- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, stane se. Lidé chybují. Přistání do terénu je standardní postup pokud se termický let nedá dokončit na letiště. Není to problém, piloti jsou vycvičeni i v rozpoznání povrchu a určení sklonu a dalších potřebných věcech.
Nicméně, tato činnost je vždy s nějakou mírou rizika. V dnešním datu už je barevnost povrchu hůře čitelná a dráty opravdu vidět nejsou, je třeba dávat velký pozor a pořádně si to promyslet a prohlédnout včas z malého okruhu dle metodiky. Dnes navíc foukalo od západu, přistává se proti větru. V uvedeném čase to ale znamená také proti slunci.
Snad to pilot ustojí a páteř mu lékaři spraví tak, aby se dál mohl tomuto krásnému létání věnovat . Letu zdar!
Tak nevím, větroň nebo ultralight? Podle obrázku větroň. A možná bych si ani nedovolil napsat "zřítil se". Podle stavu brzdných štítů na křídlech to bylo spíše přistání kdy pilot neodhadl prostor, nebo mu už nic jiného nezbylo.
Dobrý den, vycházeli jsme z informací policejní mluvčí, která uvedla, že to byl ultralight. Poté, co se objevila fotografie, jsem text upravil. Samozřejmě je to větroň. Z pochopitelných důvodů jsme to však před tím neměli jak ověřit. Díky za pochopení, fajn neděli. Editor iDNES.cz