Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Číslo pět jede. Olomouc má další linku tramvají, končí jedna autobusová

Olomoucká tramvajová revoluce za stamiliony korun je definitivně dokonána. V neděli se na kolejích nové trati na Nové Sady objevila další linka, tentokrát jde o tramvaje s číslem pět. Doplnila tak vozy s číslem tři, které již z jihu Olomouce dva týdny jezdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84e65t60r 66R74ů16ž46i72č66k40a 8862123763966

Jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má sice již tramvajové spojení s centrem města, ale také jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má pobočku České pošty se třema přepážkama a velikosti kurníku!

+2/0
18.12.2013 11:34

M25a77r13e34k 70Z17á84p97o24t48o96č14n92ý 3681568288106

Ty zmeny mi moc smysl nedavaji....

Proc by lidi z Novych Sadu jezdili na nadrazi oklikou tramvaji, kdyz muzou rychleji 12 ci 19. Spis bych prodlouzil tu 5 az do Pavlovicek, tam byva s dostupnosti problem.

Nebo taky proc 3 konci na Namesti hrdinu? Tim ztrati tramvaj oproti 16 hlavni vyhodu, ze mohla jezdit primo do centra, napriklad na namesti Republiky.

+1/0
17.12.2013 10:14

M73a28r59t82i14n 63S44m54o53l21k47a 8539434942195

No, že by 19, či 12 (nově též přes Vejďák) byli rychlejší jak 5ka? Jede to Cca 7 minut, když nebude zácpa a máte velikou šanci na nacpaný kloubák... Vs. prázdná tramvaj (dvojče) s dobou jízdy 11 minut ať se děje co se děje (pokud nevykolejí nic ji v cestě nestojí...)

0/0
18.12.2013 0:16

V71á19c86l44a18v 18M89y73š13k85a 9516225685706

Olomouc je nejzadluženější krajské město v republice.Skoro 300 milionů. vyhozených z okna. Ve světě už běžně jezdí autobusy na el. pohon, u nás se budují koleje s následnou náročnou údržbou kolejového svršku. Navíc jsou limitované kolejema, elektrobus samozžejmě ne. Je přitom úplně jeno zda to bylo postaveno z našich nebo unijních peněz.

0/−3
17.12.2013 9:03

O23n76d25ř47e40j 22F82i27c23k20e24r 2689797272950

Ani jedno ani druhé, tohle jsou z většiny švýcarské peníze a docela dost z nich zbylo na další etapu. Také Vaše první tvrzení není pravdivé a to ani v přepočtu na počet obyvatel, viz http://monitor.statnipokladna.cz/2013/ a pozitivní výhled o ratingových agentur. O účinnosti skladování elektrické energie ani ceně velkých akumulátorů Vás doufám poučovat nemusím, téměř nikde se zatím nepovedlo elektrobusy ekonomicky výhodně provozovat, šanci snad mají hybridy. Naopak v mnohých amerických městech se staví tramvajové tratě. Pokud chcete něco kritizovat, je dobré přichystat si relevantní a pravdivé argumenty.

+3/0
17.12.2013 20:24

J46a53n 79A52m86b41r82o80ž 2227200906822

Tak nevím, jestli zrušení 23 byl úplně dobrý nápad. Každopádně je to krok pro zdraví všech, co bydlí od Zikové na jih - místo na Zikovu pošlapou dalších 350m na tramvaj (která jezdí v menších intervalech a uspokojí jen ty, co jedou na nádraží). Každý, kdo nebude chtít přestupovat nebo čekat na nádraží na vlak půl hodiny, se projde až k Zenitu. Je to jen o pohodlnosti, která se tímto krokem dost lidem snížila, ale to není na škodu... i když nevím, jestli to bylo cílem. Jaký byl pravý záměr této investice? A co na to Jan Tleskač? (Osobně bych 23 rušil až bude tramvaj na Zikové)

0/0
16.12.2013 15:09

P54a56v96e62l 51K75r82e39u43z32i16g13e82r 7364540940769

Nejvíc mě štve, že se všecko začalo točit kolem Šantovky, nového olomouckého svatostánku. Je to shit, že tam budou přesunovat i poštu z nám. Republiky. Prý vychází vstříc občanům - jdou jim blíž. Haha. :-/

+1/0
16.12.2013 17:23

J29a49n 37A72m77b66r41o70ž 2687810396392

Šantovka? Jen nový bezplatný parkoviště kousek od centra. ;-)

0/0
16.12.2013 19:21

D95a13d37a48k 38P37e70t26r 7561720914968

Všeho do času.

0/0
17.12.2013 6:05

T86o61m24á47š 75J69u60r85e86č13k91a 3693632209763

Bezplatný? ano, ale jen do konce letošního roku, od nového roku si pěkně zaplatíte 10,-/h, ne-li víc.;-)

+1/0
17.12.2013 6:32

O89n64d90ř82e93j 53F98i47c28k78e64r 2539977832780

Souhlasím, 23 měla být zrušena až po 2. etapě, ale město potřebuje dostat lidi do tramvaje, aby splnilo onu kvótu, podle které se trať vyplatí a Švýcaři budou spokojeni. A snad se tím i ušetří pár litrů nafty...

+2/0
17.12.2013 20:28

M30a56r56t40i85n 25S51m93o94l97k30a 8529524912215

23 jezdila co 20 minut, 3ka jeudí co 15... Jak tedy myslíte ten menší interval? :-O

0/0
18.12.2013 0:25

J66a84n 28A60m79b61r64o89ž 2977520866242

3ku jsem neuvažoval - okružní jízda kolem Olomouce (Trnkova -> Hl.n.) s časem dle j. řádu 20 min - mi přijde trošku mimo - teď si přesně nevybavím tu Švejkovu hlášku ve smyslu: i když jdu opačným směrem jdu do Budějovic (přesně tak, bych se cítil potom, co bych jel 3kou z Trnové na nádraží a na Tržnici zabočil vlevo). Ale jak jsem psal, je to jen o pohodlnosti. (Menší interval byl směřován k přijatelnější 5ce)

0/0
18.12.2013 19:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.