Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči na Červenohorském sedle riskují. Vjíždějí na trasu, kde se kácí

S hazardéry z řad řidičů se v těchto dnech setkávají dělníci pracující na velké opravě jižní části silnice přes Červenohorské sedlo. Přestože je cesta od začátku října uzavřena, část lidí zkouší projet. V rámci přípravných prací se přitom na některých úsecích nyní kácí stromy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O50l86d52ř74i34c80h 12V20y20k31y32d22a17l 1469441399284

Metrostav? Tak bude tunel, či nebude?:-P;-)

0/−1
7.10.2014 13:39

O57n13d17ř43e41j 93P82o55k87o49r53n29ý 7825632837542

Ne. I když se o něm v těchto místech uvažuje.

0/0
8.10.2014 0:33

J51i66ř54í 90B53á45r96t53ů 7672414349453

Objízdná trasa není o mnoho delší tak možná na mapě pro redaktora někde z Prahy,ale pokud místní jezdí z Filipovic nebo Domašova do práce do Šumperka každý den a musí odjíždět půlku Jeseníků kvůli pár stromům tak se není čemu divit,že to riskne.

+4/0
6.10.2014 20:57

L77u67b69o37š 14M77a88r79e91k 1152925446761

Přestaňte bulit, že tam vjíždí řidiči a zabezpečete si laskavě pracoviště.

+2/−2
6.10.2014 20:45

M80i55c98h54a73l 29K70o84n91e49č62n94ý 8799442802611

Moc se mi líbí fotografie Libora Teichmanna se dvěma hokejisty připtavenými na bully.

0/0
6.10.2014 20:40

P70a43v35e92l 63R90y20b21á65ř 7712851639360

Pamatuji se, jak se plánoval pod Červenohorských sedlem tunel. Výstavba tunelu měla mnoho odpůrců, kteří nakonec plán smetli. Hlavně pak "ochránci" přírody, kteří proti brojili nejvíce. To, že se kvůli silnici již vykácela a ještě vykácí spousta stromů, to jim nevadí. Hlavně, že tunel nebude. Kdyby se tunel postavil, tak by se většinou silnice uzavírat nemusela. O kolik méně by vzniklo škodlivin, kdyby auta mohla projet po rovině místo velkého stoupání, to nikdo nepíše. Jistě tunel by byl dražší, ale netrpěl by na počasí, které je tady drsné.

+14/−1
6.10.2014 19:51

L11i29b76o82r 23B54e88n16á57t36s69k56ý 3942388187521

Co dělat s ekoteroristy?

+1/−1
6.10.2014 20:41

M23i34c23h21a61l 58K58o37n24e26č26n66ý 8109822192141

Totéž co se škodnou.

+6/−2
6.10.2014 20:44

L92i24b82o38r 64B43e35n96á53t70s14k39ý 3872808617351

Souhlasím

+3/−1
6.10.2014 21:21

M74i57c53h53a66l 17K59o63n45e58č74n62ý 8589442702351

Ten tunel by byl v Olomouckém kraji. A víte jak to dopadlo s tříletým zpožděním tunelu Blanka v Praze, která má teď primátora z Olomouce. Takže nic.

0/−2
6.10.2014 20:44

M86a23r85t51i98n88a 13V59e56s79e50l38á 1778336622114

obdivuhodná asociaceRv¨

jakože za Blanku může Hudeček, ten Hudeček, co je tam rok?

+1/−1
6.10.2014 21:03

R93o59b84e58r98t 87H90o84m91o33l18k74a 2440622922801

Hudecek sedi na MHMP rok, ale docilil dalsi zpozdeni otevreni tunelu (o rok) a fest ho tim prodrazil.

+1/0
7.10.2014 6:55

R91a11d15e58k 14N61o83v73a76k 9514853119440

No ono se to za Hudečka neprotáhlo, zatímco Metrostav stál, tak ČKD DIZ plynule montovala technologie. Metrostav 30.9. ukončil stavební práce, ale technologie ještě nejsou.

0/−1
7.10.2014 11:13

J55a77k87u84b 10M59a58t86ě89j26ů 5635312921675

Otazkou je, jestli by se pak jeseniky nestaly transportni trasou z polska. navic v udoli desne nepostavite vetsi a sirsi silnici, nez tam je. Takze si nemyslim, ze by byl tunel idealnim resenim

+2/−4
6.10.2014 21:24

R76o90m46a87n 47V25í40c51e76n23e50c 2539882758472

Ideálním by byl ve variantě, kdyby v dalším tubusu byla prodloužena železnice z Koutů n/D do Jeseníku.

+2/0
7.10.2014 18:05

J83a65k45u57b 89M54a70t84ě87j29ů 5135602241385

a k cemu by to bylo, kdyz existuje trasa ze zabrehu pres ramzovou prakticky za kopcem?

0/0
9.10.2014 0:07

D63a60n12i92e94l 16K74o55r60o14u86s 9311584699710

Důvodem nepochybně bylo brojení ochránců přírody.

Jste naivní. Rv

+2/−1
7.10.2014 6:58

V38l92a59d15i60m89í25r 22F20i80b21i59g50e15r 5204891171314

18 měsíců to je slušný na 8km silnice předpokládám že to bude delší protože se budou hádat o ceně. Jestli to napočítali na 450mega a vysoutěžili za 200 tak to bude buď šizené nebo se bude navyšovat a nebude to tam jak na mraveništi ale bude to tam pomalu patlat pár chlapů jak známe u jiných oprav silnic.

0/−1
6.10.2014 19:41

R75o35m26a65n 53P78o89l42á53č11e64k 5646539815

Můžou být rádi... Jak dlouho se dělal most v Brandýse nad Labem? 3-4 roky?

0/0
6.10.2014 20:11

T63o20m81á75š 26K52n21a27i34f65l 6163460137650

Nebylo to ale v tom Brandyse tak, ze castbdoby se nedělalo nic, bonnejaky potizista si stále stěžoval?

0/0
6.10.2014 20:13

V35l39a83d73i50m77í33r 75F15i43b94i56g84e93r 5154521691964

To ještě nic není u Chlumce nad cidlinou opravují most od září 2009 do ledna 2015. To by snad bylo snažší ten most odstřelit a postavit nový

0/0
8.10.2014 7:30

J40a97k57u66b 96M51a69t19ě29j50ů 5235792601285

Tech 18 mesicu je kvuli terenu a hodne dlouhym a tuhym zimam. Zkuste si to projet pres streetview a pridejte si k tomu, ze tam snih slejza az v kvetnu a v listopadu se tam uz zase pracovat neda

+3/−2
6.10.2014 21:27

V70l79a90d12i14m60í86r 15F48i79b68i67g27e22r 5804951191524

Párkrát jsem tam jel je to taková opičí dráha. Je to složitější ale každá stavba se dá urychlit na stránkách ŘSD jsem našel rekonstrukci rovné silnice něco přes 2km. Prakticky rovina, žádný most, protihluková stěna, nic složitého na stavbu a 2,5 rokuRv

0/0
8.10.2014 7:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.