Diskuze

Třicet let staré vagony mohou po omlazení jet až 160 kilometrů v hodině

Jako kompromis mezi kvalitou a cenou označují České dráhy modernizaci třicet let starých vagonů, na níž nyní pracuje šumperská firma Pars. Do poloviny roku 2014 jich od ní dráhy dostanou celkem čtyři desítky. Budou mít nové brzdy, interiér či za jízdy blokované dveře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prosím o vysvětlení, co to jsou magnetické kolejnicové brzdy, jak informuje mluvčí společnosti Pars.;-)

0 0
možnosti

Nedopadne to náhodou jako s vozy REGIONOVA, které byly nakonec označené jako životu nebezpečné???:-/

0 0
možnosti

Ne, nedopadne. Navíc už jsou podobné rekonstruované kusy v provozu.

0 0
možnosti

P11e34t54r 55Š69k11o21d28a

8. 8. 2013 14:26

Teď jsem z toho trochu vedle. Měl jsem za to, že Bmee jsou původně v NDR vyrobené vozy A (1. třída) s oddíly, rekonstruované na 2. třídu (Bmee) v ČR, kdy byla taky zvýšena původní max. rychlost ze 140 km/h na 160 km/h. Jinými slovy prostě rekonstruované už jsou a těch 160 už jezdí.

1 0
možnosti

140 km/h z výroby měly starší vozy generace "Y" z NDR a Maďarska. Tam se rekonstrukcí v 90. letech zvýšila rychlost na 160 km/h. Oproti tomu zmíněné vozy Amee, Bmee vozy mohly 160 km/h již z výroby a běžně touto rychlostí jezdí.

0 0
možnosti

lituji cestujici na sedadlech u pruchodovych dveri... tsssst sem tssst tam a porad dokola...  stejne reseni maji IC vozy ZSSK (neznam oznaceni) po rekonstrukci ve Vrutkach... pani to je upsoukane posezenicko...infarkt po 15ti minutach zarucenRv

0 0
možnosti

Zmíněné vozy Bmee mohly jezdit rychlostí 160 km/h již z výroby.

2 0
možnosti

Jsou opravdu pohodlné, pěkné a tiché. Ale co mi dodnes nikdo nevysvětlil je zářivkové osvětlení, které NELZE nijak ztlumit! Ve večerním vlaku je jízda s takovým zářivkovým světlem naprostý horor a přitom by stačilo dát tam vypínače, které by světlo ztlumily tak, jak to některé vozy mají už dnes Rv

2 2
možnosti

U zářivek už z principu jejich fungování není možné regulovat jejich svítivost. Dá se maximálně jedna silná zhasnout a nechat svítit jednu slabou.

2 0
možnosti