Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič narazil v protisměru do auta s těhotnou řidičkou, na místě zemřel

K tragické dopravní nehodě vyjížděli ve středu v podvečer policisté a záchranáři z Olomoucka. Řidič ze zatím neznámých důvodů najel do protisměru, kde se srazil s protijedoucím autem. Zraněním na místě podlehl. Těhotná řidička nabouraného vozu vyvázla jen se zhmožděninami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a54r86e20k 82J85a61n40e40č64k71a 1847196643981

V tomto případě stáli nad paní a jejím dítětem všichni svatí, většinou to dopadá obráceně, že ten co zaviní nehodu vyvázne nejlíp. Když kolikrát vidím, jak nedočkavci v nepřehledných úsecích předjíždějí a ohrožují všechny ostatní jenom proto, aby byli na křižovatce o 1 minutu dříve a pak si stejně počkali na červenou, tak to je naprosto neomluvitelné a takový lidé nemají za volantem co dělat.

+6/0
12.6.2014 14:34
Foto

P48ř93e87m15y33s67l 87Č48e93j10p 8868707768646

V neděli mne na 50km úseku nebezpečně předjížděl kde kdo. Nejhorší bylo asi černé staré audi s pup spz. Na konci úseku dvouproudý kruhový objezd. Kde všici stáli v dlouhé řadě vpravo, levý čistý volný. Pomalu jsem je všechny předjel a bez tlaku odjel z kruháku první ...

0/0
13.6.2014 7:16

H36u13b96e24r43t 55Z36k88o43u17m30a19l 5800531722341

Nejsem lékař, nevěděl by někdo znalý naznačit, jaká bývá šance nenarozeného dítěte v případě takovéto těžší nehody? To by mě tedy zajímalo...

0/0
12.6.2014 12:58

O59n48d43r80e26j 13K16a91l19m94a25n 1840746154282

Ono dost záleží, jak se slečna/paní připoutá...  Pokud je bezpečnostní pás veden správně tak by neměl ohrozit ani to dítě.

+4/0
12.6.2014 13:06

J25a56n 96K38ř94í50ž 6795543595968

Zkuste třeba tento odkaz:

http://www.nemkladno.cz/cz/oddeleni/chirurgicke-obory/gynekologicke-oddeleni/

Zavolejte si tam,jsou k tazatelské veřejnosti celkem vlídní.

Tady se fundovaně dozvíte prd.

0/0
13.6.2014 7:46

T78o53m40á72š 90K15o27c13i40a74n 9964229577956

Vždy je lepší, když to odnese ten, který to zavinil, než opačně. Přeji paní pevné nervy při jednání s pojišťovnou a doufám, že ona i malé jsou v pořádku.

+3/0
12.6.2014 12:24

J32a95n15a 14M47o40l50á23k38o87v14á 7627836256764

A stejne budou nekteri tvrdit, ze starsi auto je bezpecnejsi....

0/−4
12.6.2014 12:21
Foto

P82e78t93r 82H82o46v59o74r28k27a 5899966807

Paní, jak které.

+2/0
12.6.2014 12:45

O44n39d30r13e97j 11K15a98l45m75a16n 1290556644242

Když si koupíte novou Škodu CityGo a sestřelí vás 5 let staré Audi, tak si může být jistá, že řidič Audi dopadne podstatně líp.

+7/0
12.6.2014 13:21

J52a68n 38F31r12o36l56í94k 6136380735584

Starší Opel je bezpečnější jak nový papírový Megane. Naštěstí pro nevinnou paní.

0/0
12.6.2014 13:42

D85a57v42i69d 78Š97m67í11d 8637815199769

Nový ? Vy pokládáte 12-19 let staré auto za nové ?

To bych chtěl teda vidět to vaše.

0/0
12.6.2014 16:09

P88a67v94e53l 87K43r26e74u34z52i42g77e58r 7884580850859

Pan Frolík chtěl evidentně naznačit, že i kdyby byl Renault nový a Astra starý (tedy obráceně než při bouračce), následky by byly stejné.

0/0
13.6.2014 8:19

D85a26v83i66d 74Š48m91í58d 8187915259739

Což by bylo velmi absurdní tvrzení.

Opel Astra A měl v 90. letech stejný výsledek jako Renault 19:

https://www.youtube.com/watch?v=F-TcV6wBdOw#t=78

Troufnu si tvrdit, že od té doby Renault na bezpečnosti ještě zapracoval:

https://www.youtube.com/watch?v=e_47KXOh0lA

0/0
13.6.2014 8:49

R47a76d37o97s36l96a88v 46C26h89a63d50r36a39b39a 6754984883247

Přeju si, aby byla matka i dítě v pořádku R^

+5/0
12.6.2014 12:07

J38a77n 50K94ř28í47ž 6915243295138

I kdybyste si to nepřál,tak v pořádku bude.

0/0
13.6.2014 7:48

J93o78s51e10f 10P86a74l14a78t32a 1903682491685

tam už měla být dávno dálnice

+2/0
12.6.2014 11:04

T95o61m42á40š 45T19r25á58v29n77í86k 6955954814195

Tu paní políbil anděl strážný.

+2/0
12.6.2014 11:02

T69o43m31á21š 22Ž50i35t51n64ý 6711300651321

Tady je vidět propastný rozdíl bezpečnosti u aut která jsou od sebe třeba i jen 5 let...

Jeden odejde po svých, druhý v pytli.

+4/0
12.6.2014 11:25

Z97u65z15a61n78a 20V86o45l58n73a 1239144892916

Chudak pani, doufam, ze ten sok nezanecha stopy na malem...

+9/0
12.6.2014 10:58

A94n28e88t18a 97S16o47u83k49u91p15o92v53á 4535389637

Ty jo, ještě, že se alespoň té holce v Astře nic nestalo...

+14/0
12.6.2014 10:50

P54e27t67r 24B82a53u54e81r 9140595557859

Němec vs. Francouz. A Francouz je k tomu ještě staršího data. Nedávno tu byl článek o crasch testech v těchto slabších partiích, tedy na stranu řidiče, jinak řečeno na menší část masky, polovinu u řidiče, asi ty testy mají fakt smysl.

+3/0
12.6.2014 10:44

J61a47n 36K30ř61í71ž 6765113765248

Ty testy fakt smysl mají.

A ví se to už desítky let.

Zaspal jste dobu a to hodně!;-D

0/0
13.6.2014 7:49

P70e31t43r 24B25a22u55e84r 9650435167949

Bylo to v kontextu se článkem, který tu o nich byl. Nevím podle čeho jste určil, že jsem zaspal dobu. Mimochodem, to, že se to ví už desítky let Vám bude prd platné, když se dodnes ukazuje, že auta jsou v těchto partiích mnohdy velmi slabá. A taky jsem tím reagoval na ty, kteří pod tím článkem o testech měli hloupé řeči, jakože například jsou testy blbost a jen to má zmást řidiče, snad že by to byl i marketing..

0/0
13.6.2014 9:27

J28a95n 45K74ř19í50ž 6735163135488

...jen krátce pane - od určité rychlosti je vám každý test k prdu.

Budete mrtvolkou tak jako tak.

Testy si vyžádali jak veřejnost,tak pojišťovny,tak i konkurenční boj mezi značkami aut.

Crash testy rozhodně zbytečné nejsou.

Tečka.

0/0
13.6.2014 9:36

P60ř61e32m11e64k 83P40a81v76k36a 8868402558461

Z tohoto mám vždycky obavu. Mám starý auto, věřím, že do nikoho nenapálím, ale jestli někdo napálí do mě ... baba měla velký štěstí, na týhle silnici to běžně lidi štrádujou 110, i když je o kilák dál další vesnice. Kdybych tam byl já se svou starou 405, už by mě seškrabávali.

+9/−2
12.6.2014 10:38

A68n37e41t35a 28S93o22u78k66u29p40o84v85á 4625359377

Mám to stejně...tak vám přeju ještě hodně kilometrů bez nehody! R^

+2/0
12.6.2014 10:52

B69r21o32n69i80s91l24a56v 71G54a82b65r79y18š 6875494970

Proto jezdím vlakem. Ještě pořád je na silnici víc magorů než na železnici.

+2/−2
12.6.2014 10:59

J92i49ř23í 41Z80ý83k53a 9479823651810

405 jsem kdysi dávno naboural se svou Astrou F. Astra odjela po svých, 405 odtáhli snad rovnou do hutí - karoserie se po nárazu zezadu zkroutila do banánu. Jestli to nemáte jako veterána (MI16 nebo dokonce T16), být Vámi uvažoval bych o výměně za něco bezpečnějšího.

+3/0
12.6.2014 11:00

J34a98n54a 29M51o97l26á29k33o75v10á 7767236836634

Muze narazit na 205ku..... To je jeste vetsi krumpl.

0/0
12.6.2014 12:22

M73a20r55t97i57n 41P89a85u91l 4224219951877

Baba? 8-oRv

+1/0
12.6.2014 12:48

J36a77n 32F97i35a42l32a 7724107635249

Baba je slangový výraz pro kočku.

Aha, tak raději ještě toto: kočka=slangový výraz pro hezkou holku.

0/0
12.6.2014 14:51

J80a90n 68K26ř32í92ž 6725103565278

...a co na to vaše baba?

Cítí se s vámi bezpečně?

Asi ne,což?

Mimochodem,proč jste si vzal starou babu a ne mladou děvu,dědku?;-D

0/0
13.6.2014 7:53

P20e43t90r 83D17v49o43ř22á61k 9174397122370

Proč je těch fotek tak málo? Jde o reálnou srážku a nelze pořádně zjistit, jak je deformovaný prostor u řidiče Renaultu.

+2/0
12.6.2014 10:33

J92a54r53o12s50l79a61v 89K73a55d41l27e65c 2713733631985

Tak takhle kdyby to dopadlo vždycky...:-)

+2/−1
12.6.2014 10:32
Foto

K48r21i48s70t25ý44n40a 23K28a91b88á59t47o56v83á 7782629756703

Myslíte úmrtím?

0/0
12.6.2014 14:43

R77a90d32e29k 94D36v46o86ř59á66k 6501777680581

renaulti jsou slušný plasťáci. nechtěl bych  Rv

+1/−3
12.6.2014 10:19

D62a67v28i62d 66Š76m20í22d 8877325879719

To byl Megane první generace, tj. 12 - 19 let staré auto.

Dnešní Megane (třetí generace) je v crash testech na špičce.

+2/−1
12.6.2014 11:46

J40a35n 98M56u47c13h95a 8129846172266

jakto, že to jedno auto je na mraky a té druhé řidičce se (naštěstí) nic nestalo?

+1/0
12.6.2014 10:10

A90d53a43m 78V56a80r56m76u24ž29a 8105847876659

Němci vs Francouzi ...

+10/−3
12.6.2014 10:13

P25a95v97e60l 65N13o98v41á33k 7942209876129

no spis rok 1990 vs 2010  (datumy nevim samosebou presne)

+6/−1
12.6.2014 10:37

J28a47n80a 65S73o55u51k36u19p32o97v62á 9417404559

Starý Megan (r. v. cca 98) a nová Astra...

+10/0
12.6.2014 10:20

P73e51t40r 50S20t90e31j16s96k51a29l 3149268594296

Renault si zaklada na bezpecnosti a myslim, ze byl prvni, ktery mel 5 hvezdicek, tady je to ale stret s o 2 generace lepsim autem a navic Astra je tezka, jak o tridu vetsi auta (stredni trida), co je jeji plus v pripadne celni srazky.

+4/0
12.6.2014 10:57

J48i67ř68í 78Z37ý38k42a 9639353391460

Renault umí jen konstruovat auta podle EuroNCAP. Rozhodně nijak nevybočuje v bezpečnosti mainstreamových aut. Má "štěstí", že se nedováží do USA, takže se konstrukčně-bezpečností nedostatky napřímo neodhalí v mnohem přísnějších IIHS či NHTSA testech.

Opel je na tom mnohem lépe, taková Insignia je pozůstatkem inženýrů Saabu (konkrétně nové 9-5), takže je navržená opravdu bytelně. U Astry si nejsem jist, jestli do toho kecali ze Saabu, ale váha by tomu nasvědčovala.

+1/−3
12.6.2014 11:10

T38o16m72á10š 96Ž33i71t53n66ý 6801640691761

No jo ale to je o věku. Tenhle Megan byl z doby kdy byly 4 hvězdy hit...

+1/0
12.6.2014 11:27

P20e96t40r 82D24v54o50ř35á76k 9884837402930

Podle fotek šlo o náraz s malým překrytím (small overlap crash) v méně odolné části vozidla, tedy u těch starších. Když se nedávno zaváděl jako testovací, mnoho vozidel řidiče vůbec neochránilo.

0/0
12.6.2014 10:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.