- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spíše než nedostatek pozemků pro výstavbu bytů v Mohelnici, do které dojíždí procentně nejvíce zaměstnanců, bude na vině malá iniciativy radních, na rozdíl od dřívějších starostů, zejména po revoluci, kdy se uskutečňovala i hromadná výstavba, vč. firmy Hella. Kecáním se nic nepostaví.
Nezlobte se, ale 280 lidí z 45.000? To mi nepřijde jako nějaký statisticky významný údaj...
V případě Přerova se ani nedivím. Je tam spousty nepřizpůsobivých a tím pádem i vysoká kriminalita. Nebydlela bych tam ani zadarmo
jo, bohužel takový obrázek si uděla každý, kdo městem jen projíždí, nebo vyleze na nádraží z vlaku...bohužel ti Vámi jmenovaní jsou kumulovaní do 3 ulic právě kolem nádraží, tak to potom vypadá takhle katastroficky
od roku 97 bylo 15 ministrů dopravy....co jeden povolil, druhý zrušil a tak furt dokola. Tak se není co divit, že strategické dopravní stavby se staví způsobem, jakým se staví. Máme 300km D1 a uprostřed 25km špunt, který si budeme "hýčkat" ještě dalších minimálně 10 let.