Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Číslo pět jede. Olomouc má další linku tramvají, končí jedna autobusová

Olomoucká tramvajová revoluce za stamiliony korun je definitivně dokonána. V neděli se na kolejích nové trati na Nové Sady objevila další linka, tentokrát jde o tramvaje s číslem pět. Doplnila tak vozy s číslem tři, které již z jihu Olomouce dva týdny jezdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e32t38r 57R27ů22ž48i15č66k74a 8952213923846

Jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má sice již tramvajové spojení s centrem města, ale také jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má pobočku České pošty se třema přepážkama a velikosti kurníku!

+2/0
18.12.2013 11:34

M67a59r73e45k 92Z23á67p81o32t44o68č49n11ý 3751858108346

Ty zmeny mi moc smysl nedavaji....

Proc by lidi z Novych Sadu jezdili na nadrazi oklikou tramvaji, kdyz muzou rychleji 12 ci 19. Spis bych prodlouzil tu 5 az do Pavlovicek, tam byva s dostupnosti problem.

Nebo taky proc 3 konci na Namesti hrdinu? Tim ztrati tramvaj oproti 16 hlavni vyhodu, ze mohla jezdit primo do centra, napriklad na namesti Republiky.

+1/0
17.12.2013 10:14

M40a57r45t52i44n 55S33m73o22l40k26a 8749344112605

No, že by 19, či 12 (nově též přes Vejďák) byli rychlejší jak 5ka? Jede to Cca 7 minut, když nebude zácpa a máte velikou šanci na nacpaný kloubák... Vs. prázdná tramvaj (dvojče) s dobou jízdy 11 minut ať se děje co se děje (pokud nevykolejí nic ji v cestě nestojí...)

0/0
18.12.2013 0:16

V52á24c47l81a95v 56M92y65š43k42a 9986935875766

Olomouc je nejzadluženější krajské město v republice.Skoro 300 milionů. vyhozených z okna. Ve světě už běžně jezdí autobusy na el. pohon, u nás se budují koleje s následnou náročnou údržbou kolejového svršku. Navíc jsou limitované kolejema, elektrobus samozžejmě ne. Je přitom úplně jeno zda to bylo postaveno z našich nebo unijních peněz.

0/−3
17.12.2013 9:03

O20n71d29ř65e50j 65F63i57c41k33e14r 2499707792820

Ani jedno ani druhé, tohle jsou z většiny švýcarské peníze a docela dost z nich zbylo na další etapu. Také Vaše první tvrzení není pravdivé a to ani v přepočtu na počet obyvatel, viz http://monitor.statnipokladna.cz/2013/ a pozitivní výhled o ratingových agentur. O účinnosti skladování elektrické energie ani ceně velkých akumulátorů Vás doufám poučovat nemusím, téměř nikde se zatím nepovedlo elektrobusy ekonomicky výhodně provozovat, šanci snad mají hybridy. Naopak v mnohých amerických městech se staví tramvajové tratě. Pokud chcete něco kritizovat, je dobré přichystat si relevantní a pravdivé argumenty.

+3/0
17.12.2013 20:24

J51a17n 97A42m18b96r85o38ž 2137130766462

Tak nevím, jestli zrušení 23 byl úplně dobrý nápad. Každopádně je to krok pro zdraví všech, co bydlí od Zikové na jih - místo na Zikovu pošlapou dalších 350m na tramvaj (která jezdí v menších intervalech a uspokojí jen ty, co jedou na nádraží). Každý, kdo nebude chtít přestupovat nebo čekat na nádraží na vlak půl hodiny, se projde až k Zenitu. Je to jen o pohodlnosti, která se tímto krokem dost lidem snížila, ale to není na škodu... i když nevím, jestli to bylo cílem. Jaký byl pravý záměr této investice? A co na to Jan Tleskač? (Osobně bych 23 rušil až bude tramvaj na Zikové)

0/0
16.12.2013 15:09

P90a12v19e44l 60K45r96e12u67z95i18g82e45r 7964930810249

Nejvíc mě štve, že se všecko začalo točit kolem Šantovky, nového olomouckého svatostánku. Je to shit, že tam budou přesunovat i poštu z nám. Republiky. Prý vychází vstříc občanům - jdou jim blíž. Haha. :-/

+1/0
16.12.2013 17:23

J76a56n 85A22m81b90r35o11ž 2607790796342

Šantovka? Jen nový bezplatný parkoviště kousek od centra. ;-)

0/0
16.12.2013 19:21

D43a25d62a73k 28P71e55t32r 7871530134738

Všeho do času.

0/0
17.12.2013 6:05

T76o25m54á97š 24J95u21r12e13č24k36a 3563902339193

Bezplatný? ano, ale jen do konce letošního roku, od nového roku si pěkně zaplatíte 10,-/h, ne-li víc.;-)

+1/0
17.12.2013 6:32

O20n83d43ř10e64j 26F77i33c80k55e19r 2279347482590

Souhlasím, 23 měla být zrušena až po 2. etapě, ale město potřebuje dostat lidi do tramvaje, aby splnilo onu kvótu, podle které se trať vyplatí a Švýcaři budou spokojeni. A snad se tím i ušetří pár litrů nafty...

+2/0
17.12.2013 20:28

M35a33r52t22i44n 66S46m37o85l63k68a 8769304292885

23 jezdila co 20 minut, 3ka jeudí co 15... Jak tedy myslíte ten menší interval? :-O

0/0
18.12.2013 0:25

J16a82n 93A62m45b47r53o52ž 2477560986902

3ku jsem neuvažoval - okružní jízda kolem Olomouce (Trnkova -> Hl.n.) s časem dle j. řádu 20 min - mi přijde trošku mimo - teď si přesně nevybavím tu Švejkovu hlášku ve smyslu: i když jdu opačným směrem jdu do Budějovic (přesně tak, bych se cítil potom, co bych jel 3kou z Trnové na nádraží a na Tržnici zabočil vlevo). Ale jak jsem psal, je to jen o pohodlnosti. (Menší interval byl směřován k přijatelnější 5ce)

0/0
18.12.2013 19:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.