Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravu na kraji Olomouce ochromila oprava křižovatky, potrvá dva týdny

Až několik desítek minut strávili ráno v kolonách řidiči, kteří projížděli okrajem Olomouce ve směru na Velkou Bystřici či Lipník nad Bečvou, a také cestující autobusů MHD. Provoz zde totiž výrazně zkomplikovala oprava jedné z klíčových křižovatek a blízkého okolí. Ta potrvá tento a celý příští týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e19t81r 35Š41i60m94ů90n95e60k 7881794895567

//Ovšem třeba dělat to přes noc je ve městě nereálné, není možné pokládat asfalt nebo frézovat v noci, to by v zastavěném území kvůli hluku neprošlo, nejde o dálnici uprostřed polí," nastínil ředitel olomoucké pobočky ŘSD Martin Smolka.// Rozumím, takže, pane řediteli, od dnešního dne budou opravy dálnic uprostřed polí probíhat v noci? Nebo tam si najdete jiný argument?

0/0
13.5.2014 8:34

T27o62m15á34š 53J34u32r86e53č45k68a 3493892369453

Opravovat v noci nejde? a proč v UK opravují důležité tahy a křižovatky jen v noci a většinou mají techniku, že udělají cca 500m silnice (odfrézování a znovupoložení asfaltu za jedinou noc, ale ne u nás to nejde.

0/0
13.5.2014 8:15
Foto

P44e52t38r 49P28r72o69c43h53á86z74k20a 3852316722514

To víte,že by to šlo.Vlastně by se ani v noci pracovat nemuselo.Stačilo by dělat na dvě směny.Od šesti od rána do řekněme deváté večer.Tedy v době kdy je dostatek světla a není ohrožená bezpečnost těch lidí.ani hluk by nemusel nijak vadit.Vedle se přestavuje divadlo a na silnici samé když je v provozu je hluk stejně.Potíž je v tom,že to nikdo nechce.Investor ani ten kdo to bude dělat.Pěkně to natáhnout aby vypadalo,že peníze,které to stojí jsou smysluplnně využity.Tím se ztratí nějaká ta malá domů.Pak se ještě postaví cedule/technologická přestávka/ a je to.Je to stěžejní křižovatka,která by si zasloužila plné nasazení aby se komplikace v dopravě zmírnila na minimum .Možná to dělají,možná se jen nám řidičům zdá,že to nejde jak by mělo.Hlavně doufejme,že po opravě to vydrží alespoň několik let a neobjeví se tam cedule /musíme to opravit :-( /

+1/0
13.5.2014 12:09

L97i46b56o92r 36K63o78u63t91n25y 3826659455661

souhlasim s Vámi že přes noc pracovat nejde. Ale Policie ČR dnes přes noc pracovala velmi pilně když si opět z nějaké uzavírky udělala zlatý důl když je minimální provoz.  Kdyby místo nějakého slídění za rohem dvě policejní auta raději řídilo provoz jedno (v noci) udělali by víc práce.Je to neschopnost komunikace mezi městem, ŘSD, a o policii ani nemluvě. Ta si pouze přečte na netu kde je omezení a pak tam číhají jak supi místo aby byla nápomocna řešit dopravní situaci na nejvytíženější křižovatce v Olomouci.

Byl jsem toho dnes v noci svědkem.

V 7.00 nebyl nikdo schopen projet křižovatku směrem od Šternberka vč. autobusů.

Jediny policista by stačil aby zastavil nekonečny proud vozidel směrem od Mohelnice a směrem od Lipníka aby vozidla jedoucí z Hodolan mohla alespoň v kratkém č. intervalu projet.

P.S.: "Pomáhat a chánit

+1/0
12.5.2014 16:13
Foto

P90e69t67r 55P60r17o59c40h70á83z57k28a 3612466772244

Nevím jak to vypadalo v noci,ale ráno ve čtyři byla uzávěra dobře značená stejně jako objízdná trasa.Tedy žádný problém.Odpoledne o půl třetí jsem bez potíží projel ve směru na Přerov.Jak v Hodolanech tak v Holici policie řídila provoz a řídila ho dobře.Osobně si nemám na co stěžovat.

0/0
12.5.2014 19:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.