- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jízdní řád pro trať 270 - Přerov - Bohumín je výsměch, facka do tváře všem, kteří denně dojíždějí do práce nebo do školy ze zastávek mezi rychlíkovými stanicemi. Řeči ČD o návaznosti rychlíků na osobní vlaky při přestupu v Suchdole je nehorázná výmluva. A co cestující ze zastávek mezi Suchdolem a Hranicemi, Hranicemi a Přerovem? Na ty vedení ČD kašle a nejraději by tyto zastávky zrušilo. Přitom v těchto obcích nezaměstnanost často dosahuje k 20% a dojíždění vlakem je jediná šance ke slušnější práci. Osobní vlaky objednává kraj, na tomto úseku je to údajně Moravskoslezský a ten preferuje trať na letiště Mošnov! Pro koho, Proboha? Chápu, že kraj investoval stamiliony do průmyslové zony Mošnov, včetně železničního napojení. Proč se ale nejsou schopni domluvit hejtmani MS a OL krajů, když jsou oba z jedné strany (ČSSD), která má jednu z priorit dopravní obslužnost zajištěnou veřejnou dopravou????
No to jsem zvědav na ty jejich změny. Hlavně ty výluky a zpoždění mne štvou. Vím, že například ty výluky mají na svých stránkách, ale kdo to tam má hledat a hlavně se potom v tom vyznat. Nejlepší by bylo, kdyby se ty výluky zobrazovaly přímo na idos.cz anebo na jiném vyhledavači. Např. našel jsem asi nějaký nový http://www.teroplan.cz a tam mají například pěkně zobrazenou i trasu vlaku na mapě, ale o výlukách také ani vidu ani slechu.
http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa#mapa - toto znáte?
Ta slečna na obrázku má ale hodně vysoko chcaní
"Mezi nejvýznamnější změny patří obnovení spojů z Dzbele do Chornic ležících v sousedním Pardubickém kraji." - Konečně!