Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodloužení tramvajové tratě na jih Olomouce vázne, brzdí ho jediný dům

Život tisíců obyvatel nejlidnatějšího sídliště na jihu Olomouce má v blízké budoucnosti zlepšit prodloužení tramvajové tratě, soupravy totiž zatím končí jen na jeho okraji. Plán ale zatím blokuje jediný dům. Ten stojí přímo na trase a majitel ho i po měsících jednání stále odmítá prodat městu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P26e97t18r 27H89a81n11á11k 8571764696197

Ten barák je polepenej reklamama a majitel by musel být padlej na hlavu , prodávat si slepici snášející zlatá vejce. Myslím , že město v tomto případě utře nos ...

0/−1
8.8.2014 10:54

V12á40c58l41a97v 84M13y16š79k34a 9536125575196

Hurá, že alespoň jeden rozumný člověk se v Olomouci našel. Přeji mu aby vydržel. Na podzim budou volby a radnice podstatně změní svou tvář. Doufám, že tam přijdou lidé, kteří nemají hlavu jen na čepici, ale kterým to myslí. Stávající radnice vyhazuje z oken peníze nás občanů. Zadlužila město více než 3 mld.

Tuto tramvajovou linku mohlo podstatně levněji nahradit několik elektrobusů (když se tak radnice ohání životním prostředím), nebo se zde mohla udělat trolejová síť a nemusel se budovat kolejový svršek, který navíc kříží vnitřní obchvat t.j. ulici Velkomoravskou. Po půl roce užívání se ve vozovce začínají dělat schody a po první zimě se bude muset opravovat.

Další příklad skvělých olomouckých investic je aquapark,  který bude stát nás občany více než 300 mil. Kč. Jen na provoz musí radnice každoročně přispívat 50 mil. Od této ekonomiky se odvíjí  i ceny, které jsou zde několikanásobně vyšší než např. v Prostějově.

+2/−4
8.8.2014 9:41

R78a19d24o95s36l84a39v 58K35l87a70u59d31a 5764818164442

Že se tak ptám, kolik za ten barák město nabídlo? Já jen když už známe jména těch drzých majitelů kteří se nechtějí vzdát domu, tak by se hodilo uvést i tuto informaci....

+13/−1
7.8.2014 17:29

R48a69d78o81v64a67n 15D26l55u41g97o34s16z 3826211898156

Jsou to ale zlí lidé. Jako jediní dělají problémy a nevzdají se své nemovitosti. Ta opovážlivost. Takto vyznívá článek. 

Kapitalismus - cenu navrhuje prodávající, pokud kupující neakceptuje, nemusí kupovat a může trasu vést jiným směrem

+11/−1
7.8.2014 15:55

J51a52k74u68b 15R20o87u35s 3573510964582

Přesně tak R^R^R^R^R^

0/0
7.8.2014 17:04
Foto

N25a33v34r24á65t47i85l 12B76o80h83u17m22í24r 3936330169829

Ono totiž je to velmi často naopak.Investor v obecném zájmu nabízí za výkup peněžní plnění,nebo popřípadě jiné plnění např. hmotné.To je přeci běžná praxe při výstavbě dopravní infrastruktury v obecném zájmu např. u dálnic,silnic železnic,cyklostezek a pod. Výkupy nemovitého majetku jsou součástí předpokládaných realizačních nákladů staveb.Z každodenní situace víme,že jednání o penězích jsou ta nejdelší....,Prodávající cenu obvykle nabízí v případě,že sám dává podnět na prodej nemovitosti,ne?

+1/0
7.8.2014 18:27

R23a12d53o20s87l55a57v 91K51l20a63u57d40a 5534498774692

To je úplně jedno kdo nabízí cenu. Důležité je aby jí obě strany akceptovaly. Jinak obchod nebude. :-)

+5/0
7.8.2014 18:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.