- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Děkuji všem co podporují české kvalitní inovativní výrobce!
Plast se do formy neodleva (viz text pod fotografii formy), nybrz pod tlakem vstrikuje.
Velice spravne. Telo Stratosu se vstrikuje na lisech o tlaku az 1000 tun, za hodinu jich zvladneme nekolik desitek kusu. Priste az u nas budou nejaci novinari, tak se to budeme snazit lepe vysvetlit.
jde na export a nám zbyde starej dobrej igeliťák
V CR se to samozrejme take bude prodavat. Nicmene orientace pouze na cesky trh by se nam nevyplatila pri tak kapitalove narocnem projektu. Ale igelitky mame taky nejaky! :-)
Při koupi dávejte pozor, zda není přetočený tachometr!
Mame tam instalovane dumyslne zarizeni ktere toto zabranuje. Uz o to pozadali i jine svetove automobilky
Někdo si plete "podobnost" s geometrií přední nápravy s tou vzadu. Jinak je to pěkná práce.