- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Redaktoři iDnes.cz, tak aby jste věděli, žádné couvání v železniční dopravě neexistuje. Když už máte na mysly "couvání" tak už napiště normální výraz a to sunutí. Kdyby jste toto někomu řekli na dráze nebo někomu jinému, tak by Vám všichny utrhali ruce. Když už chcete napsat normální článek, tak používejte a hledejte si odborné názvy.
A teď něco pro ostatní co si stěžují na železnici. Profese strojvedoucího je nejvytíženější profese co na železnici je. Strojvedoucí jsou pak unavení a přešlí, atd. Každý strojvedoucí pracuje jen na směny, nikoliv na přesnou dobu. Proto se tyto případy mohou stávat.
Dík za osvětu. Ale ne všichni čtenáři pracují u dráhy.
Ten odborný výraz by potom feministky napadly jako urážlivý...
Diskuze je dlouhá, nečetl jsem ji celou, ale tvrdím, že celý text spadá do kategorie "bonzáctví". Kdo pamatuje staré pražské tramvaje, kde se nastupovalo i vyskakovalo za jízdy, pak se musí podivit. Tenkrát jsme holt asi všichni měli jinou fyzickou kondičku, včetně starců a babiček. A tady jde o to, že někdo musel nastupovat o pár metrů dál, než je obvyklé. Inu, jsme na IDnes a žijeme v jedenadvacátém století.
Jojo, souhlas! Moje ségra přestala vyskakovat za jízdy až když začla nosit boty na kramfleku - zabodlé podpadky do dlažby z kočičích hlav nechtěla riskovat.
No, strojvůdci dostávají za přejetí stanice žluté karty a finanční pokuty, manažeři ČD za udržování podniku ve ztrátě bonusy a zlaté padáky :-).
Už se těším, jak DI ve své zprávě krkolomě dojde k závěru, že i tomuhle by zabránil ETCS ;)
Tak byl to spesny vlak, tak nemuze zastavovat vsude prece
Btw. na nekterych stanicich se nastupuje ze zeme zcela bezne, uz jsem takovych nekolik videl, kde je nekolik koleji vedle sebe bez vyvysenych nastupist
Ano, to je pravda. Zažil jsem, ale zrovna to byl vlak s nízkopodlažními vagony, tak to bylo ok. Třeba v těchto zastávkách vždycky zastavují jen vlaky s nízkopodlažními vagony.
Já myslel, že když se projede stanice, tak se prostě zastaví v té další. Ale couvat s vlakem a vypustit cestující mimo stanici, mi přijde dost na pováženou.
aha, takže se podíváme na místo činu:
no ale fotky, je max první vagon za nástupištěm. takže žádné zastavení mimo stanici to nebylo, ani ledajaké stání na přejezdu...
teda, ta část o nastupování z náspu je vtipná jak tu už je napsáno,t ak kolikrát vyjde vystupování tak jako tak na násep, a znám to i jinde, kde ja nnástupiště krátké, takže zbytek vystupuje na násep. Když jsem jelito, tak do vlaku nelezu, abych se náhodou kvůli zaměstnancům drah nerozplácl při zakopnutí ve vagonu...
A co je autore a titulkáři "šokujícího" na informaci, že zastavil na přejezdu? U vesnice babičky již od mého mládí v jednom směru stojí lokomotiva vždy na přejezdu, protože tak je to tam postaveno (stanice je opravdu hned vedle silnice). Jo jednotky s tím problém nemají, ale vlak tažený lokomotivou, tak prostě stojí. Alespoň nikdo ze silnice neprojede závory
asi tak nějak :-))))) -- https://www.youtube.com/watch?v=GigsoE-x4qA
Nevystupovat, nezastavujeme, máme zpoždění, vystoupíte si až ve Volyni!
Stane se no. Kdysi sem zažil autobus, který zapoměl odbočit z dálnice do Prostějova a když ho na to cestující upozornili, na dálnici asi 200 m couval. Raději sem si šel zezadu sednout dopředu. Ale dobře to dopadlo, i když provoz byl hustý Řidič byl na trase asi nový, neboť celou cestu bloudil a nechal si radit od cestujících
Také jsem dříve takto několikrát cestoval. Řidič přijel na kraj Pardubic a ptal se cestujících , kde tam je autobusové nádraží , poté na jaké stanoviště má jet a nastupujících cestujících se ptal , kolik mají zaplatit