Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadějí pro ztrátovou trať z Jeseníku do Krnova jsou levnější Regionovy

Zachovat ztrátové vlaky na trati Jeseník - Krnov přes polské Glucholazy a přitom výrazně snížit náklady na jejich provoz. S tímto cílem začal Olomoucký kraj vyjednávat s Českými drahami o tom, aby dopravce nasadil úspornější Regionovy místo zastaralých motorových vlaků. Kraj by ročně ušetřil miliony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V47í23t31ě10z56s32l25a65v 26K85l15o37z81í73k 3461919954637

Jak zastaralé vozidla, 843 jsou jedny z nej motoráků co máme, tady se musel někdo zbláznit?  A nahradit to regínou, to si dělá někdo srandu!!!! Úroveň osobní dopravy, zajímá to někoho, ušetří se pár mega a v Ostravě to na kraji rozkradou během pár dní, viz kauza lobysty xxx....co stála snad 30 mega...chce se mi zvracet z takové politky.

+5/0
26.7.2014 15:06
Foto

M79i28l16o59s61l65a15v 18Z44í48t57k54a 8160614227690

Vozidlo ř. 814 není pohodlnější než ř. 843. Trakčně je Regionova nevhodná na kopcovité tratě, její jízdní vlastnosti jsou v zimním období v kopcích špatné. Kraj chce ušetřit, ale tímto opatřením vyžene cestujících z vlaků do aut. Možná je to cílem.....

+7/−2
26.7.2014 11:50

K38v50ě15t87o13s98l16a23v 60N29y50t48r19a 9886108338537

Kdo ví jestli by se to nerozpadlo už na rovině na úseku s Jindřichova do Glucholaz, celkem jistě měla jízdní vlastnosti po takových zmolách lepší řada 262 s Balm vlečňáky, snad jedině to topení v zimě(u Balm). Kopec to nevyjelo jen jednou za 30 let co jsem sem se s tím vozil s Hradce do Písečné (20 promile), ale to prasklo těsnění na motoru), to už větší problémy měly 843 jak bylo mokro v  lese z Mikulovic. Zdá se to prokluzování v takových podmínkách mají na svědomí kotoučové brzdy, staré špalky kola čistily.:-)

0/0
26.7.2014 14:01

K98v42ě12t44o39s83l44a22v 40N12y84t58r10a 9326928168707

S tou moderností si snad dělají srandu, Regionova se s dosavadními vozy řad 843 nemůže rovnat, snad jediný pokrok je nízkopodlažní díl, ovšem u původních je plošina. No hrůza.;-D

+7/0
26.7.2014 10:21

J94a26n 10N56o45v95a32k 8829429306451

Skoro to vypadá, že jediným zájmem ČD je mít co nejvyšší ztrátu a tím získat co nejvyšší dotace.

0/−3
26.7.2014 9:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.