- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokonceni obou useku je pro prerov i pro transit naprosto klicove....nejen pro prime naaapojeni mesta na dalnici(to krome par km defakto funguje) ale hlavne proto ze tyto cybejici useky tvori obcvat mesta...bohuzel kdysi planovaci chteli zabit dve mouchy jednou ranou a ted je z toho problem ktery mel byt hotovy uz v 2000
1) ta dálnice má svůj význam, je to D1 naše hlavní páteřní trasa a dálková trasa sever jih (baltské moře - přístav gdaňsk v Polsku -> Jaderské moře v Chorvatsku) a tady je požadavek na co nejlepší spojení těch přístavů proto je to i tranzitní evropská silnice E462
2) jak si můžete v článku přečíst - Přerov je průmyslové město
3) po navázání obchvatu Přerova (Přerov - Říkovice) dojde k výraznému odlehčení R46 mezi Vyškovem a Olomoucí, což je vzhledem k parametrům nezbytně třeba
4) je ostuda nemít hlavní páteřní cestu kompletně dostavěnou
Ad4...je to jako si postavit barak a pak tam nenamontovat okna aby se usetrilo
Tento další český TUNEL nestavět. Z Brna do Ostravy už jede jedna dálnice, kdy je využita rychlostní silnice přes Olomouc a tato dálnice není potřeba. Každý, kdo takovou věc podporuje je zloděj. Je to, jakoby Budějic byli 2 dálnice. Stavající dálnice do Hulína je dobrou spojnicí na Zlín, tak raději dostavět tuto větev.
Raději po nové dálnici Lipník - Přerov - Vyškov, než se drkotat po Hanáckém tobogánu eufemisticky zvaném "rychlostní silnice".
Já tuto dálnici podporuji, takže jsem podle tebe zloděj. Nu což....