- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jestli měla prodavačka jenom jedny brýle, tak jí děda ještě zaplatí pracovní neschopnost nebo nucenou dovolenou než jí udělají nové.
nedivil bych se, kdyby se jednalo o telefon samsung a jejich slavnou opravnu.
A co se Vám jako na Samsungu nelíbí? Jedu na jejich přístrojích leta a ještě se žádnej ani nekous, natož pokazil... Narozdíl třebas od Nokie...
dědek jeden prašivý a nevychovaný, prodavačka měla vypsat reklamační list a říci, že do 30 dnů mu ze zákona dá vědět, firma, která výrobek vyrábí by nechala na kopii reklamačního listu jasné stanovisko, ach jo
Ve článku nejsou témeř žádné informace, takže nejde říci, jestli prodavačka jednala správně. Ale hrubé násilí a krádež brýlí stržených z obličeje? K tomu mi chybí : víš, děvenko, čím já jsem v životě byl? A pohrození hůlkou.
Tak to si pomoh teda ... reklamace bude teď zejmě jeho nejmenší problém, protože si půjde nejspíš sednout na pár měsíců až let do vězení, za ublížení na zdraví a vydírání, možná dokonce i za loupežné přepadení. A to se vyplatí
prdlačky, pokud se to dostane vůbec k soudu, tak podmínka
V Nemecku musime zbozi vzit, i kdyz neni vadne, zakaznikovi se jen nelibi. Neexistuje reklamaci nevyridit, zakaznik musi mit ovsem uctenku. U potravin bereme zpatky vsechno i bez uctenky, staci, kdyz zakaznik rekne, ze mu dotycna vec nechutna nebo, ze banany uz po dvou dnech zhnedly. Vedeni si mysli, ze spokojeny zakaznik prijde znovu. Usmevne je, kdyz koncem mesice, kdyz lidi nemaji uz moc penez, vraceji drahe predmety, koupene zacatkem mesice po vyplate.
Jak kde, někde na Kebabstrasse leda tak, když přijdete v burce.
Senioři, kteří výchovou patří k době komunismu, mají bohužel takovéto lakotné a agresivní chování pevně zafixováno. To nejsou ti milí stařečci vychovaní První republikou, jak je zobrazoval třeba Špáta ve svých dokumentech typu Respice Finem.
Já nevím, ale u nás když jde člověk něco reklamovat, tak se rovnou připravuje na válku..V anglii přítelkyně reklamovala kufr, který narvala k prasknutí až se jí zničil zip a nikdo po ničem nepátral, peníze dostala zpět. To samé iPhone, který tam známému spadl do vany. Dokonce po něm nechtěli ani ten vadný kus a do pár dnů mu poslali nový! U nás je takové jednání nepředstavitelné...