Diskuze

Tunel pod Jeseníky by spasil řidiče hlavně v zimě. Plán připomněl i Zeman

Přejezd přes Červenohorské sedlo je komplikovaný a zvlášť v zimě představuje nejen pro šoféry kamionů těžko zdolatelnou překážku. Motoristé proto desítky let sní o tunelu, díky kterému by se vyhnuli pětisetmetrovému převýšení horskými serpentinami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odpor proti tunelu je ukázkou tmářství některých místních pilitiků, kteří by chtěli ekonomické oživení regionu a současně brání tomu nejvíce podmiňujícímu,tj. moderní infrastruktuře vč. dopravní dostupnosti. Exhalace po horské silnici jsou daleko vyšší, náklady na údržbu taktéž a  s dalšími vlivy,vč. bezpečnosti v dlouhodobém horizontu vyrovnají náklady na výstavbu..

4 0
možnosti

Tunel není řešení, přes sedlo se dostanete za pár minut, ale po vesnicích které jsou z obou stran sedla se táhnete padesátkou.. A ještě do toho narvěte tranzitní kamionovou dopravu. Absurdní...

1 2
možnosti

J98i93ř75í 94Č31e28r58n89ý

28. 3. 2014 13:07

Tranzitní kamionová doprava by nebyla, protože poláci nemají od hranic na to silnice. Akorát by to pomohlo Jesenicku s lepší dopravní obslužností hlavně v zimě.:-P

1 0
možnosti

Zařadit trasu Šumperk-Mikulovice, na které by měl být tunel pod Červenohorským sedlem do "transkontinentálních sítí", jak řekl Zeman, znamená stáhnout na Jesenicko tranzitní kamionovou dopravu. Nemyslím, že by to bylo něco, co by mohlo jakkoli obcím na obou stranách Červenohorského sedla a celému Jesenicku prospět. Tranzitní kamionová doprava byl hlavní důvod negativních reakcí na stavbu tunelu už okolo roku 2000.

1 3
možnosti