Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Číslo pět jede. Olomouc má další linku tramvají, končí jedna autobusová

Olomoucká tramvajová revoluce za stamiliony korun je definitivně dokonána. V neděli se na kolejích nové trati na Nové Sady objevila další linka, tentokrát jde o tramvaje s číslem pět. Doplnila tak vozy s číslem tři, které již z jihu Olomouce dva týdny jezdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P80e95t84r 87R47ů10ž46i65č63k69a 8552293963486

Jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má sice již tramvajové spojení s centrem města, ale také jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má pobočku České pošty se třema přepážkama a velikosti kurníku!

+2/0
18.12.2013 11:34

M19a82r55e61k 63Z26á44p31o45t71o26č12n89ý 3441328428296

Ty zmeny mi moc smysl nedavaji....

Proc by lidi z Novych Sadu jezdili na nadrazi oklikou tramvaji, kdyz muzou rychleji 12 ci 19. Spis bych prodlouzil tu 5 az do Pavlovicek, tam byva s dostupnosti problem.

Nebo taky proc 3 konci na Namesti hrdinu? Tim ztrati tramvaj oproti 16 hlavni vyhodu, ze mohla jezdit primo do centra, napriklad na namesti Republiky.

+1/0
17.12.2013 10:14

M83a23r70t48i96n 10S38m59o88l83k67a 8349714562825

No, že by 19, či 12 (nově též přes Vejďák) byli rychlejší jak 5ka? Jede to Cca 7 minut, když nebude zácpa a máte velikou šanci na nacpaný kloubák... Vs. prázdná tramvaj (dvojče) s dobou jízdy 11 minut ať se děje co se děje (pokud nevykolejí nic ji v cestě nestojí...)

0/0
18.12.2013 0:16

V26á94c22l54a40v 49M75y15š59k60a 9236705455196

Olomouc je nejzadluženější krajské město v republice.Skoro 300 milionů. vyhozených z okna. Ve světě už běžně jezdí autobusy na el. pohon, u nás se budují koleje s následnou náročnou údržbou kolejového svršku. Navíc jsou limitované kolejema, elektrobus samozžejmě ne. Je přitom úplně jeno zda to bylo postaveno z našich nebo unijních peněz.

0/−3
17.12.2013 9:03

O11n43d30ř50e83j 45F83i77c70k84e55r 2339147362590

Ani jedno ani druhé, tohle jsou z většiny švýcarské peníze a docela dost z nich zbylo na další etapu. Také Vaše první tvrzení není pravdivé a to ani v přepočtu na počet obyvatel, viz http://monitor.statnipokladna.cz/2013/ a pozitivní výhled o ratingových agentur. O účinnosti skladování elektrické energie ani ceně velkých akumulátorů Vás doufám poučovat nemusím, téměř nikde se zatím nepovedlo elektrobusy ekonomicky výhodně provozovat, šanci snad mají hybridy. Naopak v mnohých amerických městech se staví tramvajové tratě. Pokud chcete něco kritizovat, je dobré přichystat si relevantní a pravdivé argumenty.

+3/0
17.12.2013 20:24

J62a20n 98A69m29b72r48o20ž 2877870326182

Tak nevím, jestli zrušení 23 byl úplně dobrý nápad. Každopádně je to krok pro zdraví všech, co bydlí od Zikové na jih - místo na Zikovu pošlapou dalších 350m na tramvaj (která jezdí v menších intervalech a uspokojí jen ty, co jedou na nádraží). Každý, kdo nebude chtít přestupovat nebo čekat na nádraží na vlak půl hodiny, se projde až k Zenitu. Je to jen o pohodlnosti, která se tímto krokem dost lidem snížila, ale to není na škodu... i když nevím, jestli to bylo cílem. Jaký byl pravý záměr této investice? A co na to Jan Tleskač? (Osobně bych 23 rušil až bude tramvaj na Zikové)

0/0
16.12.2013 15:09

P21a87v83e38l 91K49r86e49u46z83i87g20e98r 7474340360989

Nejvíc mě štve, že se všecko začalo točit kolem Šantovky, nového olomouckého svatostánku. Je to shit, že tam budou přesunovat i poštu z nám. Republiky. Prý vychází vstříc občanům - jdou jim blíž. Haha. :-/

+1/0
16.12.2013 17:23

J44a48n 54A95m49b23r10o26ž 2457620336422

Šantovka? Jen nový bezplatný parkoviště kousek od centra. ;-)

0/0
16.12.2013 19:21

D61a61d37a75k 66P81e11t26r 7401630494208

Všeho do času.

0/0
17.12.2013 6:05

T26o35m21á59š 30J35u24r82e88č80k86a 3683622249473

Bezplatný? ano, ale jen do konce letošního roku, od nového roku si pěkně zaplatíte 10,-/h, ne-li víc.;-)

+1/0
17.12.2013 6:32

O69n37d75ř13e34j 26F13i32c36k82e32r 2809517342810

Souhlasím, 23 měla být zrušena až po 2. etapě, ale město potřebuje dostat lidi do tramvaje, aby splnilo onu kvótu, podle které se trať vyplatí a Švýcaři budou spokojeni. A snad se tím i ušetří pár litrů nafty...

+2/0
17.12.2013 20:28

M75a79r98t44i78n 23S11m50o95l20k47a 8499534792735

23 jezdila co 20 minut, 3ka jeudí co 15... Jak tedy myslíte ten menší interval? :-O

0/0
18.12.2013 0:25

J68a23n 51A44m40b87r64o59ž 2247930226132

3ku jsem neuvažoval - okružní jízda kolem Olomouce (Trnkova -> Hl.n.) s časem dle j. řádu 20 min - mi přijde trošku mimo - teď si přesně nevybavím tu Švejkovu hlášku ve smyslu: i když jdu opačným směrem jdu do Budějovic (přesně tak, bych se cítil potom, co bych jel 3kou z Trnové na nádraží a na Tržnici zabočil vlevo). Ale jak jsem psal, je to jen o pohodlnosti. (Menší interval byl směřován k přijatelnější 5ce)

0/0
18.12.2013 19:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.