Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cesta přes Červenohorské sedlo vede už tisíce let. Silnici čeká oprava

Obávaná horská cesta přes Červenohorské sedlo v Jeseníkách už brzy bude bezpečnější. Vláda totiž kývla na rekonstrukci jižní, šumperské části silnice, začít se má ještě letos. Důležitá spojnice Jesenicka se zbytkem republiky, která lidem sloužila už v době bronzové, by mohla být opravená do tří let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78a72v76e28l 70R20e77z26n28i93c21e41k 3885494804852

Sypat penize do oprav neni zadne reseni. Tunel je reseni. A uz mel davno bejt... Ale je to holt daleko do Prahy, tak se na to nijak nespecha... Podobne jako dokonceni D1 u Prerova...

+3/0
27.3.2014 19:24

J81a44n 35Š33k36r42a94b75á49n80e34k 7135590758252

na co tunel.. přes sedlo dneska přejedete za deset patnáct minut.. mnohem urgentnější jsou obchvaty obcí z obou stran sedla.

0/−1
27.3.2014 19:47

P57a23v83e27l 71R83e84z76n15i60c96e28k 3495974264772

Vy si ze mě děláte asi dobrej den, co? ;-O

Lehce si spočíteje kolik TUN soli se kadou zimu (kromě té letošní) vysype na silnici na obě strany toho kopce 9kam ta sůl asi jde) + si připočtěte několikanásobně vyšší emise výfukových plynů při překonávání kopce... Ekologická náročnost tohoto silničního spojení je přímo BRUTÁLNÍ vezmeme-li v potaz, že je to de-facto jediná přístupová cesta pro osobní i nákladní dopravu. Tunel je v tomto případě ani ne tak řešením, ale přímo NUTNOSTÍ.

+1/0
28.3.2014 15:36

J89a77n 54Š98k34r18a48b73á34n75e56k 7435150558922

Možná proto že jsem dlouhá léta žil ve vesničce pod sedlem a i dnes bych byl zvýšeným provozem směrem na Polsko poškozen říkám že obchvaty obcí by měly mít jednoznačně přednost před tunelem, zvlášť dnes kdy cesta přes sedlo je z jesenické strany ve velmi dobrém stavu a rekonstrukce z té šumperské je na dohled. Až budou vyřešeny obchvaty obcí na obou stranách sedla můžeme se bavit o tom zda stavět tunel.

+1/0
28.3.2014 19:13

J51a31n 86H70l45e22d39í43k 4799572728802

asi 20-krát se před volbami slibovalo vybudovat pod tímto sedlem-- tunel, jako úsek příští rychlost.komunikace směr polská Nysa atd

stát dotuje miliardami  650.000 nezaměstnaných, kteří by mohli po skupinách - ,za dávky alespoň 16 hodin týdně na tunelu pracovat--ukázka organizační neschopnosti

+3/0
27.3.2014 16:04

J28a20n 75B71í72l62e73k 7934462954333

Já bych ještě dodal, že jen za posledních cca 25 let tam padlo tolik peněz na údržbu této silnice, že by tam mohl být tunel vykládaný zlatem:-P

+4/0
27.3.2014 16:12

G87a69b42r28i45e84l 47H30o96r58t53e74n 9411109703314

Jako že by tunel stavěli nezaměstnaní?8-o

0/0
27.3.2014 16:26

P55a38v48e89l 14R67e42z41n67i10c84e85k 3555644444522

Zcela s Vámi souhlasím.

Na jedné straně rovnice máme spoustu nezaměstnaných a na druhé straně spoustu práce, na kterou se čeká roky. Místo aby lidi obcházeli úřady a podvodné firmy nabízející umělou práci jen proto, aby shrábli dotaci a za měsíc firmu položili, bych toto i já viděl jako zabití dvou (i více) much jednou ranou...

Dotujeme tady projekty, jejichž udržitelnost je nulová a společenská hodnota též, ale jsou IN. A to co je potřeba opravdu dělat, to se pořád jen odkládá

0/0
28.3.2014 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.