Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči na Červenohorském sedle riskují. Vjíždějí na trasu, kde se kácí

S hazardéry z řad řidičů se v těchto dnech setkávají dělníci pracující na velké opravě jižní části silnice přes Červenohorské sedlo. Přestože je cesta od začátku října uzavřena, část lidí zkouší projet. V rámci přípravných prací se přitom na některých úsecích nyní kácí stromy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O28l64d78ř62i12c40h 21V82y65k34y29d60a92l 1519691979254

Metrostav? Tak bude tunel, či nebude?:-P;-)

0/−1
7.10.2014 13:39

O50n55d88ř96e91j 34P84o15k71o36r22n52ý 7205912307872

Ne. I když se o něm v těchto místech uvažuje.

0/0
8.10.2014 0:33

J72i84ř81í 44B74á42r11t22ů 7432504769633

Objízdná trasa není o mnoho delší tak možná na mapě pro redaktora někde z Prahy,ale pokud místní jezdí z Filipovic nebo Domašova do práce do Šumperka každý den a musí odjíždět půlku Jeseníků kvůli pár stromům tak se není čemu divit,že to riskne.

+4/0
6.10.2014 20:57

L50u45b34o33š 75M87a34r59e14k 1522905516361

Přestaňte bulit, že tam vjíždí řidiči a zabezpečete si laskavě pracoviště.

+2/−2
6.10.2014 20:45

M52i19c20h33a20l 79K51o84n85e60č49n57ý 8639732732911

Moc se mi líbí fotografie Libora Teichmanna se dvěma hokejisty připtavenými na bully.

0/0
6.10.2014 20:40

P48a61v66e11l 19R27y46b76á17ř 7982291509920

Pamatuji se, jak se plánoval pod Červenohorských sedlem tunel. Výstavba tunelu měla mnoho odpůrců, kteří nakonec plán smetli. Hlavně pak "ochránci" přírody, kteří proti brojili nejvíce. To, že se kvůli silnici již vykácela a ještě vykácí spousta stromů, to jim nevadí. Hlavně, že tunel nebude. Kdyby se tunel postavil, tak by se většinou silnice uzavírat nemusela. O kolik méně by vzniklo škodlivin, kdyby auta mohla projet po rovině místo velkého stoupání, to nikdo nepíše. Jistě tunel by byl dražší, ale netrpěl by na počasí, které je tady drsné.

+14/−1
6.10.2014 19:51

L44i62b74o58r 33B93e89n26á35t82s10k29ý 3982758717421

Co dělat s ekoteroristy?

+1/−1
6.10.2014 20:41

M83i23c30h33a50l 86K15o23n43e36č32n68ý 8269872572141

Totéž co se škodnou.

+6/−2
6.10.2014 20:44

L92i60b90o69r 33B31e79n73á53t91s71k89ý 3342268947951

Souhlasím

+3/−1
6.10.2014 21:21

M23i35c30h93a15l 16K66o22n92e58č70n74ý 8889962642441

Ten tunel by byl v Olomouckém kraji. A víte jak to dopadlo s tříletým zpožděním tunelu Blanka v Praze, která má teď primátora z Olomouce. Takže nic.

0/−2
6.10.2014 20:44

M22a75r97t28i12n27a 49V22e33s95e16l54á 1908906872234

obdivuhodná asociaceRv¨

jakože za Blanku může Hudeček, ten Hudeček, co je tam rok?

+1/−1
6.10.2014 21:03

R42o27b62e59r75t 64H55o31m84o11l72k68a 2860672962551

Hudecek sedi na MHMP rok, ale docilil dalsi zpozdeni otevreni tunelu (o rok) a fest ho tim prodrazil.

+1/0
7.10.2014 6:55

R72a69d71e83k 14N71o98v17a79k 9394123279920

No ono se to za Hudečka neprotáhlo, zatímco Metrostav stál, tak ČKD DIZ plynule montovala technologie. Metrostav 30.9. ukončil stavební práce, ale technologie ještě nejsou.

0/−1
7.10.2014 11:13

J33a93k39u98b 94M20a43t74ě78j42ů 5485172201605

Otazkou je, jestli by se pak jeseniky nestaly transportni trasou z polska. navic v udoli desne nepostavite vetsi a sirsi silnici, nez tam je. Takze si nemyslim, ze by byl tunel idealnim resenim

+2/−4
6.10.2014 21:24

R14o70m75a51n 60V22í11c82e90n82e17c 2839392108692

Ideálním by byl ve variantě, kdyby v dalším tubusu byla prodloužena železnice z Koutů n/D do Jeseníku.

+2/0
7.10.2014 18:05

J35a80k34u56b 36M74a67t97ě88j53ů 5285892441225

a k cemu by to bylo, kdyz existuje trasa ze zabrehu pres ramzovou prakticky za kopcem?

0/0
9.10.2014 0:07

D64a11n17i61e20l 86K16o95r47o29u19s 9181934929690

Důvodem nepochybně bylo brojení ochránců přírody.

Jste naivní. Rv

+2/−1
7.10.2014 6:58

V73l23a85d86i48m14í74r 50F27i66b41i24g35e63r 5864591141484

18 měsíců to je slušný na 8km silnice předpokládám že to bude delší protože se budou hádat o ceně. Jestli to napočítali na 450mega a vysoutěžili za 200 tak to bude buď šizené nebo se bude navyšovat a nebude to tam jak na mraveništi ale bude to tam pomalu patlat pár chlapů jak známe u jiných oprav silnic.

0/−1
6.10.2014 19:41

R72o13m76a20n 45P20o90l60á40č86e63k 5826229875

Můžou být rádi... Jak dlouho se dělal most v Brandýse nad Labem? 3-4 roky?

0/0
6.10.2014 20:11

T79o59m84á78š 77K72n77a79i50f74l 6523740597820

Nebylo to ale v tom Brandyse tak, ze castbdoby se nedělalo nic, bonnejaky potizista si stále stěžoval?

0/0
6.10.2014 20:13

V66l33a44d51i98m72í83r 12F19i42b35i31g14e35r 5254931891414

To ještě nic není u Chlumce nad cidlinou opravují most od září 2009 do ledna 2015. To by snad bylo snažší ten most odstřelit a postavit nový

0/0
8.10.2014 7:30

J86a62k50u57b 82M46a84t60ě73j22ů 5305192851115

Tech 18 mesicu je kvuli terenu a hodne dlouhym a tuhym zimam. Zkuste si to projet pres streetview a pridejte si k tomu, ze tam snih slejza az v kvetnu a v listopadu se tam uz zase pracovat neda

+3/−2
6.10.2014 21:27

V67l90a86d56i83m53í49r 85F66i75b33i68g84e87r 5404901271984

Párkrát jsem tam jel je to taková opičí dráha. Je to složitější ale každá stavba se dá urychlit na stránkách ŘSD jsem našel rekonstrukci rovné silnice něco přes 2km. Prakticky rovina, žádný most, protihluková stěna, nic složitého na stavbu a 2,5 rokuRv

0/0
8.10.2014 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.