Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči na Červenohorském sedle riskují. Vjíždějí na trasu, kde se kácí

S hazardéry z řad řidičů se v těchto dnech setkávají dělníci pracující na velké opravě jižní části silnice přes Červenohorské sedlo. Přestože je cesta od začátku října uzavřena, část lidí zkouší projet. V rámci přípravných prací se přitom na některých úsecích nyní kácí stromy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O86l21d69ř90i10c80h 67V57y61k21y65d48a75l 1529661439944

Metrostav? Tak bude tunel, či nebude?:-P;-)

0/−1
7.10.2014 13:39

O41n54d88ř19e96j 28P50o71k40o40r98n32ý 7955812237222

Ne. I když se o něm v těchto místech uvažuje.

0/0
8.10.2014 0:33

J47i57ř55í 70B75á70r48t16ů 7472734249833

Objízdná trasa není o mnoho delší tak možná na mapě pro redaktora někde z Prahy,ale pokud místní jezdí z Filipovic nebo Domašova do práce do Šumperka každý den a musí odjíždět půlku Jeseníků kvůli pár stromům tak se není čemu divit,že to riskne.

+4/0
6.10.2014 20:57

L55u18b61o49š 11M65a83r88e43k 1962685706961

Přestaňte bulit, že tam vjíždí řidiči a zabezpečete si laskavě pracoviště.

+2/−2
6.10.2014 20:45

M59i68c80h44a60l 78K97o53n10e27č95n94ý 8679332922481

Moc se mi líbí fotografie Libora Teichmanna se dvěma hokejisty připtavenými na bully.

0/0
6.10.2014 20:40

P51a45v82e43l 93R62y78b89á97ř 7652221929790

Pamatuji se, jak se plánoval pod Červenohorských sedlem tunel. Výstavba tunelu měla mnoho odpůrců, kteří nakonec plán smetli. Hlavně pak "ochránci" přírody, kteří proti brojili nejvíce. To, že se kvůli silnici již vykácela a ještě vykácí spousta stromů, to jim nevadí. Hlavně, že tunel nebude. Kdyby se tunel postavil, tak by se většinou silnice uzavírat nemusela. O kolik méně by vzniklo škodlivin, kdyby auta mohla projet po rovině místo velkého stoupání, to nikdo nepíše. Jistě tunel by byl dražší, ale netrpěl by na počasí, které je tady drsné.

+14/−1
6.10.2014 19:51

L24i78b86o58r 20B16e88n13á54t68s75k69ý 3832388227651

Co dělat s ekoteroristy?

+1/−1
6.10.2014 20:41

M81i77c72h45a46l 97K24o35n76e43č80n77ý 8829782482851

Totéž co se škodnou.

+6/−2
6.10.2014 20:44

L27i39b30o39r 47B84e60n43á89t92s82k68ý 3222588647501

Souhlasím

+3/−1
6.10.2014 21:21

M23i18c29h92a76l 55K81o98n53e19č25n39ý 8389162332151

Ten tunel by byl v Olomouckém kraji. A víte jak to dopadlo s tříletým zpožděním tunelu Blanka v Praze, která má teď primátora z Olomouce. Takže nic.

0/−2
6.10.2014 20:44

M81a57r40t62i97n73a 80V30e43s81e51l63á 1388126752214

obdivuhodná asociaceRv¨

jakože za Blanku může Hudeček, ten Hudeček, co je tam rok?

+1/−1
6.10.2014 21:03

R91o67b69e62r84t 71H39o45m40o76l30k32a 2540322372651

Hudecek sedi na MHMP rok, ale docilil dalsi zpozdeni otevreni tunelu (o rok) a fest ho tim prodrazil.

+1/0
7.10.2014 6:55

R86a10d20e81k 95N65o75v41a86k 9854203349910

No ono se to za Hudečka neprotáhlo, zatímco Metrostav stál, tak ČKD DIZ plynule montovala technologie. Metrostav 30.9. ukončil stavební práce, ale technologie ještě nejsou.

0/−1
7.10.2014 11:13

J52a95k76u97b 32M70a67t52ě48j43ů 5525222101845

Otazkou je, jestli by se pak jeseniky nestaly transportni trasou z polska. navic v udoli desne nepostavite vetsi a sirsi silnici, nez tam je. Takze si nemyslim, ze by byl tunel idealnim resenim

+2/−4
6.10.2014 21:24

R77o51m35a97n 16V26í63c63e27n30e79c 2549262358812

Ideálním by byl ve variantě, kdyby v dalším tubusu byla prodloužena železnice z Koutů n/D do Jeseníku.

+2/0
7.10.2014 18:05

J76a74k46u46b 92M43a10t32ě98j82ů 5635832271535

a k cemu by to bylo, kdyz existuje trasa ze zabrehu pres ramzovou prakticky za kopcem?

0/0
9.10.2014 0:07

D56a97n80i20e87l 33K16o88r78o93u70s 9371344759960

Důvodem nepochybně bylo brojení ochránců přírody.

Jste naivní. Rv

+2/−1
7.10.2014 6:58

V52l16a45d85i74m72í96r 15F29i66b84i55g51e51r 5434311981204

18 měsíců to je slušný na 8km silnice předpokládám že to bude delší protože se budou hádat o ceně. Jestli to napočítali na 450mega a vysoutěžili za 200 tak to bude buď šizené nebo se bude navyšovat a nebude to tam jak na mraveništi ale bude to tam pomalu patlat pár chlapů jak známe u jiných oprav silnic.

0/−1
6.10.2014 19:41

R16o29m48a68n 66P91o28l92á97č80e74k 5196679665

Můžou být rádi... Jak dlouho se dělal most v Brandýse nad Labem? 3-4 roky?

0/0
6.10.2014 20:11

T12o79m92á47š 77K19n53a55i50f78l 6243350417800

Nebylo to ale v tom Brandyse tak, ze castbdoby se nedělalo nic, bonnejaky potizista si stále stěžoval?

0/0
6.10.2014 20:13

V64l55a56d93i60m31í14r 36F37i84b23i27g92e76r 5914311951604

To ještě nic není u Chlumce nad cidlinou opravují most od září 2009 do ledna 2015. To by snad bylo snažší ten most odstřelit a postavit nový

0/0
8.10.2014 7:30

J98a81k75u58b 13M64a22t54ě63j65ů 5505332431355

Tech 18 mesicu je kvuli terenu a hodne dlouhym a tuhym zimam. Zkuste si to projet pres streetview a pridejte si k tomu, ze tam snih slejza az v kvetnu a v listopadu se tam uz zase pracovat neda

+3/−2
6.10.2014 21:27

V20l62a46d50i85m24í86r 62F39i74b93i78g30e84r 5414611331534

Párkrát jsem tam jel je to taková opičí dráha. Je to složitější ale každá stavba se dá urychlit na stránkách ŘSD jsem našel rekonstrukci rovné silnice něco přes 2km. Prakticky rovina, žádný most, protihluková stěna, nic složitého na stavbu a 2,5 rokuRv

0/0
8.10.2014 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.