- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím o vysvětlení, co to jsou magnetické kolejnicové brzdy, jak informuje mluvčí společnosti Pars.
Nedopadne to náhodou jako s vozy REGIONOVA, které byly nakonec označené jako životu nebezpečné???
Ne, nedopadne. Navíc už jsou podobné rekonstruované kusy v provozu.
Teď jsem z toho trochu vedle. Měl jsem za to, že Bmee jsou původně v NDR vyrobené vozy A (1. třída) s oddíly, rekonstruované na 2. třídu (Bmee) v ČR, kdy byla taky zvýšena původní max. rychlost ze 140 km/h na 160 km/h. Jinými slovy prostě rekonstruované už jsou a těch 160 už jezdí.
140 km/h z výroby měly starší vozy generace "Y" z NDR a Maďarska. Tam se rekonstrukcí v 90. letech zvýšila rychlost na 160 km/h. Oproti tomu zmíněné vozy Amee, Bmee vozy mohly 160 km/h již z výroby a běžně touto rychlostí jezdí.
lituji cestujici na sedadlech u pruchodovych dveri... tsssst sem tssst tam a porad dokola... stejne reseni maji IC vozy ZSSK (neznam oznaceni) po rekonstrukci ve Vrutkach... pani to je upsoukane posezenicko...infarkt po 15ti minutach zarucen
Zmíněné vozy Bmee mohly jezdit rychlostí 160 km/h již z výroby.
Jsou opravdu pohodlné, pěkné a tiché. Ale co mi dodnes nikdo nevysvětlil je zářivkové osvětlení, které NELZE nijak ztlumit! Ve večerním vlaku je jízda s takovým zářivkovým světlem naprostý horor a přitom by stačilo dát tam vypínače, které by světlo ztlumily tak, jak to některé vozy mají už dnes
U zářivek už z principu jejich fungování není možné regulovat jejich svítivost. Dá se maximálně jedna silná zhasnout a nechat svítit jednu slabou.