Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta přes Červenohorské sedlo vede už tisíce let. Silnici čeká oprava

Obávaná horská cesta přes Červenohorské sedlo v Jeseníkách už brzy bude bezpečnější. Vláda totiž kývla na rekonstrukci jižní, šumperské části silnice, začít se má ještě letos. Důležitá spojnice Jesenicka se zbytkem republiky, která lidem sloužila už v době bronzové, by mohla být opravená do tří let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47a21v15e25l 51R26e74z78n75i13c25e37k 3435554874252

Sypat penize do oprav neni zadne reseni. Tunel je reseni. A uz mel davno bejt... Ale je to holt daleko do Prahy, tak se na to nijak nespecha... Podobne jako dokonceni D1 u Prerova...

+3/0
27.3.2014 19:24

J97a66n 21Š77k64r77a40b78á47n67e68k 7605410128632

na co tunel.. přes sedlo dneska přejedete za deset patnáct minut.. mnohem urgentnější jsou obchvaty obcí z obou stran sedla.

0/−1
27.3.2014 19:47

P74a83v75e28l 58R88e47z77n17i60c89e85k 3115314174772

Vy si ze mě děláte asi dobrej den, co? ;-O

Lehce si spočíteje kolik TUN soli se kadou zimu (kromě té letošní) vysype na silnici na obě strany toho kopce 9kam ta sůl asi jde) + si připočtěte několikanásobně vyšší emise výfukových plynů při překonávání kopce... Ekologická náročnost tohoto silničního spojení je přímo BRUTÁLNÍ vezmeme-li v potaz, že je to de-facto jediná přístupová cesta pro osobní i nákladní dopravu. Tunel je v tomto případě ani ne tak řešením, ale přímo NUTNOSTÍ.

+1/0
28.3.2014 15:36

J96a53n 95Š86k82r88a79b80á68n56e37k 7845710788162

Možná proto že jsem dlouhá léta žil ve vesničce pod sedlem a i dnes bych byl zvýšeným provozem směrem na Polsko poškozen říkám že obchvaty obcí by měly mít jednoznačně přednost před tunelem, zvlášť dnes kdy cesta přes sedlo je z jesenické strany ve velmi dobrém stavu a rekonstrukce z té šumperské je na dohled. Až budou vyřešeny obchvaty obcí na obou stranách sedla můžeme se bavit o tom zda stavět tunel.

+1/0
28.3.2014 19:13

J20a24n 70H23l73e68d71í22k 4959482778732

asi 20-krát se před volbami slibovalo vybudovat pod tímto sedlem-- tunel, jako úsek příští rychlost.komunikace směr polská Nysa atd

stát dotuje miliardami  650.000 nezaměstnaných, kteří by mohli po skupinách - ,za dávky alespoň 16 hodin týdně na tunelu pracovat--ukázka organizační neschopnosti

+3/0
27.3.2014 16:04

J10a56n 26B49í91l45e46k 7614822444583

Já bych ještě dodal, že jen za posledních cca 25 let tam padlo tolik peněz na údržbu této silnice, že by tam mohl být tunel vykládaný zlatem:-P

+4/0
27.3.2014 16:12

G67a86b10r85i48e77l 29H89o49r32t88e21n 9791909173454

Jako že by tunel stavěli nezaměstnaní?8-o

0/0
27.3.2014 16:26

P63a33v84e33l 73R85e49z12n17i68c98e21k 3445784424692

Zcela s Vámi souhlasím.

Na jedné straně rovnice máme spoustu nezaměstnaných a na druhé straně spoustu práce, na kterou se čeká roky. Místo aby lidi obcházeli úřady a podvodné firmy nabízející umělou práci jen proto, aby shrábli dotaci a za měsíc firmu položili, bych toto i já viděl jako zabití dvou (i více) much jednou ranou...

Dotujeme tady projekty, jejichž udržitelnost je nulová a společenská hodnota též, ale jsou IN. A to co je potřeba opravdu dělat, to se pořád jen odkládá

0/0
28.3.2014 15:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.