Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Šumpersku v noci zemřel chodec, srazil ho předjíždějící řidič

Na silnici za obcí Raškov na Šumpersku ve čtvrtek večer srazilo osobní auto šestašedesátiletého muže. Nehoda se stala, když řidič předjížděl na rovném úseku. Chodec zraněním na místě podlehl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a73r44o32s81l34a24v 96L35e39b22e59d37a 3816949127880

Chjo, zase jeden neviditelnej a jeden nešťastnej...

+1/0
19.9.2014 13:02

T34o49m60á14š 14T53a70t39í45č89e68k 5980872190928

Jak neviditelnej? Chodec šel dle článku po správné straně silnice, takže neuskočil do příkopu před Pánem světa, kterýmu to jede, protože ten tu socku, co chodí pěšky, sejmul zezadu. 

Tady v diskusích se schází autofašisti, jinak se to už nazvat nedá.

+3/−2
19.9.2014 13:13

J77a63r68o29s70l79a19v 83L43e91b32e86d32a 3576239947830

Tak neviditelnej, že ho řidič přehlédl. Kdyby byl viditelnej, mohl být naživu. Je to prosté.

+1/−1
19.9.2014 13:31

T10o41m74á17š 23T94a93t29í73č91e45k 5430542960478

Jasně. Ženský taky musí chodit ve stanech a s pásem cudnosti, aby je někdo neznásilnil.

Já nésu žádné alternativista, ale vidím, jak se značný procento řidičů chová. A tady v diskusích pak prskají, jak jim důchodci skáčou na přechod, jak prostě za všechno může někdo jiné než blbeček s plynem na podlaze.

+1/0
19.9.2014 16:49

J29a29r81o72s23l75a40v 19L25e65b26e21d80a 3666479817320

Hmm... nějak nic takového ve svém prvním příspěvku nevidím...

Ale je tady věc, které se říká 'snížení rizika'. Chodec v tmavém i ženská v noční partě opilců za to sice nemůžou, ale riziko zvýšili.

+1/0
19.9.2014 16:59

T94o84m98á55š 44T84a64t67í73č98e96k 5860722490888

Ale furt je to o tom, kdo má zodpovědnost. Když budu vyrábět yperit, tak to mají jako obyvatelé širýho okolí chodit v plynovéch maskách?

Nedělá mně problém jezdit rozumně a nemokřit si kalhoty při přidávání plynu. Ale nechcu chodit v hadrech s odrazkama jak stavební dělník.

Jo, kromě toho, pokud se ty reflexní prvky strašně rozmůžou, tak si na to bezohlední Páni světa zvyknou - a pohyb bez odrazek už bude čirá sebevražda. Já su rozhodně proti - to bych potom taky musel byt pro stany namísto slušivéch šatiček a sukýnek. Každé má jet tak, aby viděl, že do ničeho nevrazí, a basta.

0/0
19.9.2014 17:10

J93a84r66o12s74l49a81v 18L69e31b59e51d95a 3836239627350

Zodpovědnost je dána morálkou a zákonem. O té není sporu. Ovšem jako postiženému je mi to k ničemu.

Pohyb potmě po silnici bez čehokoliv zlepšujícího moji viditelnost je sebevražda už teď, s tím nic nenaděláte. Každý má tak jet, ale někteří tak z různých důvodů nejedou. Když budu vidět, zlepšuju svoji naději na přežití = snižuju riziko.

+1/0
19.9.2014 17:19

T19o22m47á69š 97T90a84t44í26č14e48k 5750432310518

Nojo. Já to řeším tak, že sleduju světla, jestli náhodou někdo nenajíždí zezadu v protisměru do mě.

Ale vlastně su s tím odporem proti odrazkám zastáncem toho stanoviska, že by se v ČR měl změnit postoj řidičů k jejich zodpovědnosti. Já dělal řidičák v Německu, kde se prostě jezdí ohleduplněji, aniž by Němci jezdili jako slimáci. A nehod JE nižší procento - a to mají dvakrát větší hustotu osídlení.

Proto mně smrdělo spojení "neviditelný a nešťastný". Ten neviditelný si mohl, ale nemusel, dobrovolným převzetím části zodpovědnosti pomoci. Ten nešťastný byl povinen jet tak, aby svoji zodpovědnost neporušil, což by byla spolehlivá pomoc. No a kromě toho vůbec nemusí být nešťastný - pokud je to jeden z těch, který mám na mysli, tak bude tak leda naswané, co mu tam chlap lezl, aby mu způsobil problémy. Nebo je jako nešťastné kvůli pokutě, podmínce a chvilce zákazu?

+1/0
19.9.2014 17:39

J25a37r27o95s98l45a16v 81L22e76b39e34d84a 3426689837600

Při rychlosti auta 20m/s stihnete včas zareagovat?

a) ano, mohl si pomoct - b) soudím podle sebe ... mě by trápilo, kdybych zabil člověka, který mně ani nikomu blízkému nic neudělal.

0/0
19.9.2014 17:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.