- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tomto případě stáli nad paní a jejím dítětem všichni svatí, většinou to dopadá obráceně, že ten co zaviní nehodu vyvázne nejlíp. Když kolikrát vidím, jak nedočkavci v nepřehledných úsecích předjíždějí a ohrožují všechny ostatní jenom proto, aby byli na křižovatce o 1 minutu dříve a pak si stejně počkali na červenou, tak to je naprosto neomluvitelné a takový lidé nemají za volantem co dělat.
V neděli mne na 50km úseku nebezpečně předjížděl kde kdo. Nejhorší bylo asi černé staré audi s pup spz. Na konci úseku dvouproudý kruhový objezd. Kde všici stáli v dlouhé řadě vpravo, levý čistý volný. Pomalu jsem je všechny předjel a bez tlaku odjel z kruháku první ...
Nejsem lékař, nevěděl by někdo znalý naznačit, jaká bývá šance nenarozeného dítěte v případě takovéto těžší nehody? To by mě tedy zajímalo...
Ono dost záleží, jak se slečna/paní připoutá... Pokud je bezpečnostní pás veden správně tak by neměl ohrozit ani to dítě.
Vždy je lepší, když to odnese ten, který to zavinil, než opačně. Přeji paní pevné nervy při jednání s pojišťovnou a doufám, že ona i malé jsou v pořádku.
A stejne budou nekteri tvrdit, ze starsi auto je bezpecnejsi....
Přeju si, aby byla matka i dítě v pořádku
Tady je vidět propastný rozdíl bezpečnosti u aut která jsou od sebe třeba i jen 5 let...
Jeden odejde po svých, druhý v pytli.
Chudak pani, doufam, ze ten sok nezanecha stopy na malem...
Ty jo, ještě, že se alespoň té holce v Astře nic nestalo...
Němec vs. Francouz. A Francouz je k tomu ještě staršího data. Nedávno tu byl článek o crasch testech v těchto slabších partiích, tedy na stranu řidiče, jinak řečeno na menší část masky, polovinu u řidiče, asi ty testy mají fakt smysl.
Ty testy fakt smysl mají.
A ví se to už desítky let.
Zaspal jste dobu a to hodně!