Diskuze

Nadějí pro ztrátovou trať z Jeseníku do Krnova jsou levnější Regionovy

Zachovat ztrátové vlaky na trati Jeseník - Krnov přes polské Glucholazy a přitom výrazně snížit náklady na jejich provoz. S tímto cílem začal Olomoucký kraj vyjednávat s Českými drahami o tom, aby dopravce nasadil úspornější Regionovy místo zastaralých motorových vlaků. Kraj by ročně ušetřil miliony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Jak zastaralé vozidla, 843 jsou jedny z nej motoráků co máme, tady se musel někdo zbláznit?  A nahradit to regínou, to si dělá někdo srandu!!!! Úroveň osobní dopravy, zajímá to někoho, ušetří se pár mega a v Ostravě to na kraji rozkradou během pár dní, viz kauza lobysty xxx....co stála snad 30 mega...chce se mi zvracet z takové politky.

5 0
možnosti
Foto

Vozidlo ř. 814 není pohodlnější než ř. 843. Trakčně je Regionova nevhodná na kopcovité tratě, její jízdní vlastnosti jsou v zimním období v kopcích špatné. Kraj chce ušetřit, ale tímto opatřením vyžene cestujících z vlaků do aut. Možná je to cílem.....

7 2
možnosti
KN

Kdo ví jestli by se to nerozpadlo už na rovině na úseku s Jindřichova do Glucholaz, celkem jistě měla jízdní vlastnosti po takových zmolách lepší řada 262 s Balm vlečňáky, snad jedině to topení v zimě(u Balm). Kopec to nevyjelo jen jednou za 30 let co jsem sem se s tím vozil s Hradce do Písečné (20 promile), ale to prasklo těsnění na motoru), to už větší problémy měly 843 jak bylo mokro v  lese z Mikulovic. Zdá se to prokluzování v takových podmínkách mají na svědomí kotoučové brzdy, staré špalky kola čistily.:-)

0 0
možnosti
KN

S tou moderností si snad dělají srandu, Regionova se s dosavadními vozy řad 843 nemůže rovnat, snad jediný pokrok je nízkopodlažní díl, ovšem u původních je plošina. No hrůza.;-D

7 0
možnosti
JN

J81a33n 15N95o63v51a46k

26. 7. 2014 9:25

Skoro to vypadá, že jediným zájmem ČD je mít co nejvyšší ztrátu a tím získat co nejvyšší dotace.

0 3
možnosti