- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má sice již tramvajové spojení s centrem města, ale také jedno z nejlidnatějších olomouckých sídlišť má pobočku České pošty se třema přepážkama a velikosti kurníku!
Ty zmeny mi moc smysl nedavaji....
Proc by lidi z Novych Sadu jezdili na nadrazi oklikou tramvaji, kdyz muzou rychleji 12 ci 19. Spis bych prodlouzil tu 5 az do Pavlovicek, tam byva s dostupnosti problem.
Nebo taky proc 3 konci na Namesti hrdinu? Tim ztrati tramvaj oproti 16 hlavni vyhodu, ze mohla jezdit primo do centra, napriklad na namesti Republiky.
No, že by 19, či 12 (nově též přes Vejďák) byli rychlejší jak 5ka? Jede to Cca 7 minut, když nebude zácpa a máte velikou šanci na nacpaný kloubák... Vs. prázdná tramvaj (dvojče) s dobou jízdy 11 minut ať se děje co se děje (pokud nevykolejí nic ji v cestě nestojí...)
Olomouc je nejzadluženější krajské město v republice.Skoro 300 milionů. vyhozených z okna. Ve světě už běžně jezdí autobusy na el. pohon, u nás se budují koleje s následnou náročnou údržbou kolejového svršku. Navíc jsou limitované kolejema, elektrobus samozžejmě ne. Je přitom úplně jeno zda to bylo postaveno z našich nebo unijních peněz.
Ani jedno ani druhé, tohle jsou z většiny švýcarské peníze a docela dost z nich zbylo na další etapu. Také Vaše první tvrzení není pravdivé a to ani v přepočtu na počet obyvatel, viz http://monitor.statnipokladna.cz/2013/ a pozitivní výhled o ratingových agentur. O účinnosti skladování elektrické energie ani ceně velkých akumulátorů Vás doufám poučovat nemusím, téměř nikde se zatím nepovedlo elektrobusy ekonomicky výhodně provozovat, šanci snad mají hybridy. Naopak v mnohých amerických městech se staví tramvajové tratě. Pokud chcete něco kritizovat, je dobré přichystat si relevantní a pravdivé argumenty.
Tak nevím, jestli zrušení 23 byl úplně dobrý nápad. Každopádně je to krok pro zdraví všech, co bydlí od Zikové na jih - místo na Zikovu pošlapou dalších 350m na tramvaj (která jezdí v menších intervalech a uspokojí jen ty, co jedou na nádraží). Každý, kdo nebude chtít přestupovat nebo čekat na nádraží na vlak půl hodiny, se projde až k Zenitu. Je to jen o pohodlnosti, která se tímto krokem dost lidem snížila, ale to není na škodu... i když nevím, jestli to bylo cílem. Jaký byl pravý záměr této investice? A co na to Jan Tleskač? (Osobně bych 23 rušil až bude tramvaj na Zikové)
Nejvíc mě štve, že se všecko začalo točit kolem Šantovky, nového olomouckého svatostánku. Je to shit, že tam budou přesunovat i poštu z nám. Republiky. Prý vychází vstříc občanům - jdou jim blíž. Haha.