 9131220357498

Jsou opravdu pohodlné, pěkné a tiché. Ale co mi dodnes nikdo nevysvětlil je zářivkové osvětlení, které NELZE nijak ztlumit! Ve večerním vlaku je jízda s takovým zářivkovým světlem naprostý horor a přitom by stačilo dát tam vypínače, které by světlo ztlumily tak, jak to některé vozy mají už dnes Rv

+2/−2
8.8.2013 10:21

M62a26r82t11i46n 46N13e89d97o51š35í75n62s71k42ý 1917153734

U zářivek už z principu jejich fungování není možné regulovat jejich svítivost. Dá se maximálně jedna silná zhasnout a nechat svítit jednu slabou.

+2/0
8.8.2013 11:48

J45a20r60o15s45l68a22v 51J51o58s33e76f 5742430590154

Trubicové zářivky jde stmívat - je to jen problém technický - umí to např. fy ELKO.

0/0
8.8.2013 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.